Saako lääkäri vastata lapsen kuolemasta Suomessa, onko oikeus todella kaikille sama?

Anonyymi-ap

Saako lääkäri vastata lapsen kuolemasta Suomessa – onko oikeus todella kaikille sama?

Lasta kieltäydyttiin tutkimasta ja hoitamasta, hänet jätettiin yksin epäpäteväksi osoittautuneen sairaanhoitajan vastuulle koko yöksi! Missä maassa lääkäri tai hoitaja voi pitää märkää ulosteen sijasta normaalina asiana!? Missä muualla bakteeri-infektion epäilyn jälkeen potilas jätetään koko yöksi ilman lääkärin seurantaa ja hoitoa, pelkän glukoositipan varaan!? Lapsi haettiin päiväkodista sokkitilassa! Huolimatta vakavasta tilasta, häntä ei tutkittu – otettiin vain tulehdusarvokoe, joka lääkärien itsensä mukaan ei 80 %:ssa tapauksista anna mitään tietoa! Lapsi, jolla ei ollut kroonisia sairauksia eikä aiempia ongelmia tai kohtauksia, alkoi kouristella ja menetti tajuntansa päiväkodissa – onko tämä muka normaalia!? Eikö tämä ole selvä syy tutkia hänet välittömästi ja aloittaa hoito? Jo pelkkä hoitohenkilökunnan toiminta osoittaa potilaille vaarallista epäpätevyytä!

Jos tämä ei ole todiste rikollisesta epäpätevyydestä, niin koko järjestelmä herättää kysymyksiä sen hyödyllisyydestä, rehellisyydestä ja oikeudenmukaisuudesta! Jos tällainen toiminta perustuu hoitoprotokolliin, ne on kiireellisesti muutettava, koska ne uhkaavat ihmishenkiä! Jos kyse on säästöistä, kyseessä ei ole enää sairaala vaan liikekeskus – eikä siellä pitäisi hoitaa ihmisiä, koska sekin on hengenvaarallista! Lääkärillä on vastuu ihmisten terveydestä ja hengestä – heidän virheensä, hitaus ja epäpätevyys maksavat henkiä, eikä tällaisia tekoja saa jättää rankaisematta! Jokaisen, joka päättää ryhtyä lääkäriksi tai sairaanhoitajaksi, on ymmärrettävä selvästi, että he kantavat vastuun ihmisten terveydestä ja hengestä – heillä ei saa olla oikeutta virheisiin ilman seurauksia!

1

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miksi ihmiset huolehtivat turhasta, mutta todella vakava ongelma terveydenhuollossa, joka uhkaa heidän omaa ja heidän lastensa henkeä, ei kiinnosta ketään!? Miksi kansa nousee kapinaan ja lakkoilee, kun uudistukset vievät heiltä muutaman sentin, mutta kun lääkärit tappavat ihmisiä tai lapsia, kaikki vaikenevat!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe