Perinteinen mittari jossa neste nousee laskee mutta tässä on googlattu ja ei löydy. Tökkää alle 50cm luuranko mittariin joka olisikin mainio mutta liian pieni. Mistähän löytyy? Temu olisikin liian helppo mutta sehän on ihan tyhjä isoista mittareista.
Jättiläis lämpömittari etsin
Anonyymi-ap
5
433
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä luoja mitä juttuja!
- Anonyymi
Osta silmälasit
- Anonyymi
Tarjous taloissa oli ainakin viime kesänä
- Anonyymi
Moi
Satuin löytämään 2 kpl näitä ja on mukavat puutarhassa.
https://www.k-rauta.fi/tuote/ulkolampomittari-128-jumbo/6411570001283#description
- Anonyymi00008
Sattuukohan olemaan missään? k-raudan kaikki myymälät ei oota. Tai joka vastaava koko tai jopa suurempi? Mitäs jos tekisi itse? Miten? vanhan ajan loisteputkesta kaksi peräkkäin päällekkäin? Hmm lienee sisälle joku ohut putki missä itse neste nousee ? pitääpä sekin kortti tuumia kun löytäminen on ihmeen vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273365Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122489Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902421Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261486Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1311225
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136