Mustasukkainen. En oo hirveän mustasukkaista tyyppiä. Ei ne naiset niin paljon, mutta ajatus susta miehen kanssa. Tää vähän red flag
Oon huomannut että oon susta
19
576
Vastaukset
- Anonyymi
Joku bi-seksuaali siis mietinnässä?
- Anonyymi
Joo, hän käyttäytyy aika ristiriitaisesti. Selkeästi vetoa naisiin on, voisin sanoa 95 % varmuudella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, hän käyttäytyy aika ristiriitaisesti. Selkeästi vetoa naisiin on, voisin sanoa 95 % varmuudella
Onko sellainen elämänkallu takkutukka hippiäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sellainen elämänkallu takkutukka hippiäinen?
Ei oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se ilmenee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se ilmenee?
En halua kirjoittaa tähän. Mutta sanotaanko että tiedän että vähintään ajatuksen tasollA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen bi. Ei kysymystäkään. Tykkääntykkään myös pyllyistä ja tisseistä. Voisin olla naisen kanssa jos hän joskus haluaisi antaa minulle myös stikkiä.,sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen bi. Ei kysymystäkään. Tykkääntykkään myös pyllyistä ja tisseistä. Voisin olla naisen kanssa jos hän joskus haluaisi antaa minulle myös stikkiä.,sivusta
Mikä on stikki? Jotain BDSM-juttujako taas
- Anonyymi
Mulle joku joskus sanoi, et se et kokee mustasukkasuutta on välittämistä toisesta ihmisestä. En sit tiiä miten sen kanssa pitäis toimia.
- Anonyymi
Taitaa ihastuksesi olla varsinainen vauhtimimmi
- Anonyymi
Lil waynen näköinen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lil waynen näköinen nainen
Öh. En oikein tunne näitä z-sukupolven idoleita
- Anonyymi
Ei paineita kulta
- Anonyymi
Oon miettinyt, tunteeko hän yhä mustasukkaisuutta minusta. Alkuvuodesta oli tilanne, jossa hän selvästi näytti tämän.
- Anonyymi
Olet turhaan mustasukkainen
- Anonyymi
Eli sekstailet vaan pimujen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sekstailet vaan pimujen kanssa
Selstailen vain hänen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selstailen vain hänen kanssa
Jaaa
- Anonyymi
Minä en ole koskaan ollut mustasukkainen, koska en koe mitään tarvetta löytää ketään elämääni!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965