Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
Tavoitteeni onkin ärsyttää
127
1458
Vastaukset
- Anonyymi
Exäsi on säälittävä vanha bändäri.
- Anonyymi
Tässähän on aloittajaäijä jo yritystä heh
- Anonyymi
Kuka niistä ei ainakaan minun tietääkseni turhan suuri todennäköisyys jot ei ole kykyä sitoutua vakavasti ainakaan siitä helppo suhteena exbändäri toki varmaan että ei menis kauaa kun pettäis ni vois itte puuhailla taas mitä huvittaa
- Anonyymi
Olet onnistunut. Tosin en mä unohda..
- Anonyymi
Niinpä. Turha yrittää tappaa toisen tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Turha yrittää tappaa toisen tunteita.
Koska ne pitää tappaa sanomalla suoraan.
- Anonyymi
Säälittävä luuseri joka yrittää kaikkia muita keinoja.
- Anonyymi
Olen mä varmasn jossain asiassa/asioissa onnistunu useimmissa en tosin toivomallani tavalla tai toivomallani nopeudella mu ihmisen kyvyt on rajalliset pitäs olla jotain yliluonnollista että pystyis mahdottomiin mahdotonta taas ei pysty kukaan edes todistaan onko se mahdollista vaikka kuinka yrittäisikin mu onnea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ne pitää tappaa sanomalla suoraan.
Toisen tunteet itseä kohtaan ei saa tapettua kuin loukkaamalla tätä tosin ei silti kuole kokonaan muuttaa vain muotoaan rakkaudesta vihaksi
- Anonyymi
Tylsä elämä sulla
- Anonyymi
Nämä omissa maailmoissaan lillivän pastasedön leikit ei ole hyvää ajanvietettä
- Anonyymi
Kuulemma omasta mielestäni ei ole mu monen muun mielestä saattaa hyvinkin olla
- Anonyymi
Exäsi murhaa vauvoja :)
- Anonyymi
Ja otat salaa kuvia musta ja naureskelette porukalla.
En muuten unohda pässi. En halua sun seurassa olla koska satutat. Mieti mitä itse teit. Et ole pulmunen tässä asiassa miten sait tunteet kasvamaan.- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu
Se on sinun ongelmasi jos olet ajautunut syystä tai toisesta tilanteeseen, jossa sinulle on jotenkin välttämätöntä kiistää sitä mitä tämä palstaäijä keksii milloinkin kirjoittaa. Valheiden verkkoon olet tainnut sotkeutua ihan itse tätä palstaa siihen käyttäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu
Kas kun lopetit edes lähentelyt!! Miksi teit sellaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun lopetit edes lähentelyt!! Miksi teit sellaista?
En ole koskaan edes harrastanu lähentelyä kyllä mä yleensä menen suoraan asiaan mitä haluan ja pokkana kysyn jos itsestä vähänkään siltä tuntuu miten muuten olla varma ettei elämässä jää mitään mitä tarvis katua mä osaan vaan suhteuttaa asiat siihen mitä mulla mahdollisesti on elämässäni menetettävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun ongelmasi jos olet ajautunut syystä tai toisesta tilanteeseen, jossa sinulle on jotenkin välttämätöntä kiistää sitä mitä tämä palstaäijä keksii milloinkin kirjoittaa. Valheiden verkkoon olet tainnut sotkeutua ihan itse tätä palstaa siihen käyttäen.
Valheiden verkkoon sotkeutuminen tapahtuu helpommin sunnuntaiaammuna kun ei ole muut kiireet ohjaamassa mielenkiintoa toisaalle.
- Anonyymi
Jotain vikaa päässä, jos käyttää aikaansa moiseen. Itse en jaksa vaivautua.
- Anonyymi
Minusta tämä aloituksia suoltava äijä ei käytä aikaa mihinkään muuhun kuin itselleen tuntemattomien triggeröimiseen turhanaikaisilla aiheilla
- Anonyymi
Turhauttaa jo hani,mut en unohda tätä hommaa...❤️👍
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu
Perustele!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele!!!!!!
Pitäis pelastaa tää kakka maailma.....🩶🤔
- Anonyymi
Saisinpa oikeudelta luvan tappaa sut hitaasti.
- Anonyymi
Ansaitsisi kyllä avokkaan tuolilla naamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkaatko useinkin naisia? n-m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkaatko useinkin naisia? n-m
Kyse oli miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse oli miehestä.
Älä hyväksy itsellesi väkivallan käyttöä, vaikka suututtaa. Elämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hyväksy itsellesi väkivallan käyttöä, vaikka suututtaa. Elämä on.
