Olen ihastunut yhteen kauniiseen tyttöön joka on minun luokalla. En uskalla kertoa siitä mutta voisin harkita nyt kesälomalla. Pelottavaa kun on kiusaajia ja asia on kiusallinen.
Olen ihastunut kauniiseen tyttöön, mitä teen
7
282
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon kans ihastunu yhteen tyttöön ja se tykkää musta 100 % varmuudella
- Anonyymi
Okei
- Anonyymi
Jos et uskalla kertoa sille tytölle, niin voit ehkä tehdä jotain katsekontaktia ja hymyillä sille niin se flirttautuu
- Anonyymi
Mulle kävi just silleen mun ihastuksen kanssa et se katto tunnilla ja hymyili ja sitten me kummatkin tykätäänki toisista.
- Anonyymi
Joo mä sain nyt kerrottua sen ja se oli silleen että voin olla kertomatta ja sillee se on ihan luotettava ja kiva. Se oli ok sille.
- Anonyymi
Et kerro ihastumisesta heti, vaan kysyt kahville tai johonkin kunnon ravintolaan syömään.
- Anonyymi
Tapahtuks täs joku glitch in the matrix, aloittaja sekä palstasetä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614208KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1172796Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452262Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291933- 241843
- 281566
- 171430
- 771422
- 1461324
- 311178