Itselle pienet peppuleikit sormella tai pienellä anustapilla on ok. Kumppanini on painostanut lukuisia kertoja antamaan peppuun ja ikinä en ole siitä tykännyt. Hommasin suunnilleen samankokoisen dildon kuin kumppanini penis ja vaadin häntä kokeilemaan sitä omaan peppuun. Ei tykännyt mutta ei myöskään ymmärtänyt sitä että minäkään en ole tykännyt. Siihenpä se suhde sitten päättyi. Onko joillekin kakkonen niin ykkönen että se menee edelle omista tarpeista tai haluista?
Tykkääkö kukaan nainen oikeasti anaaliyhdynnästä?
36
1196
Vastaukset
- Anonyymi
Se on todella mukavaa ja kiihottavaa, jos molemmat tykkää ja haluaa sitä... Noin se ei tuu kyl toimii... Mut kannattaa muistaa se, et mikä ei yhdes suhteessa toimi, no toisen henkilön kans voi ollakkin todella nautinnollista...
- Anonyymi
Juurikin noin, eli anustappi ja tuplapenetraartio anustapin kanssa on jotain maailman kiihottavinta mutta pelkkä peppuseksi , ei ihan niin tyydyttävää. Noh, ei ole riittävästi kokemustakaan. Isolla peniksellä tarvitsee tosi pitkän esileikin että tuntuu superhyvältä. Mutta nykyisin on hiljaista tämä kakkosluukun elämä.
- Anonyymi
meillä 60cmen 2päinen saa molemmille peppuun samaan aikaan sitten vaaan runkkaillaa
- Anonyymi
Todellakin tykkää. Haaveena olisi saada molempiin reikiin samaan aikaan.
- Anonyymi
Oisko Pirkanmaalla halukasta naista ukm 56v ois halukas, kun kotona ei peittoa oo heiluteltu vuosiin.
- Anonyymi
aivan liian pieni
- Anonyymi
Näitä kahta vikaa vois tuupata eka suoleen ja sitten suuhun... Heh 😂👌
- Anonyymi
pas että naeppeutin dildosta niinpä tilas jostaain ison straponin sillä paee kun oon p
- Anonyymi
Mä haluisin kokeilla peppuun..
Maria14- Anonyymi
Miltä tuntuu olla kehitysvammainen neitsyt?
- Anonyymi
Jotku ei tykkää lainkaan, joillekin pelkkä ajatus on liikaa. Jotku antaa panna peppuun koska mies haluaa, se ei haittaa vaikka itse ei saakaan nautintoa, mutta toinen saa, niin miksi ei. Ja jotkut rakastaa saada munaa perseeseen. Joka junaan on naisia ja niin miehiäkin. Kokeilla kannattaa aina, ja useamman kerran josko siitä vaikka alkaisi pitämään. Kerrasta siihen ei opi. Ja jos ei pidä niin jättää touhun siihen... Mutta entä jos siitä pitääkin todella paljon eikä ole koskaan kokeillut?
Liki jokaisen naisen kanssa, kenen kanssa olen seurustellut, ollaan harrastettu persepanoja. Osaa on saanut panna perseeseen aina kun haluaa, ja he on nauttineet siitä. Osaa on antanut mausteeksi vaikkei pidäkään. - Anonyymi
Kuka haluis viedä mu peppuneitsyyde?
Lilja13- Anonyymi
Onko sulla kik? Mä voisin
- Anonyymi
Olen tavannut niitäkin naisia, joissa peppuseksi on kiihottavaa "korvienvälissä" - mutta fiiliksen on oltava kohdallaan.
Rintoja ja klitorista on hyväiltävä sekä hieroa ryppyreiän päältä, jotta pääsee oikeaan moodiin.
Ykkönen tulvii sen jälkeen ja puristukset kohdillaan, kun kiima on valloillaan. - Anonyymi
Niin ja itse vaadin ehdottomasti liukastetta peppuun, takaapäin ainoa josta suostun antaa peppua, eihän mies kestä yleensä kuin muutaman työnnön, kun alan puristelemaan lastia sisääni, saatan puhua vähän tuhmia tarvittaessa .....
