Haluaisin kuulla milllaista oli ja miltä tuntui.
Oletko fistannut peppuun vai onko sinua fistattu
15
962
Vastaukset
- Anonyymi
Olen naista fistannut ja oli rivon näköinen peräaukko kun otin käden ulos.
- Anonyymi
Tosi kiihottavaa kun iso perse pystyssä ja käsi sisäässä.
- Anonyymi
Harvassa on naiset joilla niin iso reikä perseessä.
- Anonyymi
Olen kuullut naiselta, että hän oli tehnyt sen miehelleen. Vähän aikaa meni asian miettimisessä eikä oikein ole oikein mielipidettä asiaan. Kyllä mä niinkuin 2-3 sormea ymmärrän ja voisin ottaa jopa itsenikin sisään, mutta kun sinne menee 4-5 ja kämmenen jälkeen käsi rannetta myöten, niin nautinto voi olla jotain helvettiä pahempaakin.
- Anonyymi
KYLLÄ MIEHEEN YX NYRKKI MENEE KUN TARPEEKS LIUKASTETTA
- Anonyymi
Moneen naiseen menee käsi sisään helposti.
- Anonyymi
Venyy se naisen peppu ja pimppi samoin, jopa molempiin yhtäaikaa menee kädet monella kokeneella naisella.
- Anonyymi
Lesbot tyydyttää toisiaan kättä lykkimällä sisään.
- Anonyymi
Lujaa kun naista fistaa pehvaan tulee kusisuihku.
- Anonyymi
Ei mulla tullut kusisuihkua. Mulla oli nimittäin nuorena miehenä tyttöystävä, joka tykkäsi peppuseksistä. Mulla ei tullut mieleenkään sellainen, mutta kerran hän pyllisti , että sinne vaan. Käytin kortsua, sillä minulla oli kerran helvetinmoinen virtsatietulehdus enkä halunnut toista kertaa. Lekurin mukaan se oli tullut mahdollisesti epähygieenisestä naisen alapäästä.
Ahdas oli anus hänellä. Hän sai orkun ja kovan saikin siitä. Muutaman pyllyvarvin jälkeen sanoin, että eiköhän pysytä perinteisessä.
- Anonyymi
Liika on liikaa, missä tahansa. Kyllä jokin raja pitää olla siinäkin hommassa, ettei koko kättä käytä tuossa hommassa. Parempi kutittaa pienellä ja pienesti, niin tuntuu paljon kivemmalta.
- Anonyymi
Usein maksulliset ovat isoja pehvasta ja lesbot kun ovat niin isoja että miehet ei riitä.
- Anonyymi
Lesbot laittaa molempiin aukkoihin kädet kun ovat niin isoja.
- Anonyymi
Kuullut että lesbot nuolettaa kätensä toisella kun ovat perseeseen laittanut kättä.
- Anonyymi
AINA HAAVEILLUT ISON JÄLKEEN MIES KAIPAIS NAISEN KÄTTÄ
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894