Jos lähestyn niin reaktiosi on kuin tyyliin ahdistelisin sinua. Sitten jos annan tilaa niin tuntuu että saat kuvan että olen välinpitämätön ghostaaja joka tahallaan loukkaa... Mitä voin tehdä tuntuu että teinpä mitä tahansa teen aina väärin... Kerro sinä???
Olen ihan hukassa...
26
364
Vastaukset
- Anonyymi
Sama vika Rahikaisella
- Anonyymi
Jos hän ei tiedä, mitä aiot? Jos häntä on aiemmin oikeasti ahdisteltu?
- Anonyymi
Voi se olla mahdollista mutta ei minulla ole mitään keinoa yrittää palauttaa hänen luottamusta ihmisiin tai minuun jos hän lähtökohtaisesti ajattelee minusta kaikkein pahinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla mahdollista mutta ei minulla ole mitään keinoa yrittää palauttaa hänen luottamusta ihmisiin tai minuun jos hän lähtökohtaisesti ajattelee minusta kaikkein pahinta.
Mä en ajattele pahinta. Yrittäisi nyt edes kunnolla. Mun kohdalla mies tietää tunteet joten ei pitäisi olla uskalluksen puutetta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ajattele pahinta. Yrittäisi nyt edes kunnolla. Mun kohdalla mies tietää tunteet joten ei pitäisi olla uskalluksen puutetta!!
Miten voi tietää, jos et ole ikinä niistä puhunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen puhunut hänelle. Et tokikaan ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai en ääneen ole uskaltanut vaan viestillä. Eikö viestiä lasketa?. /nainen, sama kuin tuo aiempi.
- Anonyymi
Joskus on hyvä varovasti tunnustella. Näkeehän sen jos nainen ei pidä lähestymisestä tai jos pitää tai sallii sen.
- Anonyymi
Oletin näköjään, että olet mies. No, naisen osalta siis tuo mitä kirjoitin.
- Anonyymi
Varattu?
- Anonyymi
Ei ole kyse siitä tiedän hänen tilanteensa jokin muu asia on pielessä.
- Anonyymi
Ootko varma, että kaikki haluaa sun lähestyvän?
- Anonyymi
Nyt sinä provosoit et tiedä tilannetta ollenkaan. Ei ole mistään tuommoisesta kyse!
- Anonyymi
Niinhän sinä mies teet, eikö sinulle ole valjennut ettei lähestymisiäsi eikä norkoilua kaivata. Anna tosiaan sitä tilaa katoamalla.
- Anonyymi
Kuvitteletkohan reaktion 🙁 mulla ainakin pöksyt menee vaihtoon.
Sitä ei vaan päällepäin nää. Mutta hei jatka vaan mun loukkaamista. Tänään taas sai kuulla asioita jotka vahvisti sitä että haluat tahallaan loukata että en enää olisi ihastunut. Se kai sun tavoite on.
Näin sanoisin hänelle. Jos hän haluaa, ei yritä tarpeeksi.
Jatkan kyyneleiden nielemistä ja tunteiden patoamista...
Ota nuori likka kiusattavaksesi. Olen aikuinen jolla ei ole aikaa pelleillä. Se on jonkinnäköinen akti tai kunnon suhde (haluan hänet ikiomaksi) tai ei yhtään mitään. Välimuotoa ei ole.
/nainen- Anonyymi
Olen surullinen jos ajattelet minusta noin... Olemmehan 1v erolla samanikäisiä. Olemme molemmat möhlineet mahdollisuuksia enkä nyt halua syyttää sinua tai itseänikään sen enempää. Haluan sinut rakastan ja kukaan muu ei yksinkertaisesti vaan kiinnosta sydän sen tietää olet se oikea... En haluaisi väitellä enkä riidellä kanssasi rakas vaan haluaisin että keksittäisiin keino kuinka edetä. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen surullinen jos ajattelet minusta noin... Olemmehan 1v erolla samanikäisiä. Olemme molemmat möhlineet mahdollisuuksia enkä nyt halua syyttää sinua tai itseänikään sen enempää. Haluan sinut rakastan ja kukaan muu ei yksinkertaisesti vaan kiinnosta sydän sen tietää olet se oikea... En haluaisi väitellä enkä riidellä kanssasi rakas vaan haluaisin että keksittäisiin keino kuinka edetä. ❤️
Meillä on vähän enemmän ikäeroa.. Eli ei, en ajattele susta niin, koska en tunne sua. Meillä ikäeroa on vuosilukujen perusteella 5. Muutoin hieman vähemmän, jos kuukausissa katsoo.
Mies vanhempi.
/nainen
- Anonyymi
You talking to me? 🫣
- Anonyymi
Ärsytätkö tahallaan vai käsitämmekö toisemme väärin?
Itse en muuta haluaisikaan kun koskea ja olla lähellä. En vaan voi sellaista tehdä. 🙁 Tarvitsen enemmän rohkaisua!! Haluan rakastella kiihkeästi.- Anonyymi
Luulen että aloitus on kiusaamista. Itseäni on niin paljon kiusattu ihmisten toimesta, että on joskus vaikeuksia mennä edes ovesta ulos. Minusta tää Suomi on sellainen kiusaajien luvattumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että aloitus on kiusaamista. Itseäni on niin paljon kiusattu ihmisten toimesta, että on joskus vaikeuksia mennä edes ovesta ulos. Minusta tää Suomi on sellainen kiusaajien luvattumaa.
Voi hyvin olla tai näitä kalastelualoituksia. Katsotaan kuka tarttuu syöttiin..tsemppiä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvin olla tai näitä kalastelualoituksia. Katsotaan kuka tarttuu syöttiin..tsemppiä ❤️
Kiitos 🥰
- Anonyymi
No noinhan sen pitäis mennä, jos rakkaus saisi voittaa mutta totuus on että mietittävä mikä on kaikkien kannalta parasta ja oikein. Kenen sydän kestää kenen särkyy ja murtuu. Miksi mun sydämestäni tehtiin tälläinen?💔
- Anonyymi
Toi oli kaivatulle 💔
- Anonyymi
Ei liity minuun varmasnkasn, mutta kyllä mä ainakin luulen osaavani sanoa, jos häiritsee tai osoittaa muuten etten pidä lähestymisestä.
Toki on vaikeampaa, jos ei tiedä millä mielellä joku lähestyy, siksi suoruus on/olisi hyväksi esim. Juttelemaan, kahville kävelylle tai yleisesti, nähtäisiinkö muualla pyyntö tai kysymys. Silloin kummallekin tulee selväksi missä mennään ja kiinnostaako vai ei. - Anonyymi
Luotat itseesi etkä epäile itseäsi et sä voi mitään siinä hävitä lähestymällä toista ainakin saat vastauksen sen jälkeenhän se oi ole enään kiinni kun vastaanottajan ymmärryksestä kiinni ymmärsikö hän vastauksen kysyttyyn kysymykseen oikein kun yhdessä vaiheessa ikäluokkani pojilla/miehillä oli päähänpinttymä että kun nainen/tyttö sanoo ei niin se tarkoittaa kyllä kuinkako moni näin tapahtunut raiskaus on naisilta tytöiltä jäänyt poliisille ilmoittamatta johtuen siitä uhrin syyllistämisestä sit on vielä niitäkin palikoita jotka ei usko vaikka munille potkisitte mu niin saa isommankin miehen polvilleen ni pääsee nainen ainakin poistumaan paikalta onneksi on nykyään kännyt ni voi helpommin soittaa poliisille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713