Miten vaimojanne

Anonyymi-ap

Vaimoni vakkari panee vaimoani melko agressiivisesti ainakin ensin kun tulee.
Näyttää kuin junttaisi kalunsa vaimoni pilluun juuria myöten.
Vqimo melkein painuu patjan sisään koka kerta kun kaveri painaa menemään.
Onko muilla sama vai onko pelkää kiimaa?

31

2245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on puhdasta kiimaa ja intohimoa.
      Olen lerran nähnyt, kun vanhempaa leski anoppia nussi, sen naapurin ukkomies.
      Ukko veteli sellasella tahdilla ja voimalla anoppia, etten ole koskaan nähnyt.
      Ukon piti pitää kunnolla anopin lanteista kiinni, kun veteli takaapäin, että anoppi pysyi paikallaan.

• Anonyymi

Vuokra mökin naapurista löyty 61v vanhapoika. Ja se kyllä nussi avovaimoo aivan hulluna ja moneen kertaan.

• Anonyymi

Minun kaveri on vaimoni rakastaja ja kimppamies.
      Vaikka hän on pannut vaimoani tosi paljon niin panee aina alussa kuin ei olisi koskaan saanut pillua.
      Tasoittuu kun on pannut parikertaa vaimoa niin panee normaalisti.

• Anonyymi

Vaimoni on harrastanut seksiä kymmenien miesten kanssa avioliittomme aikana. Voisin sanoa että tyylit vaihtelevat, toiset panevat voimalla, jotkut malttavat kuunnella naistani ja vaihtelevat tahtiaan sen mukaan. Vaimoni pitää enemmän hellästä rakastelusta, jolloin yhdyntä kestää usein pidempään. Joskus kun meillä on useampia, 3-5, miestä naimassa vaimoani, on hän oikein pyytänyt rajua seksiä, hän saa silloin aika helposti ja jokainen ehtii laueta häneen illan aikana useampaan kertaan. Ne ovat olleet erittäin nautinnollisia tilaisuuksia.
      -Pasi

• Anonyymi

Meillä oli toinen kerta pari viikkoa sitten ja ilman kortsua vaimo miehelle taas antoi. Yllätyin tuosta mutta kiihotti niin perkuleesti! Kiihottiks suo, kysyi vaimo myöhemmin, no kiihotti, vastasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä oli toinen kerta pari viikkoa sitten ja ilman kortsua vaimo miehelle taas antoi. Yllätyin tuosta mutta kiihotti niin perkuleesti! Kiihottiks suo, kysyi vaimo myöhemmin, no kiihotti, vastasin.

Kiva kun vaimo tarjoaa miehelleen jännitystä, ne vieraat siittiöt siellä vaimossa, ai, ai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me kutsumme noin kerran kuussa yhden tai useamman "vieraan" harrastamaan seksiä vaimoni kanssa. Olemme huomanneet sen piristävän myös omaa seksielämäämme kovasti. Vaimoni on aina ollut seksuaalisesti erittäin aktiivinen, hän nauttii saadessaan miehen kiihottumaan, nauttii tämän jakamattomasta huomiosta ja tekee kaikkensa saadakseen partnerinsa laukeamaan. Aina silloin tällöin, yleensä jos työmaailma alkaa liikaa paineistamaan, järjestän useamman miehen illan. Viimeksi pari viikkoa sitten olin kutsunut 4 miestä, kaikki jo rouvalleni tuttuja, seksin täyttämään iltaan kotiimme. Kukin rakasteli vaimoani useampaan kertaan illan aikana, alkuun rauhassa makkarissa, uusinnat kaikkien nähden olohuoneemme lattialla, johon olin tehnyt peitoista ja tyynyistä kivan pesän.
        Yleensä vaimoni oli aina yhden kanssa kerrallaan mutta näimme pariinkin kertaan kuinka hän tyydytti kahta miestä yhtä aikaa, miesten vaihtuessa illan aikana useasti. Miehet laukesivat vuorollaan, kuka hänen sisäänsä, kuka rinnoille. Kerran hän jopa otti loppuun asti suihin, temppu jota hän ei yleensä tee.
        Tuo marato kesti kuutisen tuntia ja sen jälkeen oli vaimoni aika lailla puhki naitu, hyvin nuoltu ja valui eritteitä useammasta kuin yhdestä aukosta...
        -Pasi

• Anonyymi

Minun vaimo on mielissään vakkarin kiimaisesta nussimisesta.
      Hän tietää saavansa usean kerran meitä molempia.

• Anonyymi

Minun vaimon vakkari panee häntä aina ilman minua, välillä panee rajusti,välillä hellemmin, usein löytyy jälkiä mm imujälkiä,läpsimisestä jne. On joskus antanut hänen kaverinsa myös naida vaimoani jolloin ovat kolmenkimppaa harrastaneet.

