Asia joka sinun pitäisi nainen tietää

Anonyymi-ap

Minusta. On supervoima että saan ihmiset usein provosoitua, vaikka en juuri edes yrittäisi tai tarkoittaisi. Koskee muutakin kuin läheisiä ihmissuhteita

53

568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli oot mulkku.

• Anonyymi

Voihan asian ilmaista noinkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan asian ilmaista noinkin

Itse sanoisin, että olen aika tarkka rajoistani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, pedantti mulkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestini ei koskenut sinua. Provosoiduit, mutta se ei ollut sinulle. Toisaalta voisi osittain olla, mutta jätän sinut negatiivisen ulkopuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, pedantti mulkku.

Jos tuntisit mut, tietäisit että monissa asioissa en oo kovin pedantti 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuntisit mut, tietäisit että monissa asioissa en oo kovin pedantti 😂

Mut joku "semi-pedantti mulkku" ei kyllä oikein minusta kuullosta kovin vakuuttavalta.

Ei ole hyvä ihmisen olla "semi" mitään. 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut joku "semi-pedantti mulkku" ei kyllä oikein minusta kuullosta kovin vakuuttavalta.

Ei ole hyvä ihmisen olla "semi" mitään. 🤔

Taisin saada just todistettua väitteeni 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisin saada just todistettua väitteeni 😂😂

Niin tais käydä. 👍

Case closed.

• Anonyymi

Mulla on lehmän hermot enkä provosoidu juuri mistään.

• Anonyymi

Eli olet onnistunut viemään jonkun lehmän hermot? Siis jos kerran sulla on ne...

Ei tuosta ansioitumisesta saa kyllä mitään kovin seesteistä kuvaa luotua sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet onnistunut viemään jonkun lehmän hermot? Siis jos kerran sulla on ne...

Ei tuosta ansioitumisesta saa kyllä mitään kovin seesteistä kuvaa luotua sinusta.

Hullunlehmäntauti 🤪
        Sivusta

• Anonyymi

Ei se haittaa, olen itsekkin usein väärinymmärretty eikä monetkaan tunne kanssani samanhenkisyyttä. Luulen että kateus on myös syynä siihen itselläni.

• Anonyymi

Miksi kadehdit? 😮

• Anonyymi

Ei sitä tarvi surra jos on vain vähän kateellinen. Kateus on hyvä motivaattori pyrkiä eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kadehdit? 😮

Tarkoitti varmaan että ihmiset hänelle kateellisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitti varmaan että ihmiset hänelle kateellisia

Miksi sitten hänelle ollaan kateellisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä tarvi surra jos on vain vähän kateellinen. Kateus on hyvä motivaattori pyrkiä eteenpäin.

Ei kateus ole hyvää edes pienissä määrin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kateus ole hyvää edes pienissä määrin.

En tarkoita myrkyllistä ja pahansuopaa kateutta, vaan sellaista jossa ihminen päättää esim oppia jonkun asian yhtä hyvin tai jopa paremmin kuin joku toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoita myrkyllistä ja pahansuopaa kateutta, vaan sellaista jossa ihminen päättää esim oppia jonkun asian yhtä hyvin tai jopa paremmin kuin joku toinen.

Eli puhe oli tavoitteellisuudesta, eikä kateudesta ollenkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten hänelle ollaan kateellisia?

Ihmiset on luonteeltaan kateellisia, en osaa paremmin sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyse ole siitä.

• Anonyymi

Miksi minun pitäisi tietää kun emme ole tekemisissä hänen kanssaan. Vastasin vain omasta puolesta kun ei tiedä kenelle.

• Anonyymi

Kuulostaa tekosyyltä, jonka varjolla voi provosoida ja käyttäytyä ikävästi.

• Anonyymi

Ehkä. Toisaalta usein voi mun kokemuksen mukaan provosoida jo sillä, ettei seuraa jotain sosiaalista käsikirjoitusta tai jotain nokkimajärjestystä. Ei tarvitse edes sanoa mitään loukkaavaa de facto, riittää että jättää jotain sanomatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä. Toisaalta usein voi mun kokemuksen mukaan provosoida jo sillä, ettei seuraa jotain sosiaalista käsikirjoitusta tai jotain nokkimajärjestystä. Ei tarvitse edes sanoa mitään loukkaavaa de facto, riittää että jättää jotain sanomatta

Eli oot aspergeri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli oot aspergeri.

Heh. Tääkin tavallaan todistaa: Aina pitää löytää joku lokero, jos ei muuta niin diagnoosi 🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. Tääkin tavallaan todistaa: Aina pitää löytää joku lokero, jos ei muuta niin diagnoosi 🤨

Ihminen hahmottaa ja rajaa asioita luokittelemalla niitä käyttäen neuroverkkoaan - aivoja.

Efektiivisesti tämä on nimenomaan lokerointia. Siksi täytyy ymmästää että lokeroinnin estäminen estää ajattelua.

Luokittelussa ei ole siis mitään pahaa vaan se on suorastaan tarpeellista.

Toinen asia on sitten kysymys, onko noita luokkia riittävästi, eli onko luokittelun lopputulos riittävän tarkka johtopäätöksiin tai edes mallintamaan todellisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen hahmottaa ja rajaa asioita luokittelemalla niitä käyttäen neuroverkkoaan - aivoja.

Efektiivisesti tämä on nimenomaan lokerointia. Siksi täytyy ymmästää että lokeroinnin estäminen estää ajattelua.

