Ostin saksasta kodin pesuaineet laatikollinen makso 30e ja suomessa noin 169e
Ostin saksasta kodin pesuaineet laatikollinen makso 30e ja suomessa noin 169e
12
221
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta sinne saksaan niin säästät vielä enemmän
- Anonyymi
Kun ei pese ollenkaan, niin säästää nekin roposet.
- Anonyymi
Uskomatonta. Täällä hinnat korkealla.
- Anonyymi
Maailman paras alalla kuin alalla, nääs.
- Anonyymi
Kävitkö itse hakemassa? Kuljetuskustannukset nostivat hintaa?
- Anonyymi
Montako ainetta tarvitaan kodin pesemiseen? Itse käytän lähinnä mäntysuopaa, jos on likaisempi kohta, jota täytyy puunata. Muuten vettä ja vanhoista lakanoista tehtyjä riepuja.
- Anonyymi
ap.oleppa pösilö
- Anonyymi
Äiti opetti, että vähemmälläkin pärjää.
- Anonyymi
Oikeesti, mitä sait?
Yleensä on iso säliö ja tarrakone vieressä. Sitä saa mitä tilaa.
Etiketin mukaan. - Anonyymi
muutin Kölniin Saksaan. Minulla pieni kerrostalokaksio siinä parin sadan metrin päässä Rein joesta. Kolmanneessa keroksessa jokinäköalalla. Pyykkipäivänä lähden pyykkipesulle joen rantaan. Otan pyykkisäkin olkapäilleni ja toiseen käteeni ämpärin ja muovikassillisen edullisia saksalaisia pesuaineita. Meitä on muitakin suomalaisia täällä Kölnissä . Juurikin edullisten pesuaineiden takia tänne muutimmekin. Kaverilla on isoäidiltä saatu peltinen pyykkilauta. Hän lainailee lautaansa minulle. Se nopeuttaa pyykinpesua. Rein joen vesi on raikasta, monikäyttöistä ja tuoksuu hyvältä. Muovipullon täytän jokivedellä. Kölnin vesi ihan omasta takaa. Pyyhin Kölnin vedellä parranajon jälkeen leukaperiini ja toisinaan myös alakertaan. Tuoksu on raikas ja vetää naisia puoleensa. Muuta sinäkin tänne Kölniin. Halvan pesuaineen ja Eau de colognen kotikaupunkiin.
- Anonyymi
Kerrassaan hyviä uutisia maailmalta
- Anonyymi
Tampereella on yhteensä noin 35 884 vapaata toimitilaa Toimitilat.fi:n mukaan.
Joku voisi perustaa saippuatehtaan ja saippuakaupan sellaiseen. Ei tarvitsi lähteä Saksaan asti ostamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1473942Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso113464Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai462933Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122862Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1422513- 502184
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161388"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For991375Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631304Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381169