Enkä ansaitse kuulemma elää mutta jonkun on ne luuserinkin saappaat täytettävä
Olen ikuinen luuseri
13
226
Vastaukset
- Anonyymi
”They’ve got a name for the winners in the world” https://youtu.be/6O4cvfaAsUM?si=M5yRt3HTscH6ux_F
- Anonyymi
Kuka niin on sulle sanonut?
- Anonyymi
Joskus täällä ollut välillä epäsuoria vihjauksia esim liittyen IRL tekemisiini/sanomisiini. On kyllä vahvoja aavistuksia keiden kynästä ne ovat olleet mutta väliäkö tuolla on kun he ovat parempia ihmisiä ja heillä on varaa tuomita ja tuhota muita vähäosaisempia vaikka sitten isien ja äitien rahoilla tai muuten vaan laajan kaveripiirin avulla. Ehkä yksinäiset ihmiset ehkä jopa oudoiksi leimatut ovat ns helppoja kohteita heille pönkittää omaa egoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus täällä ollut välillä epäsuoria vihjauksia esim liittyen IRL tekemisiini/sanomisiini. On kyllä vahvoja aavistuksia keiden kynästä ne ovat olleet mutta väliäkö tuolla on kun he ovat parempia ihmisiä ja heillä on varaa tuomita ja tuhota muita vähäosaisempia vaikka sitten isien ja äitien rahoilla tai muuten vaan laajan kaveripiirin avulla. Ehkä yksinäiset ihmiset ehkä jopa oudoiksi leimatut ovat ns helppoja kohteita heille pönkittää omaa egoaan.
Tiedän laajan rikosjutun missä kiusataan nimenomaan hyväosaisia. Huono-osaisille annettu ”helpotuksia” yms. En tiedä liitytkö siihen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän laajan rikosjutun missä kiusataan nimenomaan hyväosaisia. Huono-osaisille annettu ”helpotuksia” yms. En tiedä liitytkö siihen?
En liity mihinkään rikosjuttuihin tai huumepiireihin mutta tiedän ihmisiä ketkä harrastelevat kaikenlaista mutta minua ei heidän epämääräiset jauhetouhut, yölliset kuparien varastelut tai ryöstöhommat kiinnosta. Itse yritän vain olla rauhassa ja vältellä negatiivisia ihmisiä / juttuja.
- Anonyymi
Et ole luuseri, vaikka joku ulkopuolinen niin väittäisikin. Tiedät itse, mikä olet.
- Anonyymi
Olen. Olen syrjitty ja ties miksi leimattu joidenkin toimesta ja monesti on netissä parjattu ns piilovttuilun merkeissä. Yhdessä vaiheessa harkitsin itsemurhaa tosissani mutta sitähän moni haluaisi tai ainakin muutamat ihmiset. En jaksa edes enää välittää kun tiedän etten elä edes nelikymppiseksi ja jos elän niin lähden pois itse. En osaa enää muodostaa terveitä ihmissuhteita kun en osaa luottaa kehenkään eikä kukaan halua varmaan edes tutustua minuun kun heillä voi mennä maine. Rakkautta on edes turha etsiä näillä meriiteillä ja eväillä jotka sain tähän elämään. Sain osakseni vaan ahdistusta, yksinäisyyttä ja ulkopuolisuuden tunnetta.
- Anonyymi
Jos meitä luusereita ei olisi, olisiko voittajilla sitten ketään jota ylenkatsoa https://youtu.be/wEXEjXfdwO8?si=3WgpwLM9Tjn8K06K
- AnonyymiUUSI
Miten se luuseri sitten määritetään riippuu aika paljon siitä kuka sen määrittää. Omasta mielestäni sellainen joka käyttää muita ihmisiä hyväkseen tullakseen miljonääriksi on luuseri tai sellainen joka lyö kättä lippaaseen hyppii metsässä maastopuvussa ja kouluttaa tulevia sukupolvia sotimaan on kanssa yhdensortin luuseri. He ovat toki erimieltä.
- AnonyymiUUSI
Lisäksi vielä pakottavat muut ihmiset elättämään itsensä sekä ryyppyjuhlia kerholla verojen muodossa. Totaalista saatananpalvontaa.
- AnonyymiUUSI
On ikävää, jos ajattelee itsestä tai toisesta noin. Jos ei tee pahaa tai rikoksia, ei käytä päihteitä, ei pilkkaa ketään, niin on aina ihan hyvä ihminen. Sellainen ihminen pärjää aina. Kaikki ihmiset ovat aina arvokkaita. Nekin, jotka eivät aina pärjää. Heitä täytyy silloin auttaa. Voimia!
- AnonyymiUUSI
Et oo yksin.
- AnonyymiUUSI
Siinä olet oikeassa mutta toisaalta luuserilla on helpompi jopa löytää etsimälläkin jotain aidompaa kuin voittajalla voittajaa harbemmin kukaan haluaa minkään muun kun tämän maineen tai rahan takia mu koitappa hankkia vähintäänkin epäilyttävä/kyseenalainen maine voiko kukaan sellaista haluta enään vahingossakaan elämäänsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693