Hyviä ja kauniita lupauksia ilman pohjaa todellisuuteen. Vasurit kuvittelevat, että kun he maksavat 10 euroa veroa, he saavat 1000 euron tuen yhteiskunnalta. Olen jutellut maahanmuuttajien kanssa ja he pitävät vasureita ihan sairaina. Eihän mikään yhteiskunta voi suoda palveluja yli varojen ellei se ole joku öljyntuottaja tai Sveitsi, joka elää pimeillä tuloilla. Ainostaan Suomen vasurit elävät uskossa, että yhteiskunta tuottaa heitä varten toimeen tulon ilman heidän omaa panostaan.
Vasuri äänestäjät ovat ostettavissa olemattomilla lupuksilla samoin kuin Trumpin äänestäjät.
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ennää onnistu persujen vaalivalhe petosjytky Aatun opein .
- Anonyymi
Uli uli uijui uikuti nyyh.......... vasu vasu vasu vasu...........
- Anonyymi
Vasurit äänestävät aina olemattomien vappusatasien ja äitiysrahojen tuplausten perässä. Koskaan ne eivät ole toteutuneet. Nyt sitten vasurit huutavat, että hallitus on ryöstänyt heidän varansa. Mitkä varat? Mitä varallisuuta vasurit ovat tuoneet valtion kassaan, jota voitaisiin ryöstää Eikö asia ole juuri päinvastoin. He ovat ryöstämässä varoja, joita he eivät ole ansainneet. He haluavat toimia
- Anonyymi
Niin persuthan sen tietää. Persu pettää aina ja tässä elävä esimerkki:
https://www.tiktok.com/@laurilinden/video/7247128088671259931?lang=fi-FI - Anonyymi
Vasurit lupaavat, että entiset etuisuudet palautuvat, jos heidät valitaan. Eivät palaudu, vaan etuisuuksia tullaan leikkaamaan entistä enemmän. Syytetään tietenkin edellistä hallitusta, vaikka syypää löytyy peilistä eli Marinin hallituksessa.
On se vaan ihme, että Ruotsi, tuo parjattu korona paholainen ja typerä idiootti, ei olttanut lisävelkaa koronan varjolla kuten viisikko Suomessa? Niiyä velkoja maksetaan nyt ja samoin on aika elää velkoja. Tiedätkö, että varoitin jo silloin, että maksajina tulevat olemaan ne typerykset, jotka äänestivät vasureita. - Anonyymi
Aloittaja on oikeassa. Vasurit lupaavat ennen vaaleja ja vaalien jälkeen ottavat. Näin on aina ollut ja se on aina johtanut valtion talouden alamäkeen.
- Anonyymi
Se ei meille perussuomalaisille käy että huono-osaisilta leikataan ja puututaan työntekijöiden oikeuksiin. Ja kuinkas sitten sattuikaan................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195294- 513187
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332832Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺342802Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232099En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111857- 1181667
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231525Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101498- 1031441