Kukas voittaa seuraavat kuntavaalit, vai joko siihen mennessä Haapajärvi ohjailee Pyhäjärveä.vai toisinpäin
Heh heh heh
9
100
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
VAKAA,VARMA LINJANSA PITÄVÄ REHELLISTEN IHMISTEN PUOLUE ELI KESKUSTA TIETENKIN😇🙏
- AnonyymiUUSI
Rehellisten ???😆😆😆 Olet hauska. Kuka siellä rehellinen on ? Juhantalo , Jucca , nuorisosäätiön porukka , Sipilä vai Berner🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisten ???😆😆😆 Olet hauska. Kuka siellä rehellinen on ? Juhantalo , Jucca , nuorisosäätiön porukka , Sipilä vai Berner🤣🤣🤣
Marisija "keskustelee" oman emojipelleroolinsa kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä näyttää olevan koko konnajoukko, Berner pahnan pohjimmaisena.
Taskut täynnä tuohta, rahaa pitää löytyä vanhusten hoitoon, vanhukset, entiset työntuottajat, raatajat, Suomen pystyyn nostaneet, nyt oikeiston kelmit kasaa helmiä taskunsa täyteen, sodan pelko pannut häikäilemättömästi täyttämään omia taskujaan.
Pyhäjärvellä jöhtoportaassa leikkivät hillotolpalla, uusi seurustelutalo pitää saada, heillä hirveä hinku tuhota loputkin kunnan taloudesta.
- AnonyymiUUSI
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- AnonyymiUUSI
Tämä pöllölaakson ritari latustaa latujaan, oli kesä tai talvi.
- AnonyymiUUSI
Vain PERSU on niin idiootti ettei häpeä näyttää tyhmyyttään🌈💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Ota Marisija rauhallisesti ja jätä nämä typerät viestit.
- AnonyymiUUSI
Nyt näytit oman idiootimaisen mielesi.
🌈💦💦💦.😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023