Kalun juuren rengas hömppää vai jotain hyötyä

Anonyymi-ap

Aihesta on juttua vuosikymmenten ajalta sekavaa ja hömppää ja ehkä jotain asiaakin. Mutta nyt temu aikakaudella on tullut noita paksumpia "donitseja" pehmeää silikoni materiaalia joka saa ilmeisesti olla heti läyshköönkin kaluun. Ei kiristä liikaa jolloin on jo vaarakin tarjolla esim metalli sormus sormessa turpoaa järkyttävästi. Ja vain katkaisu auttaa jota ei ole silikonisilla penisrenkailla toden näköisesti vaarana.
Mutta miten on noiden mittojen kun on tosi paksua rengasta tarjolla ja se suurin kysymys onko siitä mitään hyötyä seisokkiin? Perinteinen mersun kannatinkumi vitsi ei liene oppaana kovin asiallinen. temusta tilaamassa kaikenlaista vaimolla "kiva" uimapuku yms kesän kuumuuteen.

5

602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen vuosia käyttänyt paljon erilaisia välineitä palleussani ja kotona runkkailen

• Anonyymi

Minä tilasin netistä 5 kpl sarjan nousevilla mitoilla 32 mm halkaisijasta lähtien. Siitä löytyy sopivat koot kalulle kasseille ja tai molemmille, miten tahtoo.
      Lisäksi on matala latta mallia, jotenkin vierastan niitä donitseja. Noilla latoilla voi tyrkätä pillun pohjaan asti ja sinne menee tyvestä rengaskin sisään. Kuulemma tuntuu kivalta kun tulee "kova" tyviosa sisään kanssa. Runkkauskin onnistuu paremmin tuolla lattamallilla.

• Anonyymi

Joo, aiheesta on kyllä tullut luettua vuosien varrella yhtä sun toista, mutta nyt onneksi löytyy ihan toimivia vaihtoehtoja. Noi uudet paksummat, pehmeästä silikonista tehdyt renkaat on ihan eri juttu kuin ne vanhat kovat viritykset. Ne ei kiristä liikaa, mutta antaa silti napakan tuen ja parantaa seisokkia selvästi – ainakin itsellä toiminut just niin.

Tää on ollut oma suosikki: https://hotlips.fi/p38672/california-exotics-julians-stud-ring-penisrengas-miehille
      Saa helposti paikoilleen vaikka ei vielä oliskaan täydessä mitassaan, ja pysyy mukavana käytössä. Ei purista liikaa eikä tunnu vaaralliselta, kuten joku metallinen vois tehdä jos alkaa turvota liikaa.

Suosittelen testaamaan jos mietityttää – halpa ja hyvä lisä temuiluun! 😄

• Anonyymi

Jos tuo olisi pitempi, niin voisi nuo päät laittaa kivesten ympäri.

• Anonyymi00009

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2228
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2122
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1641
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1462
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1419
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      875
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      767
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      747
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      718
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      683
    Aihe