Mielestäni kaikille saksalaismerkeillä ajaville pitäisi antaa nopeusbonus +30km/h yli osoitetun nopeuden. MIKSI?
No siksi että he ajavat premium autoilla, joissa on parhaat ratkaisut turvallisuuden maksimoimiseksi.
Tavallisella Tojotan kinnerillä hinkkaavat nysvärit pitäisi lain voimalla pakottaa antamaan väylää premium autoilla ajaville. Lähinnä nysvärihinkkareiden oman turvallisuuden takaamiseksi.
Poikittain tiellä esiintyminen tien tukkeena ei edistä turvallista liikkumista. Joustavasti ja kohtuullisella nopeudella toteutettu ajosuoritus premium luokan autolla taas kertoo kuinka vahdilla voi ajaa turvallisesti.
Ojaan vaan saatanan nysvärit, jotta ihmiset pääsevät nopeasti kohteisiinsa.
Lähtökohta paremmilla autoilla ajaville
28
320
Vastaukset
- Anonyymi
Nämähän ajavat jo nyt 30 prosentin ylinopeutta. luulevat olevansa euroopanomistajia, ja unohtavat kokonaan, että säännöt koskevat kaikkia.
- Anonyymi
Tutkittu ja todettu on, että rikkaus tai rikkaaksi itsensä tunteminen muuttaa ihmisen itsekeskeiseksi mulkeroksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkittu ja todettu on, että rikkaus tai rikkaaksi itsensä tunteminen muuttaa ihmisen itsekeskeiseksi mulkeroksi.
Näyttää toimivan toiseenkin suuntaan. Kun ajoin BMW llä ihan siististi niin kaikenlaista kiusaa jotkut saabistit ja audistit aiheutti. Kun vaihdoin uuteen Volkkariin niin bemaristit alkoi tehdä samaa. Hiton outoa porukkaa Suomessa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noin, vai onko kutenkin niin, että köyhä on niin kateellinen, että kuvittelee noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noin, vai onko kutenkin niin, että köyhä on niin kateellinen, että kuvittelee noin?
On se noin. Tutkittu juttu. Tosin jokainen näkee asian ihan ominkin silmin ilman tutkimuksia.
Sitä väitettä en sitten ymmärrä, että miksi joku olisi kateellinen jollenkin, joka ei sääntöjä ja rajoituksia suostu noudattamaan.
- Anonyymi
Sitä tarvii kysellä kun se 30 km/h nopeusero nyt on joka tapauksessa kun tuolla liikkuu.
Oli kyl taas tän päivän 500km lenkki yhtä ohittelua. Luulis kesäkelissä kulkis nuo köyhien romut ees lähelle rajoituksia mutta ei. Ei pysty jäädä ajaa jotai 70-80 satasen alueilla moisten nysvien kanssa- Anonyymi
Jos ajat 30km/h lujempaa kuin muut samalla tiellä, se ei ole ongelma. Silloin ohitustilanteen tullessa käännät vain ensin vasemmalle ja sitten oikealle. Sen jälkeen unohdat tapahtuneen. Ja sama toistuu.
Ongelman tekevät ne, jotka eivät pääse ohi edellään 18km/h alle rajoitusta ajavista. Siinä on sitten heti tulppa valmis, kun kaksi tai useampia ohituskyvyttömiä jää roikkumaan sen yhden vähän hitaamman perään.
- Anonyymi
Ajakoot vaikka plus sata kunhan eivät hidasta minun matkantekoa, eli kiilaa siihen jonoon jossa minä olen.
- Anonyymi
Sähkövatkuleita näyttää olevan enenevässä määrin tien tukkoina. Ennen niitä oli karavaanarit mut nyt menee karavaanaritkin hiukan yli rajoituksen ja vatkulit alle kun pitää säästää sitä sähköä. Ei olekkaan laskelmien mukaan kovin halpaa tuo sähkövispilä matkailu. ruotsissa laskettu että tesla S todelliset kilometrikustannukset ovat korkeammat kuin bensa autolla. laskettu 2 v ajalta ja noin 30000 km vuotuisen ajomäärän mukaan. Tuohon on laskettu kaikki kulut mitä siihen todellisuudessa tulee.
