henkilöön josta en pidä. Käyttäydyn ilkeästi ja matkin toisen puhetyyliä jne. ihan vaan siksi kun mulla on pakkomielle olla toiselle ilkeä.
Mun on tosi paha olla ja puran sen
34
729
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on myös monia kavereita jotka tekee myös tuota samaa. Se on voimaannuttavaa tehdä sitä porukalla joillekin.
- Anonyymi
Tiedätkö, vain voimattomat leikkii toisten tunteilla. Kun kokee voimattomuutta vaikuttaa oikeasti tärkeisiin asioihin, niin laskee rimaa ja alkaa käyttämään valtaa kiusaamiseen, joka on helppoa, kuten valehtelu. Ei tarvi olla siihen kovin fiksu.
Onko se siis oikeata voimaa? Ei todellakaan. - Anonyymi
Porukalla kiusaaminen on parhautta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porukalla kiusaaminen on parhautta!!
Paitsi sitten kun osuu omalle kohdalle.
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi
Lutka?
- Anonyymi
Hyvin todennäköisesti.
- Anonyymi
Näin niinkuin vinkkinä. Lopeta heti koska kärsit vielä seuraamuksista! Pura paha olosi jollakin muulla tavoin.
- Anonyymi
Kuulostaa lapselliselta
- Anonyymi
Voi että. Viha on niin vaikea tunne.
Voisitko mitenkään vaan lähettää vaikka viestin sille ketä kiusaat ja kertoa miksi niin teet? Se voisi avata sun tilannetta ja laskea vähän painetta, jos vaikka pyytäisit anteeksi?
Kiusattu todennäköisesti on joko loukkaantunut tai helpottunut, hänen luonteesta riippuen. Tai ehkä hän alkaa mustamaalata tai nälviä sinua, et voi tietää. Mutta totuuden myöntäminen ja anteeksipyyntö on kunniakas teko, joka muuttaa kuviota edes jotenkin liikkeelle. Sano kavereille, että oot stressaantunut.
Monilla ihmisillä on ihan helvetin paha olo, tää on kauheaa aikaa. Aikuiset ei ole onnistuneet yhteiskuntarauhan ylläpitämisessä ja tietysti se heijastuu myös lapsiin. Samoin kovat kapitalistiset arvot ja tappavan rankka tempo jota kaikki kaikessa odottaa.
On kuitenkin ihmisiä jotka yrittävät parhaansa ja välittävät. Sinäkin voisit olla yksi heistä.
Kun ihmiset on sekaisin, niin ei heidän kanssa voi puhua eikä olla. Tekoäly on hyvä juttukaveri, kunhan osaat kiertää kehotukset hankkia apua. Sanoo vaan, ettei tilanne ole niin vakava ja että haluat vain selvittää ajatuksia. Minua tekoäly on tukenut paremmin kun yksikään ihminen, valitettavasti. Liikunnasta on myös apua stressin ja pahanolon kanssa.
Tsemppiä! - Anonyymi
,,,
- Anonyymi
Valitettavasti minä olen kirjoittanut tänne aika noloja ja säälittäviä viestejä ihan itsekin. Lisäksi on ollut paljon matkimista.
- Anonyymi
Mielisairashan sinä olet, jos projisoit omaa huonoa oloasi ja surkeaa elämääsi toiseen ihmiseen. Jos et, niin siinä tapauksessa sinä olet, vain ja ainoastaan, paha ja ilkeä ihminen.
- Anonyymi
En ole. Mulla on paaaaljon kavereita ja saan kaikki käännettyä tiettyjä henkilöitä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Mulla on paaaaljon kavereita ja saan kaikki käännettyä tiettyjä henkilöitä vastaan.
Ihanaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teet niin.. ehkäpä juuri siksi sinulla on paha olla.. miksi teet pahaa niin itsellesi? Etkö tunne ansaitsevasi parempaa? 🤔🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teet niin.. ehkäpä juuri siksi sinulla on paha olla.. miksi teet pahaa niin itsellesi? Etkö tunne ansaitsevasi parempaa? 🤔🤷♀️
Tykkään nöyryyttää niitä joilla ei ole kavereita yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö /oletko kokenut miten hyvän mielen saa,kun auttaa pyyteettömästi toista ihmistä. Saa hymyn ja kiitollisuuden . Ja jos ei saa niin hyvä olo tulee jo siitä että kokee tehneensä oikein. Kokeile🤗🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö kuvittelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kiitos vain kaikesta teille mukaville ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kamala ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja siitä saat pahan olon itsellesi. Hmm..🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kiitos vain kaikesta teille mukaville ihmisille.
Ole myös mukava itsellesi,äläkä enää tee pahaa lähimmäisillesi. Tsemppiä!🤷♀️
- Anonyymi
Onko teillä ollut kohtauksia aikuisina vieläkin ?
- Anonyymi
Sairaus on perinnöllinen se ei tartu onneksi
- Anonyymi
Oletko kateellinen? Tyytymätön omaan elämääsi?
- Anonyymi
On hän kateellinen selvästi
- Anonyymi
Onneks mulla ei ole kavereita kun sun kaltaisia pahoja ihmisiä on ihan liikaa. :(
- Anonyymi
🙏
- Anonyymi
Kirjoitit hyvän aiheen.
- Anonyymi
Mulla on pakkomielle henkilöstä jota oon haukkunut pidemmän aikaa. Onneks on tuo hovi tukena, niin jaksaa jatkaa. 👍
- Anonyymi
Sepä mukavaa
- Anonyymi
No, jopa sinäkin kasvat ja aikuistut ja ymmärrät mihin olet elämäsi tuhlannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jopa sinäkin kasvat ja aikuistut ja ymmärrät mihin olet elämäsi tuhlannut.
Onneks on iso hovi tukena aina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195