Perinteinen mittari jossa neste nousee laskee mutta tässä on googlattu ja ei löydy. Tökkää alle 50cm luuranko mittariin joka olisikin mainio mutta liian pieni. Mistähän löytyy? Temu olisikin liian helppo mutta sehän on ihan tyhjä isoista mittareista.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Hyvä luoja mitä juttuja!
- Anonyymi
Osta silmälasit
- Anonyymi
Tarjous taloissa oli ainakin viime kesänä
- Anonyymi
Moi
Satuin löytämään 2 kpl näitä ja on mukavat puutarhassa.
https://www.k-rauta.fi/tuote/ulkolampomittari-128-jumbo/6411570001283#description
- Anonyymi00008
Sattuukohan olemaan missään? k-raudan kaikki myymälät ei oota. Tai joka vastaava koko tai jopa suurempi? Mitäs jos tekisi itse? Miten? vanhan ajan loisteputkesta kaksi peräkkäin päällekkäin? Hmm lienee sisälle joku ohut putki missä itse neste nousee ? pitääpä sekin kortti tuumia kun löytäminen on ihmeen vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4381901- 1501237
- 901141
- 1141137
- 701134
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176994- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664