Työn merkeissä häneen tutustuin, mutta välimme olivat kokoajan vain ja ainoastaan ammatilliset, lisäksi muistot eivät ole edes kovinkaan hyviä. Mutta siitä huolimatta hänessä on/oli jotain, jolta en saanut rauhaa enkä saa vieläkään vaikka emme ole kohdanneet enää pitkään aikaan. Emmekä varmaan enää kohtaakaan. Enkä todellakaan haluaisi ajatella häntä. Välillä menee pitkiäkin aikoja etten ajattele häntä ollenkaan mutta aina jonkun asian tai tapahtuman johdosta hän palaa toistuvasti mieleeni. Mikä tällaiseen voi olla syynä.
Miksi en voi ladata ajattelemasta tiettyä miestä
25
805
Vastaukset
- Anonyymi
Kero naisia esittävä konttoriromantikko lisää tästä miljööstä, eli tyä/toimintaympäristöstä
- Anonyymi
Sote alasta kyse. -ap
- Anonyymi
Miksi et ota yhteyttä siihen mieheen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ota yhteyttä siihen mieheen?
En voi, monestakaan eri syystä. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi, monestakaan eri syystä. -ap
Kaivat nyt vain tietoni järjestelmästä ja soitat tai lähetät viestin.
Voit naamioida sen "hoitotoimenpiteeksi" ja näin pääsemme juttelemaan paremmin.
Olet itsekin ollut mielessäni ja jopa unissani - enkä ole voinut unohtaa sinua.
Viimeksi näin sinut toissa viikolla työpaikkasi käytävällä..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivat nyt vain tietoni järjestelmästä ja soitat tai lähetät viestin.
Voit naamioida sen "hoitotoimenpiteeksi" ja näin pääsemme juttelemaan paremmin.
Olet itsekin ollut mielessäni ja jopa unissani - enkä ole voinut unohtaa sinua.
Viimeksi näin sinut toissa viikolla työpaikkasi käytävällä.....Enpä usko, hän ei ole enää kanssani samassa työpaikassa. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko, hän ei ole enää kanssani samassa työpaikassa. -ap
Kumpi teistä vaihtoi työpaikkaa?
- Anonyymi
Onko tuo nyt niin paha asia. Varmasti vain ihastusta. Olisittepa keskustelleet enemmän, jos molemmat vapaita.
- Anonyymi
Talvi on tulossa
- Anonyymi
Mulla on eräästä naisesta samanlainen juttu. Olemme pari kertaa tehneet töitä ja pari kertaa nähneet puhuneet puhelimessa ja muutama viesti laitettu. Pitkiä aikoja ollaan ilman kontaktia. Hän kummittelee mielessäni enkä pääse hänestä eroon. Hän on varattu ja mitään seksuaalista tms ei ole välillämme koskaan ollut mutta olen erittäin viehättynyt hänestä jostain syystä. En tunnu pääsevän lainkaan eroon hänen ajattelustaan.
- Anonyymi
Jos sattuisit olemaan nainen jota mietin niin sinulla on numeroitani parikin kappaletta sekä sähköposti yhteys. Laita viestiä tulemaan jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sattuisit olemaan nainen jota mietin niin sinulla on numeroitani parikin kappaletta sekä sähköposti yhteys. Laita viestiä tulemaan jos siltä tuntuu.
Ei ole mulla sun numeroa eikä sähköpostia. Ja vaikka olis en uskaltaisi. -ap
- Anonyymi
Minä vuonna nähtiin?
- Anonyymi
Viime vuonna viimeksi. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuonna viimeksi. -ap
Toukokuussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toukokuussa?
En valitettavasti muista missä kuussa. -ap
- Anonyymi
Jaa empä tiedä mikä muilla on syynä mutta monesti mietin ihmisiä joihin olen elämäni aikana saanu kunnian tutustua jokainen heistä lähestulkoon on jotenkin elämääni vaikuttanut että miten heillä mahtaa mennä toki olen elämäni aikana kohdannu paljon sellaisiakin ihmisiä joiden kohdalla ei vois vähempää kiinnostaa kuinka heillä on elämässään menny mu jostain syystä se tuntus olevan heillekin mahdotonta unohtaa minua mulla ole oikiastaan kuin yksi naisinpuolinen työkaveri ketä tuli sillä silmällä😉 kateltua suoraan ei toki ollu mun työkaveri mu sihteerinä toimistolla hänen ansiostaan mulla kai melkopitkälti on nuo toimisto fantasiat toisinaan harmitti ettei ollu toimistolla enemmän syytä käydä mu empä olis onnistunu varmaankaan asennustöitä toimistolta käsin etänä tehdä
- Anonyymi
Kyseessä ei ollut kuitenkaan gubbe esim hengellinen johtaja ?
- Anonyymi
No ei! -ap
- Anonyymi
En käy töissä.
- Anonyymi
Aloittaja ei voi ladata niin kannattaisiko yrittää Skodata?
- Anonyymi
En tiedä miksi vastaukseni poistetaan täältä kerta toisensa jälkeen mutta siis hän vaihtoi työpaikkaa. -ap
- Anonyymi
Milloin hän työpaikkaa vaihtoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin hän työpaikkaa vaihtoi?
Viime vuonna johonkin aikaan. -ap
- Anonyymi
Tilanteeni on samankaltainen kuin aloituksen kirjoittajalla paitsi olen mies, joka lähti Sote alan työpaikasta ja mieleeni jäi kummittelemaan sieltä eräs nainen. Ajankohta myös sama omassa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222160- 1382002
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81232Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881190- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991067- 61950
- 68942
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831