Aihesta on juttua vuosikymmenten ajalta sekavaa ja hömppää ja ehkä jotain asiaakin. Mutta nyt temu aikakaudella on tullut noita paksumpia "donitseja" pehmeää silikoni materiaalia joka saa ilmeisesti olla heti läyshköönkin kaluun. Ei kiristä liikaa jolloin on jo vaarakin tarjolla esim metalli sormus sormessa turpoaa järkyttävästi. Ja vain katkaisu auttaa jota ei ole silikonisilla penisrenkailla toden näköisesti vaarana.
Mutta miten on noiden mittojen kun on tosi paksua rengasta tarjolla ja se suurin kysymys onko siitä mitään hyötyä seisokkiin? Perinteinen mersun kannatinkumi vitsi ei liene oppaana kovin asiallinen. temusta tilaamassa kaikenlaista vaimolla "kiva" uimapuku yms kesän kuumuuteen.
Kalun juuren rengas hömppää vai jotain hyötyä
4
368
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vuosia käyttänyt paljon erilaisia välineitä palleussani ja kotona runkkailen
- Anonyymi
Minä tilasin netistä 5 kpl sarjan nousevilla mitoilla 32 mm halkaisijasta lähtien. Siitä löytyy sopivat koot kalulle kasseille ja tai molemmille, miten tahtoo.
Lisäksi on matala latta mallia, jotenkin vierastan niitä donitseja. Noilla latoilla voi tyrkätä pillun pohjaan asti ja sinne menee tyvestä rengaskin sisään. Kuulemma tuntuu kivalta kun tulee "kova" tyviosa sisään kanssa. Runkkauskin onnistuu paremmin tuolla lattamallilla. - Anonyymi
Joo, aiheesta on kyllä tullut luettua vuosien varrella yhtä sun toista, mutta nyt onneksi löytyy ihan toimivia vaihtoehtoja. Noi uudet paksummat, pehmeästä silikonista tehdyt renkaat on ihan eri juttu kuin ne vanhat kovat viritykset. Ne ei kiristä liikaa, mutta antaa silti napakan tuen ja parantaa seisokkia selvästi – ainakin itsellä toiminut just niin.
Tää on ollut oma suosikki: https://hotlips.fi/p38672/california-exotics-julians-stud-ring-penisrengas-miehille
Saa helposti paikoilleen vaikka ei vielä oliskaan täydessä mitassaan, ja pysyy mukavana käytössä. Ei purista liikaa eikä tunnu vaaralliselta, kuten joku metallinen vois tehdä jos alkaa turvota liikaa.
Suosittelen testaamaan jos mietityttää – halpa ja hyvä lisä temuiluun! 😄- Anonyymi
Jos tuo olisi pitempi, niin voisi nuo päät laittaa kivesten ympäri.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894