Tavoitteeni onkin ärsyttää

Anonyymi-ap

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman

127

1458

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Exäsi on säälittävä vanha bändäri.

• Anonyymi

Tässähän on aloittajaäijä jo yritystä heh

• Anonyymi

Kuka niistä ei ainakaan minun tietääkseni turhan suuri todennäköisyys jot ei ole kykyä sitoutua vakavasti ainakaan siitä helppo suhteena exbändäri toki varmaan että ei menis kauaa kun pettäis ni vois itte puuhailla taas mitä huvittaa

• Anonyymi

Olet onnistunut. Tosin en mä unohda..

• Anonyymi

Niinpä. Turha yrittää tappaa toisen tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Turha yrittää tappaa toisen tunteita.

Koska ne pitää tappaa sanomalla suoraan.

• Anonyymi

Säälittävä luuseri joka yrittää kaikkia muita keinoja.

• Anonyymi

Olen mä varmasn jossain asiassa/asioissa onnistunu useimmissa en tosin toivomallani tavalla tai toivomallani nopeudella mu ihmisen kyvyt on rajalliset pitäs olla jotain yliluonnollista että pystyis mahdottomiin mahdotonta taas ei pysty kukaan edes todistaan onko se mahdollista vaikka kuinka yrittäisikin mu onnea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ne pitää tappaa sanomalla suoraan.

Toisen tunteet itseä kohtaan ei saa tapettua kuin loukkaamalla tätä tosin ei silti kuole kokonaan muuttaa vain muotoaan rakkaudesta vihaksi

• Anonyymi

Tylsä elämä sulla

• Anonyymi

Nämä omissa maailmoissaan lillivän pastasedön leikit ei ole hyvää ajanvietettä

• Anonyymi

Kuulemma omasta mielestäni ei ole mu monen muun mielestä saattaa hyvinkin olla

• Anonyymi

Exäsi murhaa vauvoja :)

• Anonyymi

Ja otat salaa kuvia musta ja naureskelette porukalla.

En muuten unohda pässi. En halua sun seurassa olla koska satutat. Mieti mitä itse teit. Et ole pulmunen tässä asiassa miten sait tunteet kasvamaan.

• Anonyymi

Lopeta valehtelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

Se on sinun ongelmasi jos olet ajautunut syystä tai toisesta tilanteeseen, jossa sinulle on jotenkin välttämätöntä kiistää sitä mitä tämä palstaäijä keksii milloinkin kirjoittaa. Valheiden verkkoon olet tainnut sotkeutua ihan itse tätä palstaa siihen käyttäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

Kas kun lopetit edes lähentelyt!! Miksi teit sellaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kun lopetit edes lähentelyt!! Miksi teit sellaista?

En ole koskaan edes harrastanu lähentelyä kyllä mä yleensä menen suoraan asiaan mitä haluan ja pokkana kysyn jos itsestä vähänkään siltä tuntuu miten muuten olla varma ettei elämässä jää mitään mitä tarvis katua mä osaan vaan suhteuttaa asiat siihen mitä mulla mahdollisesti on elämässäni menetettävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun ongelmasi jos olet ajautunut syystä tai toisesta tilanteeseen, jossa sinulle on jotenkin välttämätöntä kiistää sitä mitä tämä palstaäijä keksii milloinkin kirjoittaa. Valheiden verkkoon olet tainnut sotkeutua ihan itse tätä palstaa siihen käyttäen.

Valheiden verkkoon sotkeutuminen tapahtuu helpommin sunnuntaiaammuna kun ei ole muut kiireet ohjaamassa mielenkiintoa toisaalle.

• Anonyymi

Jotain vikaa päässä, jos käyttää aikaansa moiseen. Itse en jaksa vaivautua.

• Anonyymi

Minusta tämä aloituksia suoltava äijä ei käytä aikaa mihinkään muuhun kuin itselleen tuntemattomien triggeröimiseen turhanaikaisilla aiheilla

• Anonyymi

Turhauttaa jo hani,mut en unohda tätä hommaa...❤️👍

• Anonyymi

Lopeta valehtelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

Perustele!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele!!!!!!

Pitäis pelastaa tää kakka maailma.....🩶🤔

• Anonyymi

Saisinpa oikeudelta luvan tappaa sut hitaasti.

• Anonyymi

Ansaitsisi kyllä avokkaan tuolilla naamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakkaatko useinkin naisia? n-m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakkaatko useinkin naisia? n-m

Kyse oli miehestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse oli miehestä.

Älä hyväksy itsellesi väkivallan käyttöä, vaikka suututtaa. Elämä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä hyväksy itsellesi väkivallan käyttöä, vaikka suututtaa. Elämä on.

Miten palstasedän monologi suosittelee ratkaisemaan tällaiset dilemmat- jättämään voimankäyttö viranomaisille vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten palstasedän monologi suosittelee ratkaisemaan tällaiset dilemmat- jättämään voimankäyttö viranomaisille vai

Ehkä tämä hölönpölöketju jopa menee sellaisten tietoon. Kiusallista jos käy ilmi, että kyse ei ole pelkäästään tiedetysti palstasedän monologista

• Anonyymi

Mä voin antaa sulle tuohon luvan henkilökohtsisesti jos luulet että susta tuohon on kstot vaan että onnistut muuten jää se kipu kostettavaksi

• Anonyymi

Ush! Kylläpä osaat provosoida.

• Anonyymi

Minkä homman?

• Anonyymi

Tää nauratti, mikä on kivaa vaihtelua. Tää ei oo multa. Mä oon muuten vaan ärsyttävä, ihan luonnostaan. Ylianalyyttinen, itsekriittinen ja liian kiltti.

• Anonyymi

Paitsi nuo jotkut kommentit on ihan sairaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi nuo jotkut kommentit on ihan sairaita.

Suurin osa taas aloittajaäijältä itseltään ja pari toksista yrittää hämmentää soppaa taas

• Anonyymi

Saisinpa kiduttaa sut hengiltä.

• Anonyymi

Lupaatko tehdä noin jos annan sulle tietoni että tiedät ketä tulet kiduttamaan hengiltä ois kiva tietää sattuko se kuinka paljon

• Anonyymi

Sehän on guben hommaa tuolla arjessa,sairas on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on guben hommaa tuolla arjessa,sairas on!

Gubbe palauta kaikki viemäsi,pienet,isommat,isot keltaiset,siis kaikki,mitä olet vienyt,se on gubbe varastamista ja toisen kotiin murtautumista!vainoat ja satutat,en ymmärrä,miksi et ole jo jossain vankilassa tai niuvassa!

• Anonyymi

Ja aina pitää kysyä lupa jos toinen näkyy kuvassa. Ilman lupaa ei saa 👆

• Anonyymi

Keneltä tää on? Nainen vai mies? Ja minkä homman?

• Anonyymi

Eiköhän se mene tämänkin aloituksen kohdalla niin, että kyse on palstasedästä ja sinun kysymyksenasettelu on neuroottinen..

• Anonyymi

Itse härnäsit.

• Anonyymi

Onneksi kameroita on pitkin kaupunkia nykyyän.
        Saadaan rysänpäältä kiinni ja peruukitkin menee siinä rytäkässä vinoon.

• Anonyymi

Kuole pois.

• Anonyymi

Enköhän ole jo turhautunut.

• Anonyymi

Toivottavasti mies sut rai**ataan niin tiedät miltä tuntuu.

• Anonyymi

No niin aloittajaäijä, koitahan himmailla siellä studiossa ja olla kirjoittelemasta hörhöille materiaalia

• Anonyymi

Mahdollisesti siitä ei tule miehellekään kuin likainen olo miehen on vaan melko turha menmä itkemään poliisille että tuli raiskatuksi pitäs olla mahdotonta nää muutoin kun jotain tunkemalla miehen perseeseen minä ainakin poliisina sanoisin suoraan että oliko muka raiskaus täytyhän sulla vähintään itsellä tehdä mieli kun edes sait seisomaan

• Anonyymi

Ansaitsit menettää lapsen.

• Anonyymi

Kuoliko tuskaisesti? Luojan kiitos. Kiitos sille joka hoiti hänet pelistä 🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuoliko tuskaisesti? Luojan kiitos. Kiitos sille joka hoiti hänet pelistä 🫶

Miksei gubbe isäs ollu liian kännissä silloin

• Anonyymi

Kyllä ne lääkärit sut vielä hoitoon pistää

• Anonyymi

Tämä taitaa olla jonkun muun kuin aloittajaäijän kommentti, taidan arvata melkein

• Anonyymi

Toivottavasti lapsesi kitui ja kärsi.

• Anonyymi

ihan just vähän haudutan sua

• Anonyymi

SIIS AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ TEKSTIÄ TÄÄLÄ!!!!

• Anonyymi

Eräs hullu sekoaa aina viikonloppuisin täällä mielenvikainen pariskunta kyseessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs hullu sekoaa aina viikonloppuisin täällä mielenvikainen pariskunta kyseessä

Ihana uusi novelli taas palstaäijä, kerto lisää eksaktia tietoa tästä pariskunnasta tässä taaskin niin tyhjänpäiväisessä aloituksessasi. Nämä haluaa möyriä selvästi samoissa sfääreissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele. Tämä kuuluu mennä ylöspäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele!

• Anonyymi

Yhteydet on nyt poikki, kaikkiin suuntiin. Jotan jälkitunnetta tai olotilaa näistä päivistä. Muuten ok.

• Anonyymi

Salainen agentti 007 Istanbulissa12
      ke 11.06. klo 21.00 - 23.20
      2h 20 min
      Nelonen

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Kumpa ihmiset vaan juttelisi keskenään. Ei syntyisi näitä väärinkäsityksiä ja ongelmatilanteita. Kannattaa kuunnellase imagine laulu, aika hyvä.

• Anonyymi

Usko sää pskaläjä ihan mitä tykkäät. 🤣👌

• Anonyymi

Mitä oman uponneen laivan ameeba Tomppa Hänks tietää? Upotatko elämässäsi aina omat kulkuvälineesi? Ainoa asia jota et ole onnistunut hukkamaan on pieni mankelisi jolla mankeloit tutuhameessa menemään. Nyt voitkin sipsuttaa Tumppu Tomppa! Sipsuta! ja reflektoi sitä kuinka epäonnistut kaikessa ja olet ikuinen luuseri.

• Anonyymi

Ihanaa sipsutella ja nauttia kun vihaajat vihaa ja määkii :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa sipsutella ja nauttia kun vihaajat vihaa ja määkii :D

Mitä sinä sitten palstaäijä saat siitä noin niinku konkreettisesti, että agitoit mieleltään epästabiileja ihmisiä mylvimällä näitä täytekommentteja näihin aloituksiisi? Taidat pitää laskuria, että mikä on oma kommenttisi, mutta et muista ja usein vastailet nk muiden puolesta ihan puuta heinää

• Anonyymi

Ostan pitsan! Sen on vissi!

• Anonyymi

Varo ettei tule karvakäsiä mukaan :D

• Anonyymi

Mitä hän on sinullekin muka tehnyt ? Ihmettelen suuresti.

• Anonyymi

Kuka ihmeen hän? Jotain vikaa on sinunkin pääpössä, jos on pakko elää jonkun hönön negaation kautta ja eläytyä jonkun hänen osaan kun joku netin juttu-ukko höyryää omiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ihmeen hän? Jotain vikaa on sinunkin pääpössä, jos on pakko elää jonkun hönön negaation kautta ja eläytyä jonkun hänen osaan kun joku netin juttu-ukko höyryää omiaan.

Lisään vielä sen, että aika hyvissä on monet henkisesti kun ne saa muka niin paljon irti näistä palstasedän aika abstrakteista kekeilyistä ja ylipäätään yrittää suhteuttaa todellisuuteen ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edes tiedä itsekään kenestä puhut! Et ole yhtään viisaampi missään asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka tahansa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka tahansa..

Kuikka Koponen jytkyjen jytky näyttää ap. olevan.

• Anonyymi

Ei haittaa täällä katsotaan porukalla
      Iggy Popin keikkaa - Zilker park in Austin , Texas. ( bonus kanava )
      Se on perjantai !
      Mökillä jossain.

• Anonyymi

Näin Jäähallissa 19991. Double bill Ramones ekana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai tulla yksi ysi liikaa, ellei joku vaihtoehtoinen aikajana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iggy Pop lahjoittaa kaikki keikoillaan käyttämänsä t-paidat Punkmuseolle. Tämä järisyttävän kokoinen ja kulttuurillisesti mittaamattoman arvokas kokoelma on saanut nahkarotsien niitit väpättämään Punkmuseossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iggy Pop lahjoittaa kaikki keikoillaan käyttämänsä t-paidat Punkmuseolle. Tämä järisyttävän kokoinen ja kulttuurillisesti mittaamattoman arvokas kokoelma on saanut nahkarotsien niitit väpättämään Punkmuseossa.

Ei sil oo paitaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punkin vetreä dinosaurus .
        Ensimmäinen keikka Kulttuuritalolla 05/78.
        ja viimeeksi esiintynyt samassa paikassa 12.6.2022. ❤ Provinssi rockissa 1987.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punkin vetreä dinosaurus .
        Ensimmäinen keikka Kulttuuritalolla 05/78.
        ja viimeeksi esiintynyt samassa paikassa 12.6.2022. ❤ Provinssi rockissa 1987.

91 jäähallissa, tän levyn kiertue https://youtu.be/fAnc-_ZgVbo?si=brrhlBkaQj5q7m_G

Provinssiin olin liian nuori.

Kuuntelin ton tällä viikolla. Ylituotettu levy. Mutta sanoitus voisi olla Trumpin Amerikasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai tulla yksi ysi liikaa, ellei joku vaihtoehtoinen aikajana

Oletko koskaan palstasedän tekstiä kirjaimellisesti rivi riviltä jostain syystä seuraava harkinnut psyyken lääkitystä?

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

👍
        👍

• Anonyymi
      • Anonyymi

Eikö sinulle ole tuttuja kaveriporukalla tai tuttujen kanssa mökillä kesäiltoina ???
        Poikani lähti vko.n lopuksi vuokramökille 12 henkilön porukalla. Sauna, palju, uima- allas ja järvi, kaveriporukan joka kesäinen juttu ja aina eri mökillä.

• Anonyymi

Et olekaan kiusannut gubbe ja aloittaja vinttivikaisten mieltä tällä sapluunalla aikoihin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvin oot onnistunut!

• Anonyymi

Ei se mene noin. Jos ärsytät, niin sinua aletaan vihata.

• Anonyymi

Nämä sinun puheenpartesi tänne palstasedän luomaan eetteriin on iha mieltä vailla

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ai sillä että kävelet vain ohi sanomatta mitään 😁

• Anonyymi

Jaha, palstasetä on niittänyt jopa 11 sääntöjen vastaisen kommentin myötä satoa ja voi nyt kihistä tyytyväisenä peräkammarin studiossaan

• Anonyymi

Miksi ärsytät häntä?

• Anonyymi

Haluasitko sinä olla tämän palstasedän tarinan ns hän? Huomiota sekin tai jotai🙄

• Anonyymi

On huomattu.

• Anonyymi

Onko sinulla vielä yleisö mille populisoida näitä palstaäijän aloituksia syystä ei mistään?

• Anonyymi

Mä en yritä ärsyttää mä yritän suututtaa sii o vissi ero ärsyttämällä toisen saa korkeintaan suutahtamaan mä yritän saada suuttumaan et saan todellisen luonteen selville ni tiedän mihin vsrautus pahimmillaan ni ei ole yllätys si mikään

• Anonyymi

Ei noin. Koko elämä aikaa selvittää tommosia juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noin. Koko elämä aikaa selvittää tommosia juttuja.

Siis yhdessä.

• Anonyymi

Turhauduin jo vuosia sitten enkä vieläkään oon unohtanut .

• Anonyymi

Sama täällä ❤️

• Anonyymi

Mitä vaan että oot onnellinen.

• Anonyymi

Kuka tässä onnesta puhunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tässä onnesta puhunut

Miksi haluat olla mulkku ja että toinen unohtaa.. Mä en ainakaan pysty unohtamaan yhtään.

• Anonyymi

En ärsyynny vähästä. Ei hänellä ole aikaa eikä mielenkiintoa ärsyttämiseeni muutenkaan. Ja ymmärtäisin kaikki yritykset ärsyttää muutenkin rakkaudenosoituksena.
      .joten ohi

• Anonyymi

Onpa sinulla todella kummallinen tapa ajatella rakkaudenosoituksista! Jos joku ärsyyntyy sinuun, niin kyllä siinä on kyse vain ja ainoastaan ärsyyntymisestä ihan oikeasti!

• Anonyymi

Vastauksista päätellen ei toimi t ap

• Anonyymi

Minkä homman kun olet nainen...

• Anonyymi

Olet rakastumassa ja se pelottaa.

• Anonyymi

Kysyttävää jollakin?

• Anonyymi

Sun ärsytys vain kutittaa huulia. Hymy

• Anonyymi

Sama 😍🤭

• Anonyymi

Ei voi vaan kuin ihmetellä touhujasi ja miksi ärsyttää ihmisiä tai minua. Hymyilyttää vaan hommasi. Mitä olen tehnyt. En mitään sinulle, edes puhunut kanssasi tuskin koskaan tai ehkä heittänyt jonkin kommentin ketjuusi mutta ei sen pitäisi maailmaa kaataa. Luulen, että tämä on vain oma tyylisi palstalla. Aikasi voisit käyttää järkevämminkin.

• Anonyymi

Olinko niin vastenmielinen?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe