Kaikki ovat tulleet talviluolasta päivänvaloon. Ruuhkaa.
Ihmisiä liikkuu nyt paljon ulkona
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja kaupassa oli tuotteiden hyllyttäjiä ja toimituksien kerääjiä ja siten seassa vielä asiakkaitakin. Ruuhkaa.
- Anonyymi
Ne on elänyt koko talven parkkihalleissa, tavarataloissa ulkoilemassa ja ravintoloissa. Kaupunkilaiset saa minun puolestani pysyä sisällä tai hämeenkadulla. Miksi niiden pitää tulla rannoille, kun aurinko paistaa ja me lähiöläiset emme välitä cityihmisistä, jotka änkee itsensä vieri viereen rantaan. Istuisivat vain terasseilla siellä hämeenkadulla, sehän on sitä kulttuuria ja tapahtumia. Sitten on nämä porsaat, jotka ei ulos tule talven aikana, mutta kun mittari näyttää 25 , niin läskit alkaa juosta, vaikka sitä voisi harrastaa koko talven, eikä tarvitsisi hiki hatussa saada sydänkohtausta. Saman hien saa, kun menee joka päivä saunaan, eikä tarvitse liikkua, syö ja juo vähemmän, niin alkaa laihtua ihan varmasti. Ja, kun on tehty kalliit pyörätiet joka paikkaan, niin pysykää pyöräilijät niillä, eikä uimarannalla tai lenkkipoluilla, niillä on pyörillä ajo kielletty. Nyt on jokakesäinen 50-70v ukkojen pyöräily taas lisääntynyt uimarannoilla, kun ei muuta näytettävää ole, kuin maastopyörä, aurinkolasit ja kympin froteehousut t-paidalla ja ovat niin seksikkäitä olevinaan, vaikka parasta ennen päivä on jo monella valunut kapakan vessanpyttyyn juomalla kertaalleen kustua tuopista.
- AnonyymiUUSI
Hyvä kirjoitus ja pitää paikkansa
- Anonyymi
Tykkään tällaisesta pilvipoudasta ja kesäsateestakin. On niin ihanan vihreää ja vehreää.
Rannoille en halua lojumaan. En osaa sellaista. Pitää olla rauhallinen ranta, jossa voi tutkia luontoa, kiviä ja kallioita.- AnonyymiUUSI
Tänään on taas kaljaveikot tölkkeineen häiritsemässä ja eläkeläisillä kiukkuiset ilmeet, kun ei marketin kassa vedä. Miksi kaikkien täytyy 1.päivä tuhlata kaikki rahat, kun on kuukausi aikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889