Vastoin joku hullu väitti, se on hidas ja katkoo.
Suomella ei ole mitään opittavaa Ukrainan netistä
22
272
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on, huono laatu.
- Anonyymi
Varoitus: Uusi hakkerityökalu sulkee Windowsin oman suojauksen
Uusi työkalu voi huijata Windowsia kytkemään sen tietoturvatoiminnot pois päältä, ja sillä voi olla vakavia seurauksia sinulle ja koneellesi.- Anonyymi
⛔ Microsoft 💩
$$$$$$$$$$$$
Niin onkin, Saatanan vähän toimivia pelejä ja nekin harvat täyttä paskaa tyystin.
4 ytimen ongelma ja kuvansumennus.
- Anonyymi
On aivan käsittämätöntä että Ukrainan imapuolustus pudotta dromeja ja omia romujaan siviiliasutuksen päälle. Tappaen siten siviilejä!
- Anonyymi
On aivan käsittämätöntä että Ukrainan imapuolustus pudotta dromeja ja omia romujaan siviiliasutuksen päälle. Tappaen siten siviilejä!
Terv: Hutil Paskovits Pietari!
- Anonyymi
Stubb CNN-uutisille: Meillä on sotilaat ja aseet, hallitsemme Venäjän rajan [Video]
Suomen "sotapresidenttinä" esiintyvä Alexander Stubb nähtiin CNN:llä sanomassa, että Suomessa on tarpeeksi koulutettuja sotilaita ja kalustoa voittamaan Venäjän asevoimat mahdollisessa konfliktissa.- Anonyymi
Onko Subbo saanut Zelenskyitartunnan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terv; Hutoi Vanja!
- Anonyymi
Ukrainan tukeminen on järjen köyhyyttä!
- Anonyymi
TOTTA!!! Suomella ei ole mitään opittavaa Ukrainan netistä
- Anonyymi
Ukrainan tukeminen on järjen köyhyyttä!
Terv:Sergei Paskovits- Pietari!
- Anonyymi
Unkarin mellakat Brysselissä: Eurooppa energiaromahduksen partaalla
- Anonyymi
Ukrainassa kaikki on persiistä!
- Anonyymi
Se on totta!
- Anonyymi
Ukrainassa kaikki on persiistä!
T; Igor Pietarista! - Anonyymi
Zelenskyi on homo, jos uskomme Amerikkalaista johtavaa finanssilehteä.
- Anonyymi
Ei mitään opittavaa!
- Anonyymi
Ukrainassa kaikki on päin helvettiä!
- Anonyymi
Ukraina on perseestä joka osa-alueella!
- Anonyymi
Ukrainan on paskavaltio joka suhteessa
- Anonyymi
Mitä nämä känni-ääliöt täällä väärällä palstalla jauhaa asioista, joista ovat täysin sumussa?
- Anonyymi
Ukraina on kohta täysin sähkötön valtio!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392447
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381333- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122828- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529