Useita kertoja päivässä käyt mielessäni. Tää juttu olisi kiva näyttää sinulle, tälle nauraisit. Tämän sarjan olisin halunnut kanssasi katsoa, olisit aivan varmasti pitänyt yhtä paljon kuin minä.
Tai no, sinä tunnuit pitävän kaikesta, mikä oli minulle tärkeää, ja päinvastoin. Ehkä ytimessä olimme juuri me, eivät niinkään asiat.
En ole vielä oppinut hyväksymään sitä, että näen sinua enää vain harvoin. Toki saisin sinuun yhteyden, mutta luulen, että meidän kummankin pitää nyt rauhassa sulatella kaikkea.
Minulla on ikävä sinua.
Ajattelen sinua yhä
24
676
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimon kans katellaan sarjaa,eikä naurata yhtään.
- Anonyymi
Vaimon? Miten vaimo liittyä tähän?
- Anonyymi
Minullakin on ikävä sinua.haluaisin että ottaisit yhteyttä mutta ymmärrän et haluat sulatella. Kattellaan joulun tienoilla uudestaan..
- AnonyymiUUSI
Sulatella tai synnytellä sitä hyvää mieltä itselle kaikesta kokemastaan? Jos on haluttomuutta kohdannut aiemmin, silloin halun kanssa on omat haasteensa? Ehkä rohkaisu kaiken muuttaa voi? Ensi kertaan, toivon mukaan? Sivusta, koska tuskin oli minulle 🫣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulatella tai synnytellä sitä hyvää mieltä itselle kaikesta kokemastaan? Jos on haluttomuutta kohdannut aiemmin, silloin halun kanssa on omat haasteensa? Ehkä rohkaisu kaiken muuttaa voi? Ensi kertaan, toivon mukaan? Sivusta, koska tuskin oli minulle 🫣
Ehkä ensikertaan 🤭 jos on rohkeutta.
- Anonyymi
Niin minullakin ikävä sinua rakas ja haluaisin nähdä sinua paljon enemmän olet rakas ❤️
- Anonyymi
Sulatellaan vain
- Anonyymi
Ei ollut Multa ❤️
- Anonyymi
Sama mut mitä sulatellaan?
- Anonyymi
Pidä oma draamasi.
Minun puolelta ei ole koskaan ollut luottamusta tai edes tunteita.
Olet vain tuttu töissä.- Anonyymi
Aika kylmästi sanottu, miksi näin katkera?
- Anonyymi
Oli mukava aloitus. Kivasti ajateltu mistä toinen tykkäisi niin ehkä toinenkin...Naurettaisiin yhdessä..
Jostain syystä olen taipuvainen ajattelemaan samoin. Tiiä sitten mistä syystä...
Me saisimme yhteyden toisiimme.
Milloin on oikea aika. En tiiä.
Hyviä unia. Ikävä.
🍁 - Anonyymi
Tunteissa ei ole mitään sulateltavaa. Kun ne tajuaa, pitää kaiketi vain tehdä jotain niiden eteen ETENKIN mikäli selvästi tunne on molemminpuolinen.
Omasta puolestani ilmaistakoon, että se ihanan tukan omaava mies saisi kyytiä aika nopeasti jos tilaisuus tulisi ja se tilaisuus on luotava. Tai no, en kimppuun hyökkäsi, mutta olisin hyvin vastaanottavainen ja vastaisin hellyyteen hellyydellä.
Olen aikaisemmin ollut 2 vuotta tilanteessa jossa eräs mies ja minä kiersimme toisiamme kuin kissa kuumaa puuroa. Sellaista puuroa en enää halua. Se oli vttumaista ylikierroksilla oloa.
Eli kiva mies joka tykkää minusta, saa minut antautumaan kun vain nappaa hihasta kii. Odotan sitä kyllä, koska se on häneltä että se merkki, että haluaa samaa. Muuten pyrin unohtamaan vaikka kuinka sattuisi.
Ystävällisyys, läheisyys, avoimuus, rehellisyys.. noilla pääsee pitkälle. - AnonyymiUUSI
Ota yhteyttä on ikävä myös sua
- AnonyymiUUSI
Joo, mäkin mietin sua mut en ymmärrä miksi tää tunne saa mut niin pelokkaaksi. Miksi se mitä sä mahdollisesti ajattelet musta merkitsee niin paljon. Tämmöstä täällä.
- AnonyymiUUSI
Koska se tunne on niin iso ja syvä ja ylittää järkeilyn? Itse jossain vaiheessa ymmärsin vain päästää järjestä irti ja kuunnella intuitiota. Joskus ei tarvitse sanoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska se tunne on niin iso ja syvä ja ylittää järkeilyn? Itse jossain vaiheessa ymmärsin vain päästää järjestä irti ja kuunnella intuitiota. Joskus ei tarvitse sanoja.
Joo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
Dept. Q
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Dept. Q
Ymmärryksen taso nolla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärryksen taso nolla.
Kokeilin vain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin vain.
Mäki teen sitä välillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mäki teen sitä välillä.
Ha, uskon!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ha, uskon!
Uskotko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko?
Joo, joskus täytyy vain luottaa. Ja lopun aikaa voi olla leikkisä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752