Sanoin monta kertaa lääkärille, että olen vain väsynyt ja haluton, eikä nuo eri lääkkeet auta mitään. Laittavat vain pään sekaisin. Lopulta selvisi, että ferriitti oli syynä, kun selvitettiin diabetesta. Miksi sitä ei koskaan tutkittu, vaan heti sanottiin, olet masentunut.
Tuolla jollekin on käynyt samalla tavalla
https://extralehdet.com/masennus-ja-adhd-ovat-pseudotiedetta-diagnooseja-ilman-tieteellista-perustaa/
Masennusta ei ollutkaan
12
129
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei kai ollu, jos syy oli muualla.
- AnonyymiUUSI
Näitä on varmasti paljo joille turhaa syötetään masennuslääkkeitä.
- AnonyymiUUSI
Terve ihminen on välillä alakuloinen. Räkänokastakin mies tulee, muttei hullunnaurajasta.
- AnonyymiUUSI
Eihän sitä SYÖTETTY .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä SYÖTETTY .
Samaa mieltä, eihän kenellekään syötetä lääkkeitä.
Lääkäri antaa reseptin, potilas ostaa lääkkeen, ja ihan itse hän sen lääkkeen myös syö. Kukaan ei syötä sitä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, eihän kenellekään syötetä lääkkeitä.
Lääkäri antaa reseptin, potilas ostaa lääkkeen, ja ihan itse hän sen lääkkeen myös syö. Kukaan ei syötä sitä.Kyllä olen osastolla nähnyt usiamman kerran kun hoitajat laittaa lääkkeet potilaaan suuhun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä SYÖTETTY .
Hön sanoi että monelle syötetään niitä turhaan , joten miksi väänsit sen ihan miksi mitä hön tarkoitti
- AnonyymiUUSI
Taasko täällä yritetään sekottaa masennusta ja psykoosisairautta keskenään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taasko täällä yritetään sekottaa masennusta ja psykoosisairautta keskenään?
Ei.
- AnonyymiUUSI
Yleensä väsymys ja haluttomuus on ne ensi merkit masennuksessa. Mutta olisivat ottandet siltikin koket heti koska anemiakin aiheuttaa vösymystä ja haluttomuutta. .
Myös kilpirauhasen. Alitoimintaan . Itselläni oli aikonaan nuo oireet ja kauppasivat masennusta diagnoosiksi. , vaan ottivat kuitenkin varmuuden vuoksi kaikki verikokeet ja niistä näkyi että kilpirauhanen meni alakierroksilla ja verikin oli hyvin huonoissa lukemissa. . No sain lääkkeet kilprauhaseen ja aika pian sitten tuli taas normaali oli.
Niin että on se kumma etteivät heti ottaneet sinultakin verikokeita , vai säästetäänkö kokeiden ottamisessa koska sekin maksaa . - AnonyymiUUSI
No nyt oli taas etsitty netin parhaat lähteet linkatravaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683