Itselle pienet peppuleikit sormella tai pienellä anustapilla on ok. Kumppanini on painostanut lukuisia kertoja antamaan peppuun ja ikinä en ole siitä tykännyt. Hommasin suunnilleen samankokoisen dildon kuin kumppanini penis ja vaadin häntä kokeilemaan sitä omaan peppuun. Ei tykännyt mutta ei myöskään ymmärtänyt sitä että minäkään en ole tykännyt. Siihenpä se suhde sitten päättyi. Onko joillekin kakkonen niin ykkönen että se menee edelle omista tarpeista tai haluista?
Tykkääkö kukaan nainen oikeasti anaaliyhdynnästä?
12
339
Vastaukset
- Anonyymi
Se on todella mukavaa ja kiihottavaa, jos molemmat tykkää ja haluaa sitä... Noin se ei tuu kyl toimii... Mut kannattaa muistaa se, et mikä ei yhdes suhteessa toimi, no toisen henkilön kans voi ollakkin todella nautinnollista...
- Anonyymi
Juurikin noin, eli anustappi ja tuplapenetraartio anustapin kanssa on jotain maailman kiihottavinta mutta pelkkä peppuseksi , ei ihan niin tyydyttävää. Noh, ei ole riittävästi kokemustakaan. Isolla peniksellä tarvitsee tosi pitkän esileikin että tuntuu superhyvältä. Mutta nykyisin on hiljaista tämä kakkosluukun elämä.
- Anonyymi
meillä 60cmen 2päinen saa molemmille peppuun samaan aikaan sitten vaaan runkkaillaa
- Anonyymi
Todellakin tykkää. Haaveena olisi saada molempiin reikiin samaan aikaan.
- Anonyymi
Oisko Pirkanmaalla halukasta naista ukm 56v ois halukas, kun kotona ei peittoa oo heiluteltu vuosiin.
- Anonyymi
aivan liian pieni
- Anonyymi
Näitä kahta vikaa vois tuupata eka suoleen ja sitten suuhun... Heh 😂👌
- Anonyymi
pas että naeppeutin dildosta niinpä tilas jostaain ison straponin sillä paee kun oon p
- Anonyymi
Mä haluisin kokeilla peppuun..
Maria14- AnonyymiUUSI
Miltä tuntuu olla kehitysvammainen neitsyt?
- Anonyymi
Jotku ei tykkää lainkaan, joillekin pelkkä ajatus on liikaa. Jotku antaa panna peppuun koska mies haluaa, se ei haittaa vaikka itse ei saakaan nautintoa, mutta toinen saa, niin miksi ei. Ja jotkut rakastaa saada munaa perseeseen. Joka junaan on naisia ja niin miehiäkin. Kokeilla kannattaa aina, ja useamman kerran josko siitä vaikka alkaisi pitämään. Kerrasta siihen ei opi. Ja jos ei pidä niin jättää touhun siihen... Mutta entä jos siitä pitääkin todella paljon eikä ole koskaan kokeillut?
Liki jokaisen naisen kanssa, kenen kanssa olen seurustellut, ollaan harrastettu persepanoja. Osaa on saanut panna perseeseen aina kun haluaa, ja he on nauttineet siitä. Osaa on antanut mausteeksi vaikkei pidäkään. - AnonyymiUUSI
Kuka haluis viedä mu peppuneitsyyde?
Lilja13
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292488- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141881Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151693Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171252
- 1061244
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks135884Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20873