Olisiko jo aika häipyä takavasemmalle Esson baarien ja Hankkijan myötä?
Vieläkään kaupoissa ei ole kotimaista uutta perunaa.
Mikä mättää kun ruotsalaista on ollut jo pitkään saatavilla?
Onko kyseessä ",perunapula" ja kohta "maalaisliiton" maatalousministeri Essayah vaatii lisää tukiaisia?
Suomen Maalaisliitto
10
99
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka löytäisitkin jo kotimaista uutta perunaa, odota juhannuksen yli, niin saat parempaa pohjalaista. Pohjanmaalla peruna viljellään hiekkamaalla, eikä savessa, kuten Rymättylässä.
- Anonyymi
Ostin mahtavan makuisia suomalaisia uusia perunoita Citymarketista, 1,29 euroa/kg.
- Anonyymi
Maalaisliitto on kuopattu jo 1960-luvulla, tulisit persutrolli jo vihdoin tälle palstalle.
- Anonyymi
Mutta sen henki elää vahvana äänestäjien joukossa
- Anonyymi
Älä nimittele kunniakkaita sisarpuoluelaisiamme. Molemmat kun olemme maalaisliittolaisesta perheestä kotoisin.
Anonyymi kirjoitti:
Ammattikoululainen takertuu tuohon Maalaisliitto sanaan eikä ymmärrä että se on pelkkä allegoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin sulla!
- Anonyymi
Odotellaan Lapin puilulaa,siinä vasta PERUNA!!
Harvoja kotimaisia elintarvikkeita jotka jääkaapista me löytyy.
Verraton muusiperuna. Kesällä ei toki muusia syödä.
Ruotsalaisia uusia perunoita ja halloumi juustoa. Kylkeen itse tehty vinegretti minkä hapokkuus mukavasti taittaa juuston suolaisuutta.
Kylkeen joku hyvä lager. Alkoholittomia hyviä löytyy jo.- Anonyymi
Siis puikulaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204979Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342539
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282173- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191408En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811059