Luokittelussa ei ole siis mitään pahaa vaan se on suorastaan tarpeellista.

Toinen asia on sitten kysymys, onko noita luokkia riittävästi, eli onko luokittelun lopputulos riittävän tarkka johtopäätöksiin tai edes mallintamaan todellisuutta.

Ei oo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo

Sitäpaitsi eiks just assit halua luokitella kaiken. Vinyylikokoelma aakkostettuna. Mulla sekasin kaapin pohjalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo

Siksi luokittelua tuleekin jatkaa.

Eihän edellinen mainittu aspergerius ole edes mikään yksi luokka josta jotain voisi saada irti jatkamatta luokittelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai käyttää latinaa ohimennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai käyttää latinaa ohimennen.

Joo, tää vielä yksi homma jolla Suomessa pädetään. Aina on liian koulutettu, tai liian vähän koulutettu. Kaikki on keskiluokkaa, mutta ei sitten kuitenkaan…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tää vielä yksi homma jolla Suomessa pädetään. Aina on liian koulutettu, tai liian vähän koulutettu. Kaikki on keskiluokkaa, mutta ei sitten kuitenkaan…

Eikö koulutus ole ongelma niille joilta sitä puuttuu ja raha samoin?

Kumpikaan noista ei ole silti ongelma niille, joilla on terve itsetunto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö koulutus ole ongelma niille joilta sitä puuttuu ja raha samoin?

Kumpikaan noista ei ole silti ongelma niille, joilla on terve itsetunto.

En oo koulutusvastainen. Tietysti on myös tätä reverse snobbery, elämän koululaiset tms. Sitten näitä joilla viisi tohtorintutkintoa. AI pistää kyllä pakan uusiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä olen lukenut niin ihminen tuntee olonsa turvalliseksi kun voi lokeroida muita ihmisiä ja asioita.
        Kyse siis heidän kohdallaan siitä.

• Anonyymi

Haluan sanoa, että mulla on sama lahja. Toimin ihmisten ukkosenjohdattimena niille, jotka on vielä jonkinlaisessa kehitysvaiheessa. Rasittava homma, mutta minkäs teet. Ja en ole edes mul*ku tai veepää, usein ihmiset ajattelee minun olevan kiltti. Tuntemattomien silmissä olen rauhallinen, hajuton, mauton luullakseni. Vain harvat saa minusta ongittua syvemmän olemuksen esille, vaikka koko ajan aito olenkin. En vain enää luota ihmisiin syvemmällä tasolla helposti. Että ei mitään huolta... 😆

• Anonyymi

Miten toimitaan ukkosenjohdattimena?

Käytännössä miten esim. käy?

• Anonyymi

Kyllähän minä tuon tiedän 😂

• Anonyymi

Oken melko hyväntahtoinen, mutta suora. En aina, mutta kun olen sitä, olen loppuun asti, täysin ja varmasti.

• Anonyymi

Minusta on tuntunut itsestä usein siltä, että ymmärretään väärin. Että sillä lailla tavallaan ymmärrän ap sinua. Mutta sulla on vissiin tapana sanoa mitä ajattelet, kun olet sillä tavalla hyvin rehellinen? Se voi olla toisille joskus liikaa.

• Anonyymi

Miksi rakas teet niin? Haluan oppia tuntemaan sut ja ymmärtämään sun sisäistä maailmaasi

• Anonyymi

Tunnen kai itseni ulkopuoliseksi

• Anonyymi

Ihmisen provosointi on helppoa.
      Riittää kun ajattelee enemmän itseään ja vähemmän muita.
      Ennen pitkää osuu ja joku kilahtaa. Yleensä syystä.

• Anonyymi

Juu uskon sen kyl😘🔥

• Anonyymi

Oletkohan autisti, joka ei oikein ymmärrä miten ihmissuhteet toimii?

• Anonyymi

Voi olla autismin piirteitä, jolloin muut ei ymmärrä. Tai adhd. Joskus tein autismi-testin, niin kyllä siinä joitain osuvia kohtia osittain löytyi, mutta myös adhdta miettinyt.
        Ehkäpä ollaan vain omanlaisia itsejämme omine ominaisuuksinemme ja vedämme puoleemme niitä oppiläksy ihmisiä.
        Sivusta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla autismin piirteitä, jolloin muut ei ymmärrä. Tai adhd. Joskus tein autismi-testin, niin kyllä siinä joitain osuvia kohtia osittain löytyi, mutta myös adhdta miettinyt.
        Ehkäpä ollaan vain omanlaisia itsejämme omine ominaisuuksinemme ja vedämme puoleemme niitä oppiläksy ihmisiä.
        Sivusta...

Autismin piirteisellä on aina myös joko adhd tai add piirteitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autismiahan on eri asteista, ja vaikka ei olis diagnoosia, voi olla piirteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Oot kyllä rasittava.

• Anonyymi

Ihanaa tilanteita olisi siis luvassa kuka harmoniasta tykkäis

• Anonyymi

Sivusta vaan totean että enpä ole koskaan ikinä vielä nähnyt täydellisesti normaalia ihmistä!
      Jokaisella jonkunlainen kirjo päällä mitä täälläkin näitä huomaa kun lukee kirjoituksia ja varsinkin näiden jotka ovat aina diagnosoimassa muita, joku outo tarve heillä puskea väliin diagnoosinsa kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4651
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2447
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2011
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1929
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1256
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      994
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      852
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe