Ei laimentumista näkyvissä. Vahvistumista kyllä jos nähdään, mutta kun ei nähdä. Kenes vika se on. Ni.
Rakastan edelleen
28
578
Vastaukset
- Anonyymi
Missä nähdään?
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Syytän häntä ihan kaikesta 🤭
- Anonyymi
Syytön oon kaikkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytön oon kaikkeen
Mihin kaikkeen, riippuu nyt siitä.
- Anonyymi
Oma vikas.
- Anonyymi
Fifty sixty sanoisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fifty sixty sanoisin
Fifty shades of 🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fifty shades of 🩶
Fifty shades of crazy ❤️
- Anonyymi
Rakastan myös sinua nainen. Minulla on varmaan, joku lapsuuden trauma. Mitä enemmän kiusit ja satutat niin sitä pakkomielteisemmäksi tulen sinusta. Olet kaikesta huolimatta minulle rakas. Omasta puolestani pyydän myös anteeksi.
- Anonyymi
Voi helvetti .😡🤬
Mun onki syytä kadota taas elämästäsi.
En halua olla masokisti sen leikkisi osa enää yhtään päivää.
Ansaitsen tervepäisen miehen
Sinä kun et vittujakaan välitä mun onnelisuudestani ja ilostani
On vain park sinä ja sinä ja sinä
ja paljon parempaa kun kaikki se mitä sä kutsut rakkaudeksi.😭🥺
Todellakin lähden enkä enää palaa!
Naiselta joka ei tarvi pellejä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi helvetti .😡🤬
Mun onki syytä kadota taas elämästäsi.
En halua olla masokisti sen leikkisi osa enää yhtään päivää.
Ansaitsen tervepäisen miehen
Sinä kun et vittujakaan välitä mun onnelisuudestani ja ilostani
On vain park sinä ja sinä ja sinä
ja paljon parempaa kun kaikki se mitä sä kutsut rakkaudeksi.😭🥺
Todellakin lähden enkä enää palaa!
Naiselta joka ei tarvi pellejä!Tykkään siitä, kun saan naiset lämpenemään. Sinä käyt suorastaan kuumana. 😘 Odotan vielä, että saat pari viinilasillista kurlattua alas. Tulen taas parin tunnin päästä kyselemään tunnelmia. 🤣
- Anonyymi
Annatko tarkempia tietoja. Nimikirjaimet, paikkakunta tai jotain? 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko tarkempia tietoja. Nimikirjaimet, paikkakunta tai jotain? 🤗
J❤️T , Uusimaa
- Anonyymi
Se on meidän molempien vika kun ollaan pelkureita eikä uskalleta tehdä asialle mitään.!
- Anonyymi
Enpä nyt sanoisi. Olen yrittänyt ja jos näkisin niin en aikailisi. Hellästi lähestyisin käsi ojossa ja hän tarttuu siihen tai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä nyt sanoisi. Olen yrittänyt ja jos näkisin niin en aikailisi. Hellästi lähestyisin käsi ojossa ja hän tarttuu siihen tai ei
Lähestyppä joskus oikeasti käsi ojossa tai syli avoinna. Tartun siihen tilaisuuteen varmasti.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestyppä joskus oikeasti käsi ojossa tai syli avoinna. Tartun siihen tilaisuuteen varmasti.
SivustaAion lähestyä ihan oikeasti, jos iskee pakokauhu niin ojennan käden, katson silmiin ja laulan samalla tuu tuu tupakkarullaa 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aion lähestyä ihan oikeasti, jos iskee pakokauhu niin ojennan käden, katson silmiin ja laulan samalla tuu tuu tupakkarullaa 🥰
Ihana olet! Tarraan käteesi, kuin hukkuva tai halaan hellästi, että pakokauhusi laantuu. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana olet! Tarraan käteesi, kuin hukkuva tai halaan hellästi, että pakokauhusi laantuu. 🥰
Ei minulla sitä pakokauhua tule 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla sitä pakokauhua tule 🤭
Totta! Minulla ne puput menee eka pöksyyn. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Minulla ne puput menee eka pöksyyn. 😅
Palstasedän puput...🤢
- Anonyymi
Varmaan minun, kun noin sen esität.
- Anonyymi
Joo. Vaihda aluenumeroo, tahi terveistele keskenäsz jaxuhali.
T.mie, morjens
https://m.youtube.com/watch?v=uBJLWy6JHUs - Anonyymi
Tunteet pysyvät...
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Se on huono homma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741