Noilla kuluilla ei tulis mieleenkään hankkia vatkainta.- Anonyymi
Hyvä niin, aja millä pystyt. Mä ajan sillä millä haluan
- Anonyymi
aloittajakin kuuluu joukkoon jolla ei ole mitään respektiä muita tiellä liikkujia kohtaan. tuollaisille 80 lätkä takalasiin 5 vuodeksi. ja toisesta ylityksestä kinneri paaliin. 5 v jälkeen sais sit 100 lätkän jos on moitteettomasti pärjännyt se 80 lätkän kanssa.gps seuranta kinneriin reaaliajassa.
kaikille ylinopeudesta kiinni jääneille 80 lätkä ja 15000e sakko. opettaisi liikkumaan ihmisten lailla ja muutenkin kaikkien kinnereiden max nopeus rajoitettuna max 120km/h . - Anonyymi
vaikutat olevan aika köyhä.noilla kinnereillä ei kannattaisi just tulla kehuskelemaan. halpoja kotteroita, mua ajokin hinnalla niitä saa kolme ja mun ajokki ei ole velkana. enkä tarvii ajell 30% ylinopeutta, Ehdin perille hienost ja ilma torveilua. tarvittaessa istun takapenkillä ja kaunis neitonen toimii kuskina.
- Anonyymi
100 sen rajoitus on korkein sallittu nopeus
Ei matalin. Jos et pysty ohittamaan pikkuautoa miten ohitat ison rekan. Itse en uskalla ajaa kuin 85 km/ h.- Anonyymi
Jos kerää jonoa taakseen, niin pitää sitten välillä ajaa sivuun ja päästää jono ohitse.
- Anonyymi
Olipas ylimielinen kommentti. Ei auto ihmistä paremmaksi tee.
- Anonyymi
Rikkaat tai rikkaaksi itsensä tuntevat kuvittelevat olevansa muita parempia. Rikkaus muuttaa ihmistä itsekkääksi ja itsekeskeiseksi. Rikkaat ajavat usein kalliimmilla autoilla.
- Anonyymi
Mun työmatkalla taas saksalais-premiumit nysvää.
Kameroita on paljon ja ne vetää hirveitä alinopeuksia vasemmalla kaistalla.
Toyotat sentään nysvää oikeaa kaistaa.- Anonyymi
Näin on, köyhät jarrutaa kameran kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on se ero, että köyhälle se maksaa muutaman kympin tai satasen kun vetää reippaasti ylinopeutta kameraan, mutta rikkaalle se maksaa tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia. Onneksi rikkaan auto kiihtyy hyvin kameran jälkeen, mutta köyhän ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on se ero, että köyhälle se maksaa muutaman kympin tai satasen kun vetää reippaasti ylinopeutta kameraan, mutta rikkaalle se maksaa tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia. Onneksi rikkaan auto kiihtyy hyvin kameran jälkeen, mutta köyhän ei.
Mä haluaisin vaan ajaa sallittua nopeutta kamerankin ohi, mutta idiootit jojoilee edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin vaan ajaa sallittua nopeutta kamerankin ohi, mutta idiootit jojoilee edessä.
Pidät reippaasti väliä, niin ei jojoilu haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidät reippaasti väliä, niin ei jojoilu haittaa.
Ei sellaista väliä ole joka auttaisi 20-30kmh nopeusvaihteluun kehä1:llä.
Ohi pääseminen toimii ainoastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista väliä ole joka auttaisi 20-30kmh nopeusvaihteluun kehä1:llä.
Ohi pääseminen toimii ainoastaan.Pidä yli 5 sekunnin väliä edellä ajavaan, niin saatat yllättyä. Se on sitten eri asia, että jotkut änkeävät siihen väliin ja monesti oman edun tavoittelun vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä yli 5 sekunnin väliä edellä ajavaan, niin saatat yllättyä. Se on sitten eri asia, että jotkut änkeävät siihen väliin ja monesti oman edun tavoittelun vuoksi.
Juuri tuo "eri asia" tekee siitä 5sekunnin välin pitämisestä mahdottoman, joten miksi moista edes esittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuo "eri asia" tekee siitä 5sekunnin välin pitämisestä mahdottoman, joten miksi moista edes esittää?
Riippuu liikennetiheydestä ja se taas riippuu paljon vuorokauden ajasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä yli 5 sekunnin väliä edellä ajavaan, niin saatat yllättyä. Se on sitten eri asia, että jotkut änkeävät siihen väliin ja monesti oman edun tavoittelun vuoksi.
Siihen pyrinkin.
Mukavaa tasaista etenemistä ja edellä ajava mahdollisimman kaukana.
Se vaan, kun edellä pumppaillaan nopeutta oudosti ja ennakoimattomasti niin väli tahtoo lyhentyä.
Ohi pyrin epämääräisistä kuskeista ja sumpuista.
Saahan sitä aikaa kulumaan ja työmatkoilla menee yhden kuukauden verran enemmän bensaa vuodessa, jos nysvääjien ehdoilla joutuisi liikkumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu liikennetiheydestä ja se taas riippuu paljon vuorokauden ajasta.
Miten on, pystyykö tuota 5sekunnin väliä kehäteillä pitämään mihinkään vuorokauden aikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362