Ostin saksasta kodin pesuaineet laatikollinen makso 30e ja suomessa noin 169e
Ostin saksasta kodin pesuaineet laatikollinen makso 30e ja suomessa noin 169e
12
177
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta sinne saksaan niin säästät vielä enemmän
- Anonyymi
Kun ei pese ollenkaan, niin säästää nekin roposet.
- Anonyymi
Uskomatonta. Täällä hinnat korkealla.
- Anonyymi
Maailman paras alalla kuin alalla, nääs.
- Anonyymi
Kävitkö itse hakemassa? Kuljetuskustannukset nostivat hintaa?
- Anonyymi
Montako ainetta tarvitaan kodin pesemiseen? Itse käytän lähinnä mäntysuopaa, jos on likaisempi kohta, jota täytyy puunata. Muuten vettä ja vanhoista lakanoista tehtyjä riepuja.
- Anonyymi
ap.oleppa pösilö
- Anonyymi
Äiti opetti, että vähemmälläkin pärjää.
- Anonyymi
Oikeesti, mitä sait?
Yleensä on iso säliö ja tarrakone vieressä. Sitä saa mitä tilaa.
Etiketin mukaan. - Anonyymi
muutin Kölniin Saksaan. Minulla pieni kerrostalokaksio siinä parin sadan metrin päässä Rein joesta. Kolmanneessa keroksessa jokinäköalalla. Pyykkipäivänä lähden pyykkipesulle joen rantaan. Otan pyykkisäkin olkapäilleni ja toiseen käteeni ämpärin ja muovikassillisen edullisia saksalaisia pesuaineita. Meitä on muitakin suomalaisia täällä Kölnissä . Juurikin edullisten pesuaineiden takia tänne muutimmekin. Kaverilla on isoäidiltä saatu peltinen pyykkilauta. Hän lainailee lautaansa minulle. Se nopeuttaa pyykinpesua. Rein joen vesi on raikasta, monikäyttöistä ja tuoksuu hyvältä. Muovipullon täytän jokivedellä. Kölnin vesi ihan omasta takaa. Pyyhin Kölnin vedellä parranajon jälkeen leukaperiini ja toisinaan myös alakertaan. Tuoksu on raikas ja vetää naisia puoleensa. Muuta sinäkin tänne Kölniin. Halvan pesuaineen ja Eau de colognen kotikaupunkiin.
- Anonyymi
Kerrassaan hyviä uutisia maailmalta
- AnonyymiUUSI
Tampereella on yhteensä noin 35 884 vapaata toimitilaa Toimitilat.fi:n mukaan.
Joku voisi perustaa saippuatehtaan ja saippuakaupan sellaiseen. Ei tarvitsi lähteä Saksaan asti ostamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978