🥰🥀🦋 vastaleikattu nurmikko, ihanat kesäkukat, aamukaste, havupuut ... luettelo on loppumaton. Jotkut hajut eivät ihan niin hyvältä tuoksu. Kun menin kauppaan ja avasin käsilaukun kassalla niin sieltä tuoksahti ummehtunut mökkihaju. Seinien täytteenä olevalla sahanpurulla on ominaishaju, joka ei häviä vaikka sisällä kuinka kuuraa ja tuulettaa.
Hyvää Yötä nyt kuitenkin!
Kesän tuoksut ovat ihania
23
289
Vastaukset
- Anonyymi
minullla kun katsoin omaa zsäälämpöjuttuani niin tuossa mitään vikaa muuen kuin tuo eräs verho on liikahyanut niin se peittää vähän lämpönäkymiä
- Anonyymi
Sun mökki on 50-luvulta? Rintamamiestalo? Niissä on usein sahanpurutäyte. Vanhoissa hirsitaloissa ei.
- Anonyymi
Karjalasta paenneet evakot ovat tämän rakentaneet.
- Anonyymi
Joo, aloittajalla on sahanpurua niin seinissä, kuin päässäänkin : D
Anonyymi kirjoitti:
Joo, aloittajalla on sahanpurua niin seinissä, kuin päässäänkin : D
Kommentistasi päätellen ei kuitenkaan niin paljoa kuin sulla.
- Anonyymi
"Mökkihaju" viittaa homeeseen. Se ei ole vanhoissa rakennuksissa mitenkään tyypillinen. Ainoastaan silloin jos tuuletuksesta ja ilmankierrosta ei ole huolehdittu. Esim.ns.pullotaloissa. Nyt kosteuskartoittaja mökille käymään.
- Anonyymi
Ei täällä ole hometta kun vettä ei tule sisään. Haju tulee mullasta ja sammaleesta.
- Anonyymi
Ja sitten kun ajaa kaksitahtimopo jossain. Koko kylä haisee puolituntia pahalle siniselle savulle
- Anonyymi
We all hate these pöristelijät here, hatin is connecting thing, reason is even better but
- Anonyymi
Eiköhän joka asunnossa ole ominaishaju johon asukas on tottunut eikä sitä tunnista. Sahanpurut on yleensä ulkoverhouksen alla eikä sisälle vaikuta. Nuo tuomien kukat ei kyllä tuoksu vaan haisee. Kylvin rantasaunassa uudella vastalla ja se kyllä tuoksui.
- Anonyymi
Sisäseinät on täällä vanhaa huokoista lastulevyä. Edes tauluja ei voi ripustella. Jos se haju tulee puruista niin se tulee läpi luulisin.
- Anonyymi
Savusauna se vasta pahalle haisee.
- Anonyymi
Hienoa! Hyvin kuvasit. Eräs luonnontieteilijä puhui kanssa tuosta vastaleikatun ruohon huumaavasta tuoksusta. Hän kuitenkin sanoi, että suurin piirtein ruohot viestittävät sillä vielä leikkaamattomalle nurmelle suurin piirtein näin (ei sanonut ihnan näillä sanoilla, mutta ymmärsin sen näin): "Juoskaa henkenne edestä. Sarjamurhaaja on liikkeellä!" Hauska kommentti. No, onneksi ruoho ei kuitenkaan ajattele mitään ja myös uudistuu ja kasvaa leikkauksen jälkeenkin kuin sisiliskon häntä.
Kaikkea hyvää ja ennen kaikke Mahtavaa Kesää!Jotkut ovat mittaroineet, että puutkin keskustelevat keskenään juuriston avulla. Voikukatkin on siitä fiksuja, että kun korkeat kukat ja lehdet leikkaa niin seuraavat ovat niin matalia että ruohonleikkuukone ei niihin tepsi.
- Anonyymi
Kun on hajuton mökkikin
- Anonyymi
Kun on runsaudenpula voiko valittaa?
- Anonyymi
Nämä ovat elämän parhaimpia tuoksuja. Vielä kun lisää vanhan puisen pihakeinun ja mustaherukka pensaiden tuoksun, kokee istuvansa rakkaan vierellä kesäpäivän rauhassa.
Tuo mustaherukan tuoksu onkin aivan ihana. Juuri perkasin rikkaruohoja ulkorakennuksen takana. Siellä on villiintynyttä mustaherukkaa, josta osan kitkin pois. Tuoksuivat hyvältä. Mulla se pihakeinu on vielä liiterissä. En ole saanut raahattua sitä ulos.
- Anonyymi
Ihana olisi mökissä kesä asua,pois kaupungin vilinästä.🙂🍓Milloinkahan mansikat tulee myyntiin laatikoittain?hyvää yötä ja kivoja unia.🙂
Eiköhän ne mansikat viimeistään heinäkuun alkupuolella ole jo laatikoissa. Nyt voi olla pidempi satokausi, kun ei ole ollut liian kuumaa mansikoille.
Mökillä on kivan raikas ilma peltojen lannoituksen ulkopuolella. Nyt vähän liiankin raikas, kun tuulee liikaa. Hyvää yötä myös sinne!- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Eiköhän ne mansikat viimeistään heinäkuun alkupuolella ole jo laatikoissa. Nyt voi olla pidempi satokausi, kun ei ole ollut liian kuumaa mansikoille.
Mökillä on kivan raikas ilma peltojen lannoituksen ulkopuolella. Nyt vähän liiankin raikas, kun tuulee liikaa. Hyvää yötä myös sinne!Kiitos.🍓🍓
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669