Tämän yrittäjän toimista kokemuksia ?
Villa Sohail SL Fuengirola
7
336
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kehumista. Todella paha home ongelma talossa. En todellakaan kannata mennä
- Anonyymi
Silmät kutisee ja henkeen käy sisäilma.
- Anonyymi
Purkuun koko talo.
- Anonyymi
Ilmeisesti siis ihmiset vaan edelleen lähtee lomailemaan tuonne, vaikka turisteja ei kaivata. Ihmetteln muutenkin, että maailma on pullollaan erilaisia paikkoja ja silti valitaan joku turistikohde. Mielikuvitus liikkeelle ja lähtekää jonnekki aivan muualle, tehkää omatoimimatka "ei turistikohteeseen".
- Anonyymi
Tämä on varmaankin Jyrki kossu kosusen liiteri
- Anonyymi
Sama mökki kyseessä. Ei kehumista ei mökissä eikä jyrkissä
- Anonyymi
Tällä luteella ei pitäisi olla enää asiaa oleskella Fugessa eikä Espanjassa.
Tykkää tehdä väkisin. Huumata nuoria naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994