henkilöön josta en pidä. Käyttäydyn ilkeästi ja matkin toisen puhetyyliä jne. ihan vaan siksi kun mulla on pakkomielle olla toiselle ilkeä.
Mun on tosi paha olla ja puran sen
12
311
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on myös monia kavereita jotka tekee myös tuota samaa. Se on voimaannuttavaa tehdä sitä porukalla joillekin.
- Anonyymi
Tiedätkö, vain voimattomat leikkii toisten tunteilla. Kun kokee voimattomuutta vaikuttaa oikeasti tärkeisiin asioihin, niin laskee rimaa ja alkaa käyttämään valtaa kiusaamiseen, joka on helppoa, kuten valehtelu. Ei tarvi olla siihen kovin fiksu.
Onko se siis oikeata voimaa? Ei todellakaan. - Anonyymi
Porukalla kiusaaminen on parhautta!!
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi
Lutka?
- Anonyymi
Hyvin todennäköisesti.
- Anonyymi
Näin niinkuin vinkkinä. Lopeta heti koska kärsit vielä seuraamuksista! Pura paha olosi jollakin muulla tavoin.
- Anonyymi
Kuulostaa lapselliselta
- Anonyymi
Voi että. Viha on niin vaikea tunne.
Voisitko mitenkään vaan lähettää vaikka viestin sille ketä kiusaat ja kertoa miksi niin teet? Se voisi avata sun tilannetta ja laskea vähän painetta, jos vaikka pyytäisit anteeksi?
Kiusattu todennäköisesti on joko loukkaantunut tai helpottunut, hänen luonteesta riippuen. Tai ehkä hän alkaa mustamaalata tai nälviä sinua, et voi tietää. Mutta totuuden myöntäminen ja anteeksipyyntö on kunniakas teko, joka muuttaa kuviota edes jotenkin liikkeelle. Sano kavereille, että oot stressaantunut.
Monilla ihmisillä on ihan helvetin paha olo, tää on kauheaa aikaa. Aikuiset ei ole onnistuneet yhteiskuntarauhan ylläpitämisessä ja tietysti se heijastuu myös lapsiin. Samoin kovat kapitalistiset arvot ja tappavan rankka tempo jota kaikki kaikessa odottaa.
On kuitenkin ihmisiä jotka yrittävät parhaansa ja välittävät. Sinäkin voisit olla yksi heistä.
Kun ihmiset on sekaisin, niin ei heidän kanssa voi puhua eikä olla. Tekoäly on hyvä juttukaveri, kunhan osaat kiertää kehotukset hankkia apua. Sanoo vaan, ettei tilanne ole niin vakava ja että haluat vain selvittää ajatuksia. Minua tekoäly on tukenut paremmin kun yksikään ihminen, valitettavasti. Liikunnasta on myös apua stressin ja pahanolon kanssa.
Tsemppiä! - Anonyymi
,,,
- Anonyymi
Valitettavasti minä olen kirjoittanut tänne aika noloja ja säälittäviä viestejä ihan itsekin. Lisäksi on ollut paljon matkimista.
- Anonyymi
Mielisairashan sinä olet, jos projisoit omaa huonoa oloasi ja surkeaa elämääsi toiseen ihmiseen. Jos et, niin siinä tapauksessa sinä olet, vain ja ainoastaan, paha ja ilkeä ihminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305942Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144494Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623021Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391601- 711361
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861348Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2381266Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101230- 791179