ehkä parempi versio itsestäni.
Koen hänen olevan monella tasolla hyvin samanlainen kuin minä
25
374
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin ajattelen! 🤍🪽 Kaksoisliekkirakkaus
- Anonyymi
miksi päivystää palstaa ynpröi vuorokauden täällä kymmeniä tuhansia kaikki ei ole siun kommuunista hae apua !!!
- Anonyymi
Mitään kaksoisliekkejä ei ole. Meillä ihmisillä on vapaa tahto ja itse päätämme kenen kanssa haluamme olla. Itse se päätös pitää tehdä. Universumi eikä mikään tee sitä meidän puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään kaksoisliekkejä ei ole. Meillä ihmisillä on vapaa tahto ja itse päätämme kenen kanssa haluamme olla. Itse se päätös pitää tehdä. Universumi eikä mikään tee sitä meidän puolesta.
Onneksi täällä on järkeviäkin joukossa... Niin lapsellista tuo kaksoisliekkipapatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko olevasi maailmankaikkeuden kaiken tiedon hallitseva?
Sulla tuskin on kaikkea tietoa, mitä Universum sisältää. Ei taida olla mitään käsitystä sen suuruudestakaan. - Anonyymi
Kyl sä oot se parempi ja kehittyneempi rakas kaksoisliekkini❤️🔥t
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla tuskin on kaikkea tietoa, mitä Universum sisältää. Ei taida olla mitään käsitystä sen suuruudestakaan.Universumi kyllä kertoo asioita. Täällä kaksoisliekkiydellä peitellään omaa pelkuruutta ja vastuuta asioista, kun mitään ei ole tapahtunut. Ajatellaan vain, että sitten kun se toinen on valmis, niin hän kyllä tekee kaiken ja minä vain odottelen. Tätä on kaksoisliekkiys monelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi täällä on järkeviäkin joukossa... Niin lapsellista tuo kaksoisliekkipapatus.
Niin toisia tämä palstasedän ”kiinnostava” luento kaksoisliekkipierusta on vissiin jotenkin ahdistanut lujastikin aikoinaan. Hymähdys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla tuskin on kaikkea tietoa, mitä Universum sisältää. Ei taida olla mitään käsitystä sen suuruudestakaan.Eipä ole kenelläkään muullakaan että ihan turha näpäytys mu kyllä ny vittu idiootinkin pitäs tajuta että oma kohtalo luodaan itse koska oma elämäkin eletään itse sitä ei elä isä tak äiti sunkaan puolesta vaikka sut ehkä aikuiseksi unohtivatkin kasvattaa
- Anonyymi
Mutta en pidä itseäni yhtään parempana sua🤍🪽
- Anonyymi
Mä en tiedä oikeasti, mistä se johtuu, mutta me pohditaan samoja asioita, paikkoja, ajatuksia ihan jatkuvasti. Tulen kohta hulluksi, kun en voi näitä synkrooneja hänen kanssaan yhdessä nauraa ja kummastella. Kun teen jotain, niin menee viikko ja hän tekee sen saman jne...
- Anonyymi
Minulla on myös samanlainen kokemus miehestä, asiat tapahtuu samanlaisesti ja melkein samassa syklissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on myös samanlainen kokemus miehestä, asiat tapahtuu samanlaisesti ja melkein samassa syklissä
Toisaalta, kun katsoo jotain aloituksia jotka joskus pomsahtaa jostain vuodelta kirves ja erhe, niin sitä on silmät selällään miten saman asian kanssa joku on painiskellut silloin 😁
- Anonyymi
Tuskin hän on yhtään sinua parempi. Hänelläkin on omat ongelmansa, vikansa ja puutteensa. Ajattele, jos kamppailette samojen asioiden ja ongelmien kanssa kuvitellen, ettei toisella ole niistä hajuakaan.
- Anonyymi
Jos haluat tutustua sielun maisemaani ja asioihin joista pidän tai en pidä ja mielipiteisiin niistä, olen Blue sky sovelluksessa tiedät nimeni joten varmaan löydät minut sieltä.
Olen nähnyt myös sinun nimesi siellä en Voi tosin olla varma kun saman nimisiä ihmisiä tässäkin maassa muitakin mutta toivottavasti se olet sinä ja etsit minut sieltä.
Naiselta jonka kanssa juttelit eräänä sateisena päivänä. - Anonyymi
Niin sanotut vanhat sielut ovat syvällisiä, pohtivia. Viihtyvät hyvin omien ajatustensa parissa, miettien syntyjä syviä. Sirkus meininki ei kiinnosta.
- Anonyymi
näin tosi kammottavan unen, kun irsawllä niin kyllä voi olla jotain järkytäviä varsijousia sii taljoilla niin mä jotenkin ammuin niskaan pikkuvejä sellaisell
eb tejusu iujeasru ryikkausta busjakayjaya.traooia ybessa iku - Anonyymi
Ai minä K
- Anonyymi
Et o hitto leija tosissas. Sivusta
- Anonyymi
Kaksoisliekit toimii näin eli toinen täydentää toistaan.
Vie vain oman aikansa, että tiedostaa asian ja vaikka tajuaa että niin siellä voi olla joku este joka aiheuttaa viivästystä.
Minä olen ainakin sitä mieltä, että vaikka joutuu odottamaan niin se tarkoittaa sitä, että sieltä on tulossa vielä jotain lisää joka kuuluu ja sitä ei saa unohtaa.- Anonyymi
Jäin miettimään puheluita joihin vastasin vaikka en yleensä edes vastaa jos en tiedä kuka soittaa.
Jostain syystä olen minä olen vastannut ja molemmilla kerroilla on tehnyt mieli sanoa soittajalle, että: Voi vittu ja onneksi ei ollut muuta asiaa!
Sitä en kyllä ymmärtänyt, että MIKSI NOIN TURHAN ASIAN TAKIA PUHELUT PITI VIELÄ NAUHOITTAA!
En edes viitsinyt sanoa, että: TÄMÄ NUMERO SEKÄ PUHELIN JOHON SOITIT ON KUNNIANLOUKKAUS!
PITÄÄ VARMAAN TEHDÄ KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUS, KOSKA EIVÄT EDES KUNNIOITA KAKSOISLIEKKI RAKKAUTTA!
MINÄ EN KYLLÄ JAKSA SITÄ KATSOA, KUN HÄN TULEE VIHAISENA KATSOMAAN MINUA JA SAVU NOUSEE PÄÄSTÄ!
- Anonyymi
Si suosittelen unohtaan itse itsensä kanssa parisuhteessa tuskin tulee toimeen vaikka ny noin äkkiseltään en keksikkään itse itsessäni mitään minkä kanssa en tulisi parisuhteessa toimeen mutta pitää muistaa että en näe itseäni samalla tavalla kuin joku toinen minut näkee
- Anonyymi
En ole parempi
- Anonyymi
Reilua peliä peräänkuulutan. Antakaa olla. Jokainen elää omaa elämäänsä eikä siihen tulis teidäm puuttua millään tavalla. Ei ole teiltä pois uskonko. En koskaan ennen ole ollut tekemisissä nyt uskon. Jos en tyrkytä teille tätä kaksois liekki rakkaus teoriaa, niin miksi teillä nousi tuollainen viha? En itse täällä harrasta. viha puheita. Joten yrittäkää olla suvaitsevaisia samalla tavalla minä voisin alkaa täällä haukkua teitä pinnallisiksi jne jne mutta en tee niin koska rakastan lähimmäisiäni. Toivon kaikille pelkkää hyvää ja rauhallista ja siunattua iltaa. 🤍🪽
- Anonyymi
Vihallekin pitää antaa tilaa siis noin vaan mun mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752