Kouvolassa työttömät saavat pomppia työllisyystoimissa nyt ihan ilmaiseksi edes 9 euroa ei enää tipu. Täällä Lieksassa nautimme vielä luxuksesta 9 euroo pirccaa ja poonus sätkää. Palkka tuesta viis koska kukaan työhön pääse kuitenkaan
Kouvola ei maksa enää 9 euroja työttömille
9
105
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kouvola on velkainen paikka, kaikesta täytyy säästää.
- AnonyymiUUSI
Kouvola ei enää maksa työttömille työnhakijoille kulukorvauksia
https://yle.fi/a/74-20166220
Rikkaana alueena Lieksan ei tarvitse näistä asioista huolehtia, joten Kouvolalla on aihetta kateellisuuteen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kouvola ei enää maksa työttömille työnhakijoille kulukorvauksia
https://yle.fi/a/74-20166220
Rikkaana alueena Lieksan ei tarvitse näistä asioista huolehtia, joten Kouvolalla on aihetta kateellisuuteen.Kouvola on raaka kaupunki työttömiä kohtaan! Ajatelkaa jotain pitkä aikaista työtön raukkaa, joka vesisateessa polkee vanhalla ruosteisella polkupyörällä, joka on niin jäykkä polkea, kuin uusi venäläinen vaihdepyörä? Alamäetkin on poljettava seisaallaan, sitten poloinen saattaa suistua pyöränsä päältä ja törmätä kaapunaiseen, joka jää vielä rytäkässä alimmaiseksi? Silloin on nainen menettänyt kunniansa valkoisen vääräuskoisen alla.
Työtön saattaa sen jälkeen päästä hengestään.
- AnonyymiUUSI
ei kannata talkoilla persettään penkistä nostaa. haistakoot pitkät paskat nuo riistäjäkoirat
- AnonyymiUUSI
Jutussa taitaa olla kyse eri asiasta kuin Kelan maksamasta kulukorvauksesta.
- AnonyymiUUSI
Kulukorvaus on siis 9 euroo ja sitä ei makseta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kulukorvaus on siis 9 euroo ja sitä ei makseta?
Tuossa jutussa on sana "harkinnanvarainen", Kelan maksama 9 euroa ei (?) kyllä ole mitään harkinnanvaraista vaan se tulee automaattisesti (?) jos on esim. kuntouttavassa työtoiminnassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa jutussa on sana "harkinnanvarainen", Kelan maksama 9 euroa ei (?) kyllä ole mitään harkinnanvaraista vaan se tulee automaattisesti (?) jos on esim. kuntouttavassa työtoiminnassa.
Onko Kouvolassa sitten saatu 9 euroo kelalta ja 9 euroo työllisyysalueelta? 18 euroo kuulostaa luxus työttömältä
- AnonyymiUUSI
ei kannata eviään heilutella alle 3000 egellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787