Se oli Tuomiojan Venäjää myötäilevän politiikan tulos. Aika on ajanut siitä ohi samoin kuin Tuomiojasta.
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011284993.html
Ottawan sopimus
13
143
Vastaukset
- Anonyymi
No se on kyllä totta että nyt on täysin uusi "normaali" , jossa suomalaiset sekaantuvat intohimoisesti suurvaltojen sisäisiin asioihin, joista he eivät edes ymmärrä mitään, ja joka ei ole halpaa.
- Anonyymi
Ai , kokkari Kataisen hallitus toi Ottawan sopimuksen eduskunnan päätettäväksi , ei Tuomioja sitä tuonut . Orpo ja Stubb äänestivät puolesta .
- Anonyymi
Tarja ja Erkki sen junailivat. Nyr vastustavat siitä lähtemistä.
- Anonyymi
Tarja ja Erkki ovat kyllä olleet kalliita Suomella mutta onneksi heidän loppusuora jo häämöttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarja ja Erkki ovat kyllä olleet kalliita Suomella mutta onneksi heidän loppusuora jo häämöttää.
Eivät silti uskalla myöntää virheitään.
- Anonyymi
Uusi ludesukupolvi on jo tulossa demareissa.
- AnonyymiUUSI
Samat luteet, jotka vastustavat rajalakia vastustavat myös Ottawan sopimuksesta irtaantumista.
- Anonyymi
Oliko Ottawan sopimus kansainvälisesti Venäjää myötäilevän politiikan tulos?
- Anonyymi
Suomen liittyminen siihen oli. Ketä vastaan Suomi tarvitsee miinoja? Ruotsi vai Norjaa? Mieti tätä vähän aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen liittyminen siihen oli. Ketä vastaan Suomi tarvitsee miinoja? Ruotsi vai Norjaa? Mieti tätä vähän aikaa.
Oliko siinä kansainvälistä painostusta esim. EU:sta?
Hyvää aiheessa on, että demarit ovat tekemässä ryhmäpäätöstä Ottawan sopimuksesta irtautumiseksi.
On turhaa muistella, oliko siellä Tuomioja vai Katainen. Mennään eteenpäin.
- Anonyymi
Aika on ajanut ohi sen ajan miinoista. Nyt ne on radio-ohjattavia.
- AnonyymiUUSI
Miinat ovat vielä toimivia. Lindtmanin pitää rivinsä kasassa. Ehkä keskustelun paikka muutaman kanssa ja ehdotus siirtymisestä vasemmisto liittoon.
- AnonyymiUUSI
1 300 km rajaa Venäjän kanssa vaatii miinoja suojaksi. Sakara-, viuhka ja putkimiinat antavat suojaa jalkaväkeä vastaan. Tela- ja kylkimiinat sitten panssariajouneuvoja vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407