Miten palstasedän monologi suosittelee ratkaisemaan tällaiset dilemmat- jättämään voimankäyttö viranomaisille vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten palstasedän monologi suosittelee ratkaisemaan tällaiset dilemmat- jättämään voimankäyttö viranomaisille vai
Ehkä tämä hölönpölöketju jopa menee sellaisten tietoon. Kiusallista jos käy ilmi, että kyse ei ole pelkäästään tiedetysti palstasedän monologista
- Anonyymi
Mä voin antaa sulle tuohon luvan henkilökohtsisesti jos luulet että susta tuohon on kstot vaan että onnistut muuten jää se kipu kostettavaksi
- Anonyymi
Ush! Kylläpä osaat provosoida.
- Anonyymi
Minkä homman?
- Anonyymi
Tää nauratti, mikä on kivaa vaihtelua. Tää ei oo multa. Mä oon muuten vaan ärsyttävä, ihan luonnostaan. Ylianalyyttinen, itsekriittinen ja liian kiltti.
- Anonyymi
Paitsi nuo jotkut kommentit on ihan sairaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi nuo jotkut kommentit on ihan sairaita.
Suurin osa taas aloittajaäijältä itseltään ja pari toksista yrittää hämmentää soppaa taas
- Anonyymi
Saisinpa kiduttaa sut hengiltä.
- Anonyymi
Lupaatko tehdä noin jos annan sulle tietoni että tiedät ketä tulet kiduttamaan hengiltä ois kiva tietää sattuko se kuinka paljon
- Anonyymi
Sehän on guben hommaa tuolla arjessa,sairas on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on guben hommaa tuolla arjessa,sairas on!
Gubbe palauta kaikki viemäsi,pienet,isommat,isot keltaiset,siis kaikki,mitä olet vienyt,se on gubbe varastamista ja toisen kotiin murtautumista!vainoat ja satutat,en ymmärrä,miksi et ole jo jossain vankilassa tai niuvassa!
- Anonyymi
Ja aina pitää kysyä lupa jos toinen näkyy kuvassa. Ilman lupaa ei saa 👆
- Anonyymi
Keneltä tää on? Nainen vai mies? Ja minkä homman?
- Anonyymi
Eiköhän se mene tämänkin aloituksen kohdalla niin, että kyse on palstasedästä ja sinun kysymyksenasettelu on neuroottinen..
- Anonyymi
Itse härnäsit.
- Anonyymi
Onneksi kameroita on pitkin kaupunkia nykyyän.
Saadaan rysänpäältä kiinni ja peruukitkin menee siinä rytäkässä vinoon.
- Anonyymi
Kuole pois.
- Anonyymi
Enköhän ole jo turhautunut.
- Anonyymi
Toivottavasti mies sut rai**ataan niin tiedät miltä tuntuu.
- Anonyymi
No niin aloittajaäijä, koitahan himmailla siellä studiossa ja olla kirjoittelemasta hörhöille materiaalia
- Anonyymi
Mahdollisesti siitä ei tule miehellekään kuin likainen olo miehen on vaan melko turha menmä itkemään poliisille että tuli raiskatuksi pitäs olla mahdotonta nää muutoin kun jotain tunkemalla miehen perseeseen minä ainakin poliisina sanoisin suoraan että oliko muka raiskaus täytyhän sulla vähintään itsellä tehdä mieli kun edes sait seisomaan
- Anonyymi
Ansaitsit menettää lapsen.
- Anonyymi
Kuoliko tuskaisesti? Luojan kiitos. Kiitos sille joka hoiti hänet pelistä 🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuoliko tuskaisesti? Luojan kiitos. Kiitos sille joka hoiti hänet pelistä 🫶
Miksei gubbe isäs ollu liian kännissä silloin
- Anonyymi
Kyllä ne lääkärit sut vielä hoitoon pistää
- Anonyymi
Tämä taitaa olla jonkun muun kuin aloittajaäijän kommentti, taidan arvata melkein
- Anonyymi
Toivottavasti lapsesi kitui ja kärsi.
- Anonyymi
ihan just vähän haudutan sua
- Anonyymi
SIIS AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ TEKSTIÄ TÄÄLÄ!!!!
- Anonyymi
Eräs hullu sekoaa aina viikonloppuisin täällä mielenvikainen pariskunta kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs hullu sekoaa aina viikonloppuisin täällä mielenvikainen pariskunta kyseessä
Ihana uusi novelli taas palstaäijä, kerto lisää eksaktia tietoa tästä pariskunnasta tässä taaskin niin tyhjänpäiväisessä aloituksessasi. Nämä haluaa möyriä selvästi samoissa sfääreissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Tämä kuuluu mennä ylöspäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele!