• Anonyymi

Jaa ihmettelen miten vaimos vie tuommoselle edes antaa kukapa tietää kenties vaimosi nauttii kivusta

• Anonyymi

Ei noissa tilanteissa kaivata romanttisia kosketuksia ja kaunista rakastelua. Vieras panee aina rajusti ja eläimellisesti. En minäkään halua katsella vierestä mitään muuta, kuin rajua panemista. Vaimon ratsastus on oltava myös rajua. Se on suorastaan väkivaltaista koko tilanne.

• Anonyymi

Juuri sillälailla kuuluu nussia. Ei siinä suunnitella romanttisia kohtauksia, vaan juosten kustua rajua panemista. Olet oikeassa kuomaseni. Olet oikeassa! Taidat ymmärtää tämän kuvion hyvin.

• Anonyymi

Meillä on tullut aikalailla tavaksi että nykyinen vakkari nussii ensin vaimoani rajummin että saa paineita vähemmäksi ja toinen ja kolmas sitten pitempään ja rauhallisemmin. Tämä ollut tapana muidenkin miesten kanssa jotka olleet vakkarina. osa pitempään ja osa lyhyemmän aikaa. Varmaan kiihotus on suuri kun saa panna toisen vaimoa :)

• Anonyymi

Se on just niin. Oon pari kertaa päässyt toisen varattua vaimoa panee luvan kanssa. Kyllä se kiihottaa. Ensimmäinen pano on aina raju. Siinä sänky valittaa ja nitisee ja nainen alla vinkuu. Kun ensimmäinen satsi on sisällä ja paine pusseissa vähän hellittänyt niin seuraava pano onkin jo rauhallisempi.

• Anonyymi

Kyllä se pitää näyttää vieraille kuka määrää tahdin.Aisuri ja vaimonsa tietää kuka on Herra talossa...t.61ukm

• Anonyymi

Kiihoittaa erikoisesti kun pääsee panemaan toisen omaa.
      Panosta tulee väkisin melko agressiivista.

• Anonyymi

Niin sen kuuluu olla agressiivista. Vituttaa katsoa jotain laimeaa rakastelua. Akalle niin saatanasti kyrpää ja kovasti, että tietää saaneen.

• Anonyymi

Toisen omaa on kiihottavaa panna, mikähän siinä on että varattu nainen,rouva kiihottaa tosi paljon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen omaa on kiihottavaa panna, mikähän siinä on että varattu nainen,rouva kiihottaa tosi paljon?

Parasta ikinä mikä liittyy seksiin. Kokemusta useista parin rouvista, tulin juuri lomilta eilen ja huomenna duuniin. Viimeisen viikon vietin 50v parin seurana Imatralla, olivat uudet tuttavuudet. Sain naida rouvaa aina kun panetti, käytiin veneilemässä ja kalastettiin kaikki yhdessä. Rouvan kanssa nukuttiin pinessä aitassa, joka ranta saunan yhteydessä.
        Mies oli täys verinen aisuri joka nautti näkemästään, veneessäkin suutelimme ja hyväilimme rouvan kanssa kuin seurusteleva pari, mies runkkasi useesti samaan aikaan. Yksi kireimmistä pilluista josta nauttinut. T. Reijo 34v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parasta ikinä mikä liittyy seksiin. Kokemusta useista parin rouvista, tulin juuri lomilta eilen ja huomenna duuniin. Viimeisen viikon vietin 50v parin seurana Imatralla, olivat uudet tuttavuudet. Sain naida rouvaa aina kun panetti, käytiin veneilemässä ja kalastettiin kaikki yhdessä. Rouvan kanssa nukuttiin pinessä aitassa, joka ranta saunan yhteydessä.
        Mies oli täys verinen aisuri joka nautti näkemästään, veneessäkin suutelimme ja hyväilimme rouvan kanssa kuin seurusteleva pari, mies runkkasi useesti samaan aikaan. Yksi kireimmistä pilluista josta nauttinut. T. Reijo 34v

Aika upee pari!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että 🥰. Miten tähän Imatran pariin saisi yhteyttä... Olemme reilu viisikymppinen pari Imatralta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että 🥰. Miten tähän Imatran pariin saisi yhteyttä... Olemme reilu viisikymppinen pari Imatralta.

Voin laittaa viestin rouvalle olette kiinnostuneita, kertoivat tapaavat pareja kans.
        Itse menen viikon loppuna nauttii rouvasta, laittoi viestii aamulla kuulema ikävä. T. Reijo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin laittaa viestin rouvalle olette kiinnostuneita, kertoivat tapaavat pareja kans.
        Itse menen viikon loppuna nauttii rouvasta, laittoi viestii aamulla kuulema ikävä. T. Reijo

Aisuri tykkää kun vaimo jäi koukkuun suhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aisuri tykkää kun vaimo jäi koukkuun suhun.

Heti tavattua mies ilmoitti vaimo rakastajani viikon ajan. Aluksi huomasin olin varovainen jonkun aikaa kun vaimo alkoi kutsuu kullaksi.
        Eka yön jälkeen aamu kahvilla kysyi rakas otanko lisää kahvia, kaatoi kahvin ja suuteli miehensä nähden mua. Vapauduin täysin kun tajusin mies haluaa juuri tälläistä, rouva tosi kaunis hyvät muodot eritoten takamus ja lantio. T. Reijo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti tavattua mies ilmoitti vaimo rakastajani viikon ajan. Aluksi huomasin olin varovainen jonkun aikaa kun vaimo alkoi kutsuu kullaksi.
        Eka yön jälkeen aamu kahvilla kysyi rakas otanko lisää kahvia, kaatoi kahvin ja suuteli miehensä nähden mua. Vapauduin täysin kun tajusin mies haluaa juuri tälläistä, rouva tosi kaunis hyvät muodot eritoten takamus ja lantio. T. Reijo

Oon lukenu aisuri leikkii veisen terällä, nautinto tulee juuri siitä. Aisuri jopa valmis menettää vaimonssa vieraalle rakastajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon lukenu aisuri leikkii veisen terällä, nautinto tulee juuri siitä. Aisuri jopa valmis menettää vaimonssa vieraalle rakastajalle.

Kyllä seisoo kun luin tuota edeltävää viestiä jossa vaimo antaa itsensä täydellisesti vieraalle ja ihastuu.

Tuo olisi unelmien täyttymys että vaimo rakastuisi vieraaseen ja välillä kävisi minun luona kertomassa kuinka heillä menee, tietenkin seksin puolesta. Mahdoton tuo yhtälö tietysti on ja siihen tulisi mukaan arki ja muut härpäkkeet. Mutta siksi tuota kai kutsutaankin fantasiaksi.

Minulla se lähti siitä että jouduin elämään ex tyttöystävän kanssa vielä aika pitkään, vaikka hän oli jäänyt kiinni pettämisestä. Sen jälkeen se tilanne alkoi muodostua kiihottavaksi ja monta kertaa olen miettinyt että kuinka kiihkeää seksiä heillä saattoikaan olla kun salassa minun selän takana joutuivat panemaan.

• Anonyymi

Muistan kun olimme vaimoni kanssa ensimmäistä kertaa ryhmäseksi sessiossa ja jouduin ensimmäistä kertaa katsomaan vierestä kun vieras mies pani vaimoani. Näytti siltä kuin mies olisi ensimmäistä kertaa panohommissa. Voi toki johtua myös siitä, että vieras oli itsekin ensikertalainen ja varmaan ajatteli, että homma pitää saada nopeasti pois alta ettei vain kukaan muu ala kesken kaiken änkeämään vaimoni kimppuun. Kysyin myöhemmin kotiin palattuamme vaimoltani, että miltä tuntui? Sanoi vain, että meno oli taivaallista ja väitti saaneensa useita orgasmeja sen aktin aikana.

• Anonyymi

Vaimoani pääsee kyllä panemaan, mutta minä päätän kaiken tapahtumasta. Valitsen vaimolleni vaatteet, kengät ym. Päätän ketä mistä hän lähtee tavoittelemaan ja millä tavalla. Minun ohjauksella tapahtumat etenevät. Päätän milloin mies saa paljastaa vaimoni alapään, sormettaa jne. Hyvän tilaisuuden ja paikan tullen sanon miehelle ja vaimolleni, että nyt on aika panna. Paikat ovat yleensä puolijulkisia. Sanon asennot ym.

Harva mies kykenee lopulta täydelliseen leikkiin.

• Anonyymi

Ensimmäinen kerta on aina raju ja kiimainen, kun on joku isokullinen kylässä ja jota vaimo haluaa, että on pillu märkänä koko päivän ennen iltaa.

• Anonyymi

Tääkin rouva kun menin ekaa kertaa mökille aivan kiihottunut, kahvi pöydässä jopa henkitys äänet kuului keskustellessa. Miehen sanottua vaimo viikon rakastajani yksin minulle, huomasin miten nännit paisuivat topin alla. Aitassa kun riisuin hitaasti rouvan alastomaksi, nähnyt koskaan miten naisen keho tärisi kiimasta. Hyväilin ja suutelin kaunista kehoa rouvan