Se taitaisi olla toivoton.
Jos meillä olisi suhde
46
613
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ois. Miten niin? Rakkautta ja välittämistä kyllä riittäisi.
- Anonyymi
Niin riittäisi
- Anonyymi
😂👍👍👍
- Anonyymi
Suomalaista taattua mentaliteettia👍
- Anonyymi
Jos meillä olisi suhde, niin kissasi olisi sun hännän päällä, eikä korvasi takana, miten on?
Morjens......
https://m.youtube.com/watch?v=VJ9RmuY8A60&pp=ygUZZGltbXUgYm9yZ2lyIGJ1cm4gaW4gaGVsbA== - Anonyymi
En usko että suhteesta tulisi toivoton. Silloin molemmat tietäisi ainakin missä mennään, ei tarvitse arvailla mitään.
Rakkautta, hellyyttä, yhdessäoloa niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä toinen toistaan tukien❤️
Naiselta ❤️miehelle❤️ - Anonyymi
Voi olla jos asenne on tuo jo lähtöjään siitä kiva että mielessä luodaan se mitä itse itselle todellisuutena elää eräänlainen vainoharha nää mä jäin jo kauan si miettimään miten luulosta voisi tehdä totta ei sen vaikeampaa ole kuin että pitäis olla jotain yliluonnollista onko se mahdollista si taas ni sitä tuskin pystyy todistamaan mitenkään
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Suhteet toimii kun kaksi ihmistä haluaa niiden toimivan
- Anonyymi
Ja jos jompi kumpi ei halua ei toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos jompi kumpi ei halua ei toimi
Eikö naisia voi painostaa yhtään sellaisten esim täällä netissä?
- Anonyymi
Mulla uskoa meihin. En tosin tunne sua. On vaan tämä lämmin ja hyvä olo kun ajattelen sua. Saanko soittaa sun työnumeroon nyt?
- Anonyymi
Soita vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita vaan.
Ai otanko nyt riskin että toi oli mun kaivatun lupa soittaa. Entä jos et olekaan hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai otanko nyt riskin että toi oli mun kaivatun lupa soittaa. Entä jos et olekaan hän
Ota riski tai älä ota.laita viesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita vaan.
Anna joku tunniste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota riski tai älä ota.laita viesti?
Juu kokeilen ainakin
- Anonyymi
Maanantaina klo 8 jälkeen voit soittaa.
- Anonyymi
Juu. Nyt kauniita unia sinulle ja muista oot ihana tyyppi💞
- Anonyymi
Minä pitäisi huolen ettei olisi toivotonta. Olisin kiltti ja romanttinen ja tekisin enemmän kuin tarvitsee. Tiedoksi naiselle.
- Anonyymi
Ihanaa. Ei kun lähestymään
- Anonyymi
Päätyminen suhteeseen taitaa olla toivotonta, mutta jos olisi suhteessa, se olisi kaikkea muuta kuin toivotonta.
- Anonyymi
Ehkä. Meidän pitäisi kyllä puhua kaikenlaista, jotta selviäisi, voitaisiinko me edes olla pari. Mä saatan olla vääränlainen hänelle, siis mun elämänkatsomus voi olla.
- Anonyymi
Millainen elämänkatsomus sinulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen elämänkatsomus sinulla on?
Tää on liian henkilökohtainen kysymys täällä vastattavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on liian henkilökohtainen kysymys täällä vastattavaksi.
No kenelle viestisi meni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kenelle viestisi meni?
Mietin miestä kirjoittaessani tämän. Ei viesti hänelle mennyt, silloin se olisi pitänyt lähettää hänelle suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin miestä kirjoittaessani tämän. Ei viesti hänelle mennyt, silloin se olisi pitänyt lähettää hänelle suoraan.
Oletko naisia esittävä äijä onnellinen jos joku jaksaa nähdä vaivaa kysellä sinulta näitä elämänarvoja sun muita sweet nothingeja?
- Anonyymi
Jos lentäisin, mul taitaisi olla siivet.
- Anonyymi
Eihän. Toivoa on. Rakkautta yllä pidetään pienillä teoilla, ei edes juuri maksa.
- Anonyymi
Ei rakkaus mitään maksa.
- Anonyymi
Se olisi täydellinen 🩷
- Anonyymi
Tää on hyvä🩷 tallensin
- Anonyymi
Katselisit koko ajan löytyisikö parempaa. Olisi liian myrskyisä suhde.
- Anonyymi
Älä nyt lähde tuolle linjalle... 😅
- Anonyymi
Ja noi eräälle, samaan otsikon ajatukseen.
- Anonyymi
Ihana se olisi.
- Anonyymi
What ever!
- Anonyymi
Turhia sanoja, koska en halua suhdetta kenenkään kanssa enää koskaan! Näin olen ajatellut jo kauan!
- Anonyymi
Koska olet niin ärsyttävä.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus!! Joskus elämässä tulee vastaan toivoton tilanne tai lohduton olotila. Harvoin kuitenkaan rakastavaisten osalla, ehkä siinä toivottomuudelle olisi oma käsitteensä. Rakastavaiset harvoin enää tarvitsevat toivoa, unelmat ovat toteutuneet ja jos toisiaan jo pidemmän aikaan rakkauden tunteissa odottanut, on usko ollut koetuksella, mutta sydän tieto on kertonut että näin kokeen toinenkin puolisko. Lohduton voi olla rakastuneen mieli, toinen on kaukana ja ikävä kurittaa päivittäin eikä unikaan pelasta, toisen kehon tuntee sulkiessa silmänsä ja hymy valaisee unitilan, kuin valveilla olisi. Rakkaus voi olla joskus hyvinkin rankkaa, se tekee kohtaamisista haastavia, kun tunteet toista kohtaan jylläävät ja riemutila vaihtuu ajoittain itsetunnon kadotukseen, saattaa tunnelma "pidän sinut minussa" vaihtua yksinäisiin haaveisiin. Mutta se kestää, oikea rakkaus kestää vastoinkäymiset ja toivottomuuden tuomat riskit, toisen ajattelu vie mennessään, muistot lisäävät henkilöön prinsessamaiset ulokkeet ja se hellyys joka on vallannut joskus ajatukset, palautuu ilman toivoa mieleen kuin taikaiskusta.
https://www.youtube.com/watch?v=oK3tlnYxghs - Anonyymi
Minulla ei voi koskaan olla suhdetta kenenkään kanssa, koska en halua, enkä tarvitse suhdetta! Yksin oleminen on ihan parasta elämää!
- Anonyymi
Ei toimisi. Enpä muuten ole onnellinen muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544806
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1754319- 1343977
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493711Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793528- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172514