Mielestäni kaikille saksalaismerkeillä ajaville pitäisi antaa nopeusbonus +30km/h yli osoitetun nopeuden. MIKSI?
No siksi että he ajavat premium autoilla, joissa on parhaat ratkaisut turvallisuuden maksimoimiseksi.
Tavallisella Tojotan kinnerillä hinkkaavat nysvärit pitäisi lain voimalla pakottaa antamaan väylää premium autoilla ajaville. Lähinnä nysvärihinkkareiden oman turvallisuuden takaamiseksi.
Poikittain tiellä esiintyminen tien tukkeena ei edistä turvallista liikkumista. Joustavasti ja kohtuullisella nopeudella toteutettu ajosuoritus premium luokan autolla taas kertoo kuinka vahdilla voi ajaa turvallisesti.
Ojaan vaan saatanan nysvärit, jotta ihmiset pääsevät nopeasti kohteisiinsa.
Lähtökohta paremmilla autoilla ajaville
14
125
Vastaukset
- Anonyymi
Nämähän ajavat jo nyt 30 prosentin ylinopeutta. luulevat olevansa euroopanomistajia, ja unohtavat kokonaan, että säännöt koskevat kaikkia.
- Anonyymi
Tutkittu ja todettu on, että rikkaus tai rikkaaksi itsensä tunteminen muuttaa ihmisen itsekeskeiseksi mulkeroksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkittu ja todettu on, että rikkaus tai rikkaaksi itsensä tunteminen muuttaa ihmisen itsekeskeiseksi mulkeroksi.
Näyttää toimivan toiseenkin suuntaan. Kun ajoin BMW llä ihan siististi niin kaikenlaista kiusaa jotkut saabistit ja audistit aiheutti. Kun vaihdoin uuteen Volkkariin niin bemaristit alkoi tehdä samaa. Hiton outoa porukkaa Suomessa....
- Anonyymi
Sitä tarvii kysellä kun se 30 km/h nopeusero nyt on joka tapauksessa kun tuolla liikkuu.
Oli kyl taas tän päivän 500km lenkki yhtä ohittelua. Luulis kesäkelissä kulkis nuo köyhien romut ees lähelle rajoituksia mutta ei. Ei pysty jäädä ajaa jotai 70-80 satasen alueilla moisten nysvien kanssa - Anonyymi
Ajakoot vaikka plus sata kunhan eivät hidasta minun matkantekoa, eli kiilaa siihen jonoon jossa minä olen.
- Anonyymi
Sähkövatkuleita näyttää olevan enenevässä määrin tien tukkoina. Ennen niitä oli karavaanarit mut nyt menee karavaanaritkin hiukan yli rajoituksen ja vatkulit alle kun pitää säästää sitä sähköä. Ei olekkaan laskelmien mukaan kovin halpaa tuo sähkövispilä matkailu. ruotsissa laskettu että tesla S todelliset kilometrikustannukset ovat korkeammat kuin bensa autolla. laskettu 2 v ajalta ja noin 30000 km vuotuisen ajomäärän mukaan. Tuohon on laskettu kaikki kulut mitä siihen todellisuudessa tulee.
Noilla kuluilla ei tulis mieleenkään hankkia vatkainta.- Anonyymi
Hyvä niin, aja millä pystyt. Mä ajan sillä millä haluan
- Anonyymi
aloittajakin kuuluu joukkoon jolla ei ole mitään respektiä muita tiellä liikkujia kohtaan. tuollaisille 80 lätkä takalasiin 5 vuodeksi. ja toisesta ylityksestä kinneri paaliin. 5 v jälkeen sais sit 100 lätkän jos on moitteettomasti pärjännyt se 80 lätkän kanssa.gps seuranta kinneriin reaaliajassa.
kaikille ylinopeudesta kiinni jääneille 80 lätkä ja 15000e sakko. opettaisi liikkumaan ihmisten lailla ja muutenkin kaikkien kinnereiden max nopeus rajoitettuna max 120km/h . - Anonyymi
vaikutat olevan aika köyhä.noilla kinnereillä ei kannattaisi just tulla kehuskelemaan. halpoja kotteroita, mua ajokin hinnalla niitä saa kolme ja mun ajokki ei ole velkana. enkä tarvii ajell 30% ylinopeutta, Ehdin perille hienost ja ilma torveilua. tarvittaessa istun takapenkillä ja kaunis neitonen toimii kuskina.
- Anonyymi
100 sen rajoitus on korkein sallittu nopeus
Ei matalin. Jos et pysty ohittamaan pikkuautoa miten ohitat ison rekan. Itse en uskalla ajaa kuin 85 km/ h.- Anonyymi
Jos kerää jonoa taakseen, niin pitää sitten välillä ajaa sivuun ja päästää jono ohitse.
- Anonyymi
Olipas ylimielinen kommentti. Ei auto ihmistä paremmaksi tee.
- AnonyymiUUSI
Mun työmatkalla taas saksalais-premiumit nysvää.
Kameroita on paljon ja ne vetää hirveitä alinopeuksia vasemmalla kaistalla.
Toyotat sentään nysvää oikeaa kaistaa.- AnonyymiUUSI
Näin on, köyhät jarrutaa kameran kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988