Ei sun tarvi jännittää enää

Anonyymi-ap

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.

36

752

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten muka sössit, kun et koskaan tehnyt mitään? Avaatko vähän?

• Anonyymi

No kun pidin itsestään selvyytenä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä itsestäänselvyytenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kiinnostaa tietää mitä oli tuo jne?

• Anonyymi

Et oo mauton vaan hyvin maukas

• Anonyymi

Itselleen on hyvä opetella antamaan anteeksi ja ajatella, että mennyt on mennyttä ja ne mitä silloin teit kuuluvat menneeseen.

• Anonyymi

Eläpä tosiaan yritä mitään, niin suukottelen kaikessa rauhassa sun huulet.

• Anonyymi

Joo no ei kosketa

• Anonyymi

Kenelle menee?

• Anonyymi

Höpö höpö 😘 hamuan lisää ☺️

• Anonyymi

Olisin halunnut enemmän. Siksi ehkä loukkasi. Tottakai halutkin ovat pilvissä, mutta kun sitten rakastuu lisää.

Näin sanoisin vähän vanhemmalle miehelle.

• Anonyymi

Mieti myös onko minusta todella juoruttu.. Olen todistamassa paraikaa väitteitä vääräksi. Pahalta tuntuu jos minua pidetään helppona tai jotain sponssia vailla olevana.
        E I K I I T O S

• Anonyymi

Nuorempaa miestä en jännitä siksi koska ei kiinnosta. Ghostaan ennemmin.

• Anonyymi

Silloin kun hän teki minulle paskat ja pääsin siitä ylös, en tunne kuin kuvotusta yrittämisestä. Minä en helpolla anna. 😂 Naurattaa että ensin särjetään sydän, kun toinen aidosti välittää ja kun toinen on selvinnyt ja päässyt täysin yli ei kiinnosta - vaiheeseen niin yritetään lämmittää ja pyydetään anteeksi tms. Näkeehän tuon läpi.

Onkohan jollain käsitys että multa saa. Ei tosiaan saa, kuin harvat ja valitut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun hän teki minulle paskat ja pääsin siitä ylös, en tunne kuin kuvotusta yrittämisestä. Minä en helpolla anna. 😂 Naurattaa että ensin särjetään sydän, kun toinen aidosti välittää ja kun toinen on selvinnyt ja päässyt täysin yli ei kiinnosta - vaiheeseen niin yritetään lämmittää ja pyydetään anteeksi tms. Näkeehän tuon läpi.

Onkohan jollain käsitys että multa saa. Ei tosiaan saa, kuin harvat ja valitut.

👏👏👏👏👏👏👏

• Anonyymi

En vaan jaksa sitä asiallisuutta enää, haluan ettet oo missään työ roolissa kun nähdään, ymmärrätkö 😘🤭❤️ ei saa olla enää mitään tekosyitä sille miksi ei voida muka jotain 😁🤪

• Anonyymi

Vähän vaikea toteuttaa.

n sivusta

• Anonyymi

No lähesty vähän. 😘 Tuu ihan kiinni ja katso silmiin. Ota sit poskesta kiinni ja pussaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No lähesty vähän. 😘 Tuu ihan kiinni ja katso silmiin. Ota sit poskesta kiinni ja pussaa.

Hih hih, kyllä tekis mieli 😍😌😚😚

• Anonyymi

Niin mä myös vissiin olin hänelle sellainen. Mutta ajat muuttuu.

• Anonyymi

Mut loppuu kaikki. En särje miehen joka on täydellinen sydäntä. Hän ei osaa kuin minua rakastaa ja olisi hukassa ilman minua. Sairastuisi ja kuolisi. En ota sitä kontolleni. Uhraan oman sydämen. Sen oon oppinut että elämä on aina kohdellut minua rautahanskoin. Luovun nyt kaivatustani. Helppoa ei tuu unohtaminen olemaan. Mutta ei ole vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Höpö höpö. Et sinä eikä kukaan voi ulkoistaa ja valjastaa läheisriippuvaisen miehen saamattomuutta ja mielenterveytensä sairautta oman terveytensä edelle.

Tuo ei ole edes vaihtoehto. Tuo on juuri sitä, jota haluaa sinun manipuloinnillaan tekevän. Eli alistuttaa sinut. Sairastuttaa sinut jotta hän saa tyydytettyä oman sairautensa.

• Anonyymi

Niinhän sinä olit. Mauton ja suuri pettymys. Petit luottamuksen pysyvästi. Teit sen vielä useastikin.

Kävit muissa naisissa, haukuit minua syvästi, eikä se edes jäänyt siihen.. sekoilit vielä kaupan päälle täällä ja irl. Koitakin pitää mies lupauksesi, ettet enää yritä mitään. Se on ohi. KIRJAIMELLISESTI. En aio toistaa sinulle enää, tätä asiaa useampaa kertaa.

• Anonyymi

Monen suomalaisen miehen tyyppivika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monen suomalaisen miehen tyyppivika.

On ja näille tyyppivika auervaaroille ei pidä tosiaan antaa yhtään siimaa, koukkua, eikä ankkuria töhöilyjensä jälkeen. Se on kerrasta poikki. Ei nämä tyyppivikaiset ikinä muutu, eikä ota opiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ja näille tyyppivika auervaaroille ei pidä tosiaan antaa yhtään siimaa, koukkua, eikä ankkuria töhöilyjensä jälkeen. Se on kerrasta poikki. Ei nämä tyyppivikaiset ikinä muutu, eikä ota opiksi.

Totta. Eivät edes halua muuttua, kun mielestään ovat niin täydellisiä. Naisissahan se vika aina on. Sitten kun on kunnolla saanut pettyä, niin ei kyllä helpolla kiinnosta tutustua kehenkään enää. Luotto 0 ja ikuinen pska muisto.

• Anonyymi

Niinhän siinä kävi.

• Anonyymi
        UUSI

Liittyykö palstaviesteihin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö palstaviesteihin?

Ei liity.

• Anonyymi
      UUSI

Rakas, elä ajattele noin ❤️ sä et tehnyt mitään väärää, haluun sut ja sua enemmän kuin mitään tai ketään koskaan ennen 🤗😘

• Anonyymi
      UUSI

taidat olla täällä itsekin työn puolesta. Olet erilainen. annan anteeksi, kaikki ok. ja joo, näillä näkymin elämä vie toiseen suuntaan. Mutta ansaitset kyllä itsekin hyvää, teillä on varmaan eri jutut. En yritä ymmärtää, kunnioitan työtäsi ja psyykettäsi.

• Anonyymi
      UUSI

Mun mielestä kaikki on vain elämää. Mauttomat jutut tekee niistä just elämän makuisia.

• Anonyymi
      UUSI

Tein itsestäni hölmön ja mieleni meinasi vahingoittua. En tietenkään millään tavalla syytä sua, ymmärrän aivan täysin miksi kaikki meni miten meni. Ei siitä kai sitten mitään olisi voinut ikinä tulla. Luulin, että tunsit samoin, anteeksi. Yksi elämäni isoimmista virheistä, ellei isoin.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä on mauttomuus kohtuuton ehkä sopis tuohon kohti paremmin kun mauton

• Anonyymi
      UUSI

Ei multa. Vaikka en tietenkään yritä mitään, jos et halua. En edes keksi mitään tapaa yrittää mitään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe