Vaimoni vakkari panee vaimoani melko agressiivisesti ainakin ensin kun tulee.
Näyttää kuin junttaisi kalunsa vaimoni pilluun juuria myöten.
Vqimo melkein painuu patjan sisään koka kerta kun kaveri painaa menemään.
Onko muilla sama vai onko pelkää kiimaa?
Miten vaimojanne
14
1176
Vastaukset
- Anonyymi
Se on puhdasta kiimaa ja intohimoa.
Olen lerran nähnyt, kun vanhempaa leski anoppia nussi, sen naapurin ukkomies.
Ukko veteli sellasella tahdilla ja voimalla anoppia, etten ole koskaan nähnyt.
Ukon piti pitää kunnolla anopin lanteista kiinni, kun veteli takaapäin, että anoppi pysyi paikallaan. - Anonyymi
Vuokra mökin naapurista löyty 61v vanhapoika. Ja se kyllä nussi avovaimoo aivan hulluna ja moneen kertaan.
- Anonyymi
Minun kaveri on vaimoni rakastaja ja kimppamies.
Vaikka hän on pannut vaimoani tosi paljon niin panee aina alussa kuin ei olisi koskaan saanut pillua.
Tasoittuu kun on pannut parikertaa vaimoa niin panee normaalisti. - Anonyymi
Vaimoni on harrastanut seksiä kymmenien miesten kanssa avioliittomme aikana. Voisin sanoa että tyylit vaihtelevat, toiset panevat voimalla, jotkut malttavat kuunnella naistani ja vaihtelevat tahtiaan sen mukaan. Vaimoni pitää enemmän hellästä rakastelusta, jolloin yhdyntä kestää usein pidempään. Joskus kun meillä on useampia, 3-5, miestä naimassa vaimoani, on hän oikein pyytänyt rajua seksiä, hän saa silloin aika helposti ja jokainen ehtii laueta häneen illan aikana useampaan kertaan. Ne ovat olleet erittäin nautinnollisia tilaisuuksia.
-Pasi- Anonyymi
Meillä oli toinen kerta pari viikkoa sitten ja ilman kortsua vaimo miehelle taas antoi. Yllätyin tuosta mutta kiihotti niin perkuleesti! Kiihottiks suo, kysyi vaimo myöhemmin, no kiihotti, vastasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli toinen kerta pari viikkoa sitten ja ilman kortsua vaimo miehelle taas antoi. Yllätyin tuosta mutta kiihotti niin perkuleesti! Kiihottiks suo, kysyi vaimo myöhemmin, no kiihotti, vastasin.
Kiva kun vaimo tarjoaa miehelleen jännitystä, ne vieraat siittiöt siellä vaimossa, ai, ai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me kutsumme noin kerran kuussa yhden tai useamman "vieraan" harrastamaan seksiä vaimoni kanssa. Olemme huomanneet sen piristävän myös omaa seksielämäämme kovasti. Vaimoni on aina ollut seksuaalisesti erittäin aktiivinen, hän nauttii saadessaan miehen kiihottumaan, nauttii tämän jakamattomasta huomiosta ja tekee kaikkensa saadakseen partnerinsa laukeamaan. Aina silloin tällöin, yleensä jos työmaailma alkaa liikaa paineistamaan, järjestän useamman miehen illan. Viimeksi pari viikkoa sitten olin kutsunut 4 miestä, kaikki jo rouvalleni tuttuja, seksin täyttämään iltaan kotiimme. Kukin rakasteli vaimoani useampaan kertaan illan aikana, alkuun rauhassa makkarissa, uusinnat kaikkien nähden olohuoneemme lattialla, johon olin tehnyt peitoista ja tyynyistä kivan pesän.
Yleensä vaimoni oli aina yhden kanssa kerrallaan mutta näimme pariinkin kertaan kuinka hän tyydytti kahta miestä yhtä aikaa, miesten vaihtuessa illan aikana useasti. Miehet laukesivat vuorollaan, kuka hänen sisäänsä, kuka rinnoille. Kerran hän jopa otti loppuun asti suihin, temppu jota hän ei yleensä tee.
Tuo marato kesti kuutisen tuntia ja sen jälkeen oli vaimoni aika lailla puhki naitu, hyvin nuoltu ja valui eritteitä useammasta kuin yhdestä aukosta...
-Pasi
- Anonyymi
Minun vaimo on mielissään vakkarin kiimaisesta nussimisesta.
Hän tietää saavansa usean kerran meitä molempia. - Anonyymi
Minun vaimon vakkari panee häntä aina ilman minua, välillä panee rajusti,välillä hellemmin, usein löytyy jälkiä mm imujälkiä,läpsimisestä jne. On joskus antanut hänen kaverinsa myös naida vaimoani jolloin ovat kolmenkimppaa harrastaneet.
- Anonyymi
Jaa ihmettelen miten vaimos vie tuommoselle edes antaa kukapa tietää kenties vaimosi nauttii kivusta
- Anonyymi
Ei noissa tilanteissa kaivata romanttisia kosketuksia ja kaunista rakastelua. Vieras panee aina rajusti ja eläimellisesti. En minäkään halua katsella vierestä mitään muuta, kuin rajua panemista. Vaimon ratsastus on oltava myös rajua. Se on suorastaan väkivaltaista koko tilanne.
- Anonyymi
Juuri sillälailla kuuluu nussia. Ei siinä suunnitella romanttisia kohtauksia, vaan juosten kustua rajua panemista. Olet oikeassa kuomaseni. Olet oikeassa! Taidat ymmärtää tämän kuvion hyvin.
- Anonyymi
Meillä on tullut aikalailla tavaksi että nykyinen vakkari nussii ensin vaimoani rajummin että saa paineita vähemmäksi ja toinen ja kolmas sitten pitempään ja rauhallisemmin. Tämä ollut tapana muidenkin miesten kanssa jotka olleet vakkarina. osa pitempään ja osa lyhyemmän aikaa. Varmaan kiihotus on suuri kun saa panna toisen vaimoa :)
- Anonyymi
Se on just niin. Oon pari kertaa päässyt toisen varattua vaimoa panee luvan kanssa. Kyllä se kiihottaa. Ensimmäinen pano on aina raju. Siinä sänky valittaa ja nitisee ja nainen alla vinkuu. Kun ensimmäinen satsi on sisällä ja paine pusseissa vähän hellittänyt niin seuraava pano onkin jo rauhallisempi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894