- Anonyymi
Yhteydet on nyt poikki, kaikkiin suuntiin. Jotan jälkitunnetta tai olotilaa näistä päivistä. Muuten ok.
- Anonyymi
Salainen agentti 007 Istanbulissa12
ke 11.06. klo 21.00 - 23.20
2h 20 min
Nelonen- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Kumpa ihmiset vaan juttelisi keskenään. Ei syntyisi näitä väärinkäsityksiä ja ongelmatilanteita. Kannattaa kuunnellase imagine laulu, aika hyvä.
- Anonyymi
Usko sää pskaläjä ihan mitä tykkäät. 🤣👌
- Anonyymi
Mitä oman uponneen laivan ameeba Tomppa Hänks tietää? Upotatko elämässäsi aina omat kulkuvälineesi? Ainoa asia jota et ole onnistunut hukkamaan on pieni mankelisi jolla mankeloit tutuhameessa menemään. Nyt voitkin sipsuttaa Tumppu Tomppa! Sipsuta! ja reflektoi sitä kuinka epäonnistut kaikessa ja olet ikuinen luuseri.
- Anonyymi
Ihanaa sipsutella ja nauttia kun vihaajat vihaa ja määkii :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa sipsutella ja nauttia kun vihaajat vihaa ja määkii :D
Mitä sinä sitten palstaäijä saat siitä noin niinku konkreettisesti, että agitoit mieleltään epästabiileja ihmisiä mylvimällä näitä täytekommentteja näihin aloituksiisi? Taidat pitää laskuria, että mikä on oma kommenttisi, mutta et muista ja usein vastailet nk muiden puolesta ihan puuta heinää
- Anonyymi
Ostan pitsan! Sen on vissi!
- Anonyymi
Varo ettei tule karvakäsiä mukaan :D
- Anonyymi
Mitä hän on sinullekin muka tehnyt ? Ihmettelen suuresti.
- Anonyymi
Kuka ihmeen hän? Jotain vikaa on sinunkin pääpössä, jos on pakko elää jonkun hönön negaation kautta ja eläytyä jonkun hänen osaan kun joku netin juttu-ukko höyryää omiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihmeen hän? Jotain vikaa on sinunkin pääpössä, jos on pakko elää jonkun hönön negaation kautta ja eläytyä jonkun hänen osaan kun joku netin juttu-ukko höyryää omiaan.
Lisään vielä sen, että aika hyvissä on monet henkisesti kun ne saa muka niin paljon irti näistä palstasedän aika abstrakteista kekeilyistä ja ylipäätään yrittää suhteuttaa todellisuuteen ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes tiedä itsekään kenestä puhut! Et ole yhtään viisaampi missään asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka tahansa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka tahansa..
Kuikka Koponen jytkyjen jytky näyttää ap. olevan.
- Anonyymi
Ei haittaa täällä katsotaan porukalla
Iggy Popin keikkaa - Zilker park in Austin , Texas. ( bonus kanava )
Se on perjantai !
Mökillä jossain.- Anonyymi
Näin Jäähallissa 19991. Double bill Ramones ekana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai tulla yksi ysi liikaa, ellei joku vaihtoehtoinen aikajana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iggy Pop lahjoittaa kaikki keikoillaan käyttämänsä t-paidat Punkmuseolle. Tämä järisyttävän kokoinen ja kulttuurillisesti mittaamattoman arvokas kokoelma on saanut nahkarotsien niitit väpättämään Punkmuseossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iggy Pop lahjoittaa kaikki keikoillaan käyttämänsä t-paidat Punkmuseolle. Tämä järisyttävän kokoinen ja kulttuurillisesti mittaamattoman arvokas kokoelma on saanut nahkarotsien niitit väpättämään Punkmuseossa.
Ei sil oo paitaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punkin vetreä dinosaurus .
Ensimmäinen keikka Kulttuuritalolla 05/78.
ja viimeeksi esiintynyt samassa paikassa 12.6.2022. ❤ Provinssi rockissa 1987. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punkin vetreä dinosaurus .
Ensimmäinen keikka Kulttuuritalolla 05/78.
ja viimeeksi esiintynyt samassa paikassa 12.6.2022. ❤ Provinssi rockissa 1987.91 jäähallissa, tän levyn kiertue https://youtu.be/fAnc-_ZgVbo?si=brrhlBkaQj5q7m_G
Provinssiin olin liian nuori.
Kuuntelin ton tällä viikolla. Ylituotettu levy. Mutta sanoitus voisi olla Trumpin Amerikasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai tulla yksi ysi liikaa, ellei joku vaihtoehtoinen aikajana
Oletko koskaan palstasedän tekstiä kirjaimellisesti rivi riviltä jostain syystä seuraava harkinnut psyyken lääkitystä?
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
👍
👍
- Anonyymi
Tavoitteesi on ainoastaan etsiä saunaseuraa.
Kaiken muun saat oksennella, senkin typy.
T.hep, moro
https://m.youtube.com/watch?v=qHP5SF5dXtE- Anonyymi
Eikö sinulle ole tuttuja kaveriporukalla tai tuttujen kanssa mökillä kesäiltoina ???
Poikani lähti vko.n lopuksi vuokramökille 12 henkilön porukalla. Sauna, palju, uima- allas ja järvi, kaveriporukan joka kesäinen juttu ja aina eri mökillä. - Anonyymi
Et olekaan kiusannut gubbe ja aloittaja vinttivikaisten mieltä tällä sapluunalla aikoihin
- Anonyymi
Iggy Pop: The Passenger
https://youtu.be/-fWw7FE9tTo?si=_By-3n2YqkhPKKYz 👍👍👍 - Anonyymi
Hyvin oot onnistunut!
- Anonyymi
Ei se mene noin. Jos ärsytät, niin sinua aletaan vihata.
- Anonyymi
Nämä sinun puheenpartesi tänne palstasedän luomaan eetteriin on iha mieltä vailla
- Anonyymi
Ai sillä että kävelet vain ohi sanomatta mitään 😁
- Anonyymi
Jaha, palstasetä on niittänyt jopa 11 sääntöjen vastaisen kommentin myötä satoa ja voi nyt kihistä tyytyväisenä peräkammarin studiossaan
- Anonyymi
Miksi ärsytät häntä?
- Anonyymi
Haluasitko sinä olla tämän palstasedän tarinan ns hän? Huomiota sekin tai jotai🙄
- Anonyymi
On huomattu.
- Anonyymi
Onko sinulla vielä yleisö mille populisoida näitä palstaäijän aloituksia syystä ei mistään?
- Anonyymi
Mä en yritä ärsyttää mä yritän suututtaa sii o vissi ero ärsyttämällä toisen saa korkeintaan suutahtamaan mä yritän saada suuttumaan et saan todellisen luonteen selville ni tiedän mihin vsrautus pahimmillaan ni ei ole yllätys si mikään
- Anonyymi
Ei noin. Koko elämä aikaa selvittää tommosia juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin. Koko elämä aikaa selvittää tommosia juttuja.
Siis yhdessä.
- Anonyymi
Turhauduin jo vuosia sitten enkä vieläkään oon unohtanut .
- Anonyymi
Sama täällä ❤️
- Anonyymi
Mitä vaan että oot onnellinen.
- Anonyymi
Kuka tässä onnesta puhunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tässä onnesta puhunut
Miksi haluat olla mulkku ja että toinen unohtaa.. Mä en ainakaan pysty unohtamaan yhtään.
- Anonyymi
En ärsyynny vähästä. Ei hänellä ole aikaa eikä mielenkiintoa ärsyttämiseeni muutenkaan. Ja ymmärtäisin kaikki yritykset ärsyttää muutenkin rakkaudenosoituksena.
.joten ohi- Anonyymi
Onpa sinulla todella kummallinen tapa ajatella rakkaudenosoituksista! Jos joku ärsyyntyy sinuun, niin kyllä siinä on kyse vain ja ainoastaan ärsyyntymisestä ihan oikeasti!
- Anonyymi
Vastauksista päätellen ei toimi t ap
- Anonyymi
Minkä homman kun olet nainen...
- Anonyymi
Olet rakastumassa ja se pelottaa.
- Anonyymi
Kysyttävää jollakin?
- Anonyymi
Sun ärsytys vain kutittaa huulia. Hymy
- Anonyymi
Sama 😍🤭
- Anonyymi
Ei voi vaan kuin ihmetellä touhujasi ja miksi ärsyttää ihmisiä tai minua. Hymyilyttää vaan hommasi. Mitä olen tehnyt. En mitään sinulle, edes puhunut kanssasi tuskin koskaan tai ehkä heittänyt jonkin kommentin ketjuusi mutta ei sen pitäisi maailmaa kaataa. Luulen, että tämä on vain oma tyylisi palstalla. Aikasi voisit käyttää järkevämminkin.
- Anonyymi
Olinko niin vastenmielinen?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650