Kun on sekaisin. Tarkoitan itseäni tällä. Jo vuosia luullut, että se mies kävisi täällä.
Kaikkea se teettää
12
174
Vastaukset
- Anonyymi
Voi käydä välillä mutta ei välttämättä kaipaa ketään tai ei kirjoittele kellekkään tietylle
- Anonyymi
Jaa.
- Anonyymi
Ei ollut ehkä sinusta nyt kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut ehkä sinusta nyt kyse.
Eikä ollut sinulle kyttääjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut sinulle kyttääjä
Olen keskustelun aloittaja ja en kylläkään kyttää ketään.
- Anonyymi
Ehkä hän käykin, mutta jos on todella asiaa, pitäisi puhua suoraan kohteen kanssa. Silloin vasta asiat selviävät. Voi hyvin!
- Anonyymi
Voin hyvin kai, mutta ei se minun tarkoittama mies oikeasti taida käydä täällä. Et ole sinäkään hän.
- Anonyymi
Joo, itse kuvitellut jo vuosia samaa eräästä naisesta. Paljon ollut yhteensattumia ja tunnisteita, joita vaikea selittää
Mutta tilastollisesti tietysti lähellä mahdotonta- Anonyymi
No ei ole lähellä mahdotonta. Aika yleinen palsta tämä. Toki, ei täällä ihan joka toinenkaan käy. Se voi olla harvinaisempaa, että tunteet kohtaa molemmilla ja vieläpä molemmat kävisivät täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole lähellä mahdotonta. Aika yleinen palsta tämä. Toki, ei täällä ihan joka toinenkaan käy. Se voi olla harvinaisempaa, että tunteet kohtaa molemmilla ja vieläpä molemmat kävisivät täällä.
Toki olisi aika noloa lähestyä jotain puolituntematonta: ”käytkö siellä palstalla”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki olisi aika noloa lähestyä jotain puolituntematonta: ”käytkö siellä palstalla”
Minä tein niin. Nolo olen muutenkin, niin ei kait siinä mitään ihmeellistä. 🤣😓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla on meno jo rauhoittunut siitä mitä se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693