🥰🥀🦋 vastaleikattu nurmikko, ihanat kesäkukat, aamukaste, havupuut ... luettelo on loppumaton. Jotkut hajut eivät ihan niin hyvältä tuoksu. Kun menin kauppaan ja avasin käsilaukun kassalla niin sieltä tuoksahti ummehtunut mökkihaju. Seinien täytteenä olevalla sahanpurulla on ominaishaju, joka ei häviä vaikka sisällä kuinka kuuraa ja tuulettaa.
Hyvää Yötä nyt kuitenkin!
Kesän tuoksut ovat ihania
17
141
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
minullla kun katsoin omaa zsäälämpöjuttuani niin tuossa mitään vikaa muuen kuin tuo eräs verho on liikahyanut niin se peittää vähän lämpönäkymiä
- AnonyymiUUSI
Ota lääkkeesi ja sitten nukkumaan, höperö
- AnonyymiUUSI
Sinua taitaa huomionhakuSarbinen vaivata kovasti se ajatus, että naisia esittävä netin setämies on joku muu, joka vie sinulta eväät korista. Näin se on ollut kai jo mitä, seitsemän vuotta😬
- AnonyymiUUSI
Sun mökki on 50-luvulta? Rintamamiestalo? Niissä on usein sahanpurutäyte. Vanhoissa hirsitaloissa ei.
- AnonyymiUUSI
Karjalasta paenneet evakot ovat tämän rakentaneet.
- AnonyymiUUSI
"Mökkihaju" viittaa homeeseen. Se ei ole vanhoissa rakennuksissa mitenkään tyypillinen. Ainoastaan silloin jos tuuletuksesta ja ilmankierrosta ei ole huolehdittu. Esim.ns.pullotaloissa. Nyt kosteuskartoittaja mökille käymään.
- AnonyymiUUSI
Ei täällä ole hometta kun vettä ei tule sisään. Haju tulee mullasta ja sammaleesta.
- AnonyymiUUSI
Ja sitten kun ajaa kaksitahtimopo jossain. Koko kylä haisee puolituntia pahalle siniselle savulle
- AnonyymiUUSI
We all hate these pöristelijät here, hatin is connecting thing, reason is even better but
- AnonyymiUUSI
Eiköhän joka asunnossa ole ominaishaju johon asukas on tottunut eikä sitä tunnista. Sahanpurut on yleensä ulkoverhouksen alla eikä sisälle vaikuta. Nuo tuomien kukat ei kyllä tuoksu vaan haisee. Kylvin rantasaunassa uudella vastalla ja se kyllä tuoksui.
- AnonyymiUUSI
Sisäseinät on täällä vanhaa huokoista lastulevyä. Edes tauluja ei voi ripustella. Jos se haju tulee puruista niin se tulee läpi luulisin.
- AnonyymiUUSI
Hienoa! Hyvin kuvasit. Eräs luonnontieteilijä puhui kanssa tuosta vastaleikatun ruohon huumaavasta tuoksusta. Hän kuitenkin sanoi, että suurin piirtein ruohot viestittävät sillä vielä leikkaamattomalle nurmelle suurin piirtein näin (ei sanonut ihnan näillä sanoilla, mutta ymmärsin sen näin): "Juoskaa henkenne edestä. Sarjamurhaaja on liikkeellä!" Hauska kommentti. No, onneksi ruoho ei kuitenkaan ajattele mitään ja myös uudistuu ja kasvaa leikkauksen jälkeenkin kuin sisiliskon häntä.
Kaikkea hyvää ja ennen kaikke Mahtavaa Kesää!Jotkut ovat mittaroineet, että puutkin keskustelevat keskenään juuriston avulla. Voikukatkin on siitä fiksuja, että kun korkeat kukat ja lehdet leikkaa niin seuraavat ovat niin matalia että ruohonleikkuukone ei niihin tepsi.
- AnonyymiUUSI
Kun on hajuton mökkikin
- AnonyymiUUSI
Kun on runsaudenpula voiko valittaa?
- AnonyymiUUSI
Nämä ovat elämän parhaimpia tuoksuja. Vielä kun lisää vanhan puisen pihakeinun ja mustaherukka pensaiden tuoksun, kokee istuvansa rakkaan vierellä kesäpäivän rauhassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798