- Anonyymi
opettele puristelemaan kyllä kovenee uudestaan
- Anonyymi
Parasta on kun saa olla miehen päällä ja mies on sisällä vaginassa. Minä liikutan itseäni ja mies hyväilee peppureikää. Ei tarvitse laittaa pepun sisään mitään, mutta voi. Tosi voimakas orgasmi tulee. Se että sormi on lähellä pepun reikää saa mut laukeamaan. Jos peppua ei stimuloida niin orgasmia ei tule tai on laimeampi.
- Anonyymi
Minun kohdalle on osunut vain yksi nainen joka tykkäsi siitä. Itse jopa otti asian esille. Sitä sitten harrastettiin lähes päivittäin parin vuoden ajan.
- Anonyymi
Asiasta voidaan olla montaa mieltä, itseni kohdalla annan peppua vasta siinä vaiheessa, kun kaikki muu kiiman saamat nautinnot on käyty läpi, eli se viimeinen hekuma kiihotettuun supistelevaan peppuun, jos kumppanin tekee mieli.
- Anonyymi
Kaikista parasta on kolme kalua. Imen kaikki kovaksi ja sitten saan niitä suuhun, pilluun ja perseeseen. Mikä siinä on niin ihmeellistä?
N24 - Anonyymi
Naisen, joka on taloudellisesti hyvässä parisuhteessa, kannattaa opetella ja totuttautua niin oraalisen seremonian suorittamiseen kuin
peräkonttisodomiaan, sillä vaihdevuosivaivojen alettua tavara menettää toiminnallisuutensa ja käyttökelpoisuutensa. Jos mies ei silloin ole edelleen tyydyttävästi tyydytetty, siirtyy mies ja talous paremman naisen luokse. - Anonyymi
Ex-miehellä oli jonkinasteinen peppufetissi ja hän minut anaalijuttuihin myös tutustutti. Peppuseksi oli ihan säännöllistä ja "opin" itsekin siitä kyllä hänen kanssaan nauttimaan. Viisi vuotta oltiin yhdessä ja suhde päättyi ihan muista syistä kuin peppuseksistä. Täytyy sanoa että peppupanoja olen jäänyt jopa vähän kaipaamaan.
- Anonyymi
Olen mies, myös kiinnostunut peppuseksistä. En pelkästään antajana, haluaisin myös että nainen panisi minua.
Onko mielenkiintoa?
T. Normi mies
- Anonyymi
Mä tykkään sormettaa ihteeni peppuu mut kukaa ei oo pannu sinne ku mulla ollu vaa yksi poikkis, ois kiva kyllä kokeilla.
- Anonyymi
Oletko koskaan sormettanut miestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan sormettanut miestä?
En oo..
- Anonyymi
Varovasti lämmittelee pitkään ja sen mukaan mikä tuntuu hyvälle. Peppuseksistä ei kaikki tykkää, mutta toiset rakastaa. Tuu kik tai telegram Seepra12 jutellaan lisää:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varovasti lämmittelee pitkään ja sen mukaan mikä tuntuu hyvälle. Peppuseksistä ei kaikki tykkää, mutta toiset rakastaa. Tuu kik tai telegram Seepra12 jutellaan lisää:)
Oletko Seepra mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Seepra mies vai nainen?
Mies ja naisen kanssa olis kiva jutella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ja naisen kanssa olis kiva jutella
Mä oon kuustoista ja tyttö ja oon tuo joka tykkää sormettaa peppuaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon kuustoista ja tyttö ja oon tuo joka tykkää sormettaa peppuaa
Mistäs päin olet T16? Itse olen kanssa miettinyt et ois kiva kokeilla peppuun panna, mutta vaimo ei koskaan ole siitä ollut kiinnostunut. M51 Tampereelta päin
- Anonyymi
Kiinnostaako semmoinen sinua ollenkaan?
- Anonyymi
Asian pitää edetä kummankin mielipiteiden mukaisesti eikä vain toisen tahdon mukaisesti.Niistä pitää kyetä keskustelemaan avoimesti.
- Anonyymi
En ainoastaan tykkää, vaan rakastan ❤️
- Anonyymi
Kun kaikki kriteerit osuvat hetkeen, niin voisin antaa myös peppua naisena.
- Anonyymi
Ei se ole painostamista kun mies käskyttää naistaan, etenkään erotiikan elämänalueella.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894