Olen romanttisest. rakastunut toiseen ihmiseen se et ole sinä, eikä hän ole mieheni. Odotan että joku päivä saan sen ulos mielestäni. Sille ihmiselle jolle se on tarkoitettu. Millä tasolla sinä olet, hoksaatkohan rakas?
Tykkään susta mutta se ei auta
20
262
Vastaukset
- Anonyymi
Eli sä pyörität kolmea miestä samaan aikaan?
- Anonyymi
No se ei ole uutta, mutta oikeasti pidän vain yhdestä joka ei harmi kyllä ole näköpiirissäni hetkeen pyörinyt.
- Anonyymi
Näinkö uskottavana pidät näitä palstaäijän stooreja, oliko sulla näitä tarpeita henkilöidä jotain tämän gubbeproosan taakse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö uskottavana pidät näitä palstaäijän stooreja, oliko sulla näitä tarpeita henkilöidä jotain tämän gubbeproosan taakse?
Gehgeh sainhan sinutkin liikkeelle 😉😘
- Anonyymi
Olet romanttisesti rakastunut toiseen mieheen Hyvä niin ei naiseen. Hyvää yötä
- Anonyymi
Eiku oot rakastunut ihmiseen siihen toiseen. Ymmärrän hyvä valinta. Kerro terveisiä.
- Anonyymi
Tumma ja vaalea kaunotar kerralla pois laskuista. Hyvin menee.
- Anonyymi
Taitaa olla se punäpää joka on niin ihqu kumppani.
- Anonyymi
Mitään miestä pyöritä...
- Anonyymi
Ai tämä palstaäijä, eli aloittaja? No se ei ole sukupuoleen sidottu kuka weetee näitä stooreja vahtailee, molemmin puolin..
- Anonyymi
Hoksaanhan minä...
- Anonyymi
Yksi sana vain ja kaikki muuttuu.
- Anonyymi
Onnea vaan miehellesi loistavan ihanasta kumppanista. Olet napakymppi ihan kenelle tahansa miehelle kumppaniksi.
Satakoon skaa niskaasi koko sun elämäsi lo r t to. - Anonyymi
Montako nyt on ollut?
- Anonyymi
Tälle kesälle ei ole tullut kuin yksi särki.
- Anonyymi
Pitäö ellä vielä vuosia ja saa tavoitteet täyteen
- Anonyymi
Niin se häätyy. On jottain mitä tavoitella.
- Anonyymi
Siihen ei kusipäääät mahdu
- Anonyymi
Kierrätä pyöritä pellavapäätä
- Anonyymi
Mennee pää pyöräle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965