Jos normaali työtä tehnyt ihminen saa työstä palkkaa reilussa kahdessa vuodessa 50000€ nettona ja viidessä hyvän matkaa sata, ja onnistuu velkaantumaan 200000€ niin, että saa jossain vaiheessa saa kaiken anteeksi , niin paljonko hän on onnistunut puhaltamaan? Hän on enemmän kuin kolminkertaistainut rahansa, eikä välttämättä menetä edes luottotietojaan.
Keinot löytyy osin finlex säädöskokoelmasta. Kukaan ei velkaannu useita kymmeniä tuhansia tai satoja kuukaudessa/vuodessa. Pistetään kaikki sen piikkiin ettei ihminen ymmärrä asioitten merkitystä ja seurausta.
Kun on menettänyt luottotiedot, niin ei hirveästi anteeksi saatujen velkojen jälkeen Jatkossa vahinkoa tee, eikä joudu edes edunvalvontaan.
Edunvalvonta voi olla toistaiseksi voimassa tai tapauksesta riippuen esim. 5-10v. Iän myötä määräaikainen voi muuttua toistaiseksi olevaksi. Jos nyt 40v ikäinen on viisi vuotta valvonnassa, niin kyllä hän asiat uudelleen kymmenessä vuodessa sekaisin saa.
Suhteellisuuden tajua
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En tunne asiaa ja minulla on sijoittajana lainasopimus pankin kanssa, varsinaista velkaa ei ole, taviksen luottokortti käytössä
Kaikelle lainalle minun on pitänyt hankkia reaalivakuus, eli ellen maksaisi velkoja menettäisin omaisuuteni
En tiedä mitä vastaan presaukinen saa 0,2 miljoonaa luottoa ja mistä sitä saa
Voiko ostella osamaksuilla ja jättää 0,2 maksamatta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814