Mitä tahtoisit tietää muuta kuin lotton tai jokerin oikeat numerot?
Jos voisit edeltä tietää, niin tahtoisitko koska silloin voisit mahdollisesti pilata sen asian?
Oletetaan, että ennustaisin sinulle näin: tapaat 5 päivän päästä sen oikean prisman parkkipaikalla.
Mutta kun tiedät siitä ennalta, niin toimit erilailla, pukeudut erilailla ja vietät aikaa erilailla tähyillessäsi ympärillesi ja käyttäydyt poikkeavasti ja näiden muutosten takia kävelet onnesi ohi.
Normaalisti se tapahtuisi luonnollisesti, käyt ostoksilla ja lähtiessäsi ostoskassi repeää ja hän tulee auttamaan sinua.
Nyt menisit sinne sitä onneasi etsimään, ostat erilailla ja haahuilet siellä täällä ja se pieni onneton tapaus joka piti sattua joka johti teidät yhteen jää tapahtumatta.
Tahtoisitko siis tietää vai et?
:/
Nainen, osaan ennustaa ja voin ennustaa sinulle
36
407
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mulle mutta ei tarvitse tietää etukäteen.
- Anonyymi
Haluaisin tietää
- Anonyymi
Dodii!
- Anonyymi
Lyöt varpaasi vahingossa ja se tekee todella kipeää.
Nyt ole varovainen ja voit estää sen tapahtumasta.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyöt varpaasi vahingossa ja se tekee todella kipeää.
Nyt ole varovainen ja voit estää sen tapahtumasta.
:/Okei…olen varovainen🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dodii!
🤮
- Anonyymi
Olen valmis ottamaan vastaan ennustuksesi.
- Anonyymi
Näkyvissä on jonkinlainen yllätysuutinen.
- Anonyymi
Haluan tietää, että onko KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIES JONKA KANSSA MENEN NAIMISIIN JA OLEN 2 VUOTIS HÄÄPÄIVÄNÄ ONNELLINEN LESKI?
Ajattelin vaan, että jos hän on mennyt kyselemään joltain ENNUSTAJALTA minuun liittyviä asioita ja hänelle on kerrottu jotain minusta ja hän nyt niin, kuin toimii minun KOHTALON OHJAAJANA niin saa PALAN KAKKUA!- Anonyymi
Ei.
Tulevaisuus näyttää seesteisen tasaiselta ja pieni alamäki jonka seurauksena tulee ketjureaktio ja monia asioita alkaa muuttumaan paremmaksi.
- Anonyymi
Ennusta minulle. Kerro löydänkö sen oikean tämän kesän/syksyn aikana. Onko se tuo vaalea huumoriveikko vai joku muu?
- Anonyymi
Et löydä häntä, hän löytää sinut kun aika on oikea.
Tapaatte odottamattomien tapahtumien johdosta paikassa josta et uskoisi sitä oikeaa löytäväsi.
Anonyymi kirjoitti:
Et löydä häntä, hän löytää sinut kun aika on oikea.
Tapaatte odottamattomien tapahtumien johdosta paikassa josta et uskoisi sitä oikeaa löytäväsi.
:/Milloin tapaamme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tapaamme?
Ei voi kertoa, sillä olisi tapahtumien kannalta tuhoisat seuraukset.
Se muuttaisi sinun tulevaa suunnitelmaa ja jotain asian kannalta kriittistä jäisi tapahtumatta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi kertoa, sillä olisi tapahtumien kannalta tuhoisat seuraukset.
Se muuttaisi sinun tulevaa suunnitelmaa ja jotain asian kannalta kriittistä jäisi tapahtumatta.
:/Ymmärrän. Onko se tuo vaalea mies josta kysyin vai joku ihan muu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Onko se tuo vaalea mies josta kysyin vai joku ihan muu?
Olet liian utelias.
Hän löytää sinut joten sinun ei tule tietää.
Anonyymi kirjoitti:
Olet liian utelias.
Hän löytää sinut joten sinun ei tule tietää.
:/Totta, kiitän.
- Anonyymi
Haluan minäkin ennusteeni.
-nainen- Anonyymi
Kaikki on hyvin. En halua parisuhdetta kenenkään kanssa enää koskaan. Ystävyys vain on mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on hyvin. En halua parisuhdetta kenenkään kanssa enää koskaan. Ystävyys vain on mahdollista.
Niinkö. Miten se minuun liittyy? Kuka sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanko me sitten ystäviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumankekkale, osuko nyt oikee lottorivi? Ootko mun mies?
- Anonyymi
Kiitos☺️👍
- Anonyymi
Voin mennä sinne parkkipaikalle mutta vain siinä toivossa että sinä olet siellä. 🤍🪽
- Anonyymi
Tahdon tietää helpottaako rahatilanne milloin?
- Anonyymi
Syyskuussa alkaa helpottamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Syyskuussa alkaa helpottamaan.
:/Kiitos 🙏
- Anonyymi
Milloin rakas palaa luokseni? Kärsivällisyys alkaa nimittäin loppumaan 🥺 Mn
- Anonyymi
Nevö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nevö
Oot väärässä, koska minä näen tulevaan.
- Anonyymi
Osaan itse "ennustaa" itselleni. Tai ehkä ennustus on väärä sana. Saan etiäisiä, luen korteista ja nään enneunia.
En silti koskaan näe ihan yksityiskohtaisia juttuja, en haluaisi edes tietää.
Eli kai vastaus on "en halua tietää". - Anonyymi
Kerros mullekin 😉
- Anonyymi
Ennusta ihmeessä..❤️🔥❤️
- Anonyymi
Ihmeessäkin voi ennustaa👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeessäkin voi ennustaa👀
❤️🩶
- Anonyymi
Kaivattuni ei tee kirjoitusvirheitä joten älä sinä nyt ainakaan vaan tule sinne parkkipaikalle. Todennäköisesti olet se jota viimeiseksi haluan tavata. Voisit lopettaa. Ei kiinnosta. Olet puhunut minusta. En anna anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965