https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kokoomusedustaja-uhkaa-reveta-rivista-eduskunnan-aanestaessa-kiistellysta-laista/9170748
Ei tuollaiseen pitäisi joutua kysymään lupaa! Jos laki on jonkun kansanedustajan mielestä huono, niin miksi hän äänestäisi sen puolesta? Silloin pitää äänestää lakia vastaan.
Kuuluuko kansanedustajan kannattaa lakia joka on huono
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai joskus kuuluu. Eihän muuten pystyttäis tekemään niitä vaikeita päätöksiä. Ei yhdellä kansanedustajalla myöskään ole mitäänn voimaa, mutta 30-40 edustajan puolueella jo onkin ja siksi ryhmäkuri on tärkeä.
- Anonyymi
Niin, mutta jos jotakin lakia vastustaa vaikka 102 kansanedustajaa (mukana joitakin hallituksesta), niin eikö se ole merkki, että lakia ei kuulu asettaa. Totta kai äänestyksiin tuodaan vain lakeja, joilla on valmiiksi hallituksen tuki. Mutta kyllä ne joskus ovat aika huonojakin,
- Anonyymi
Aloitus on asiaa. Mutta samaan hengenvetoon pitäisi olla oikeus antaa kenkää kansanedustajille HETI jos toimivat puolueen suuntaa ja kansaa vastaan.
- Anonyymi
Siis puolueen suuntaa ja kansaa vastaan? Vai suuntaa ja KANTAA vastaan?
Milloin toimitaan kansaa vastaan? Ja jos joku nyt näyttää kansan vastaan toimimiselta, niin historiahan voi osoittaa, että olikin kansan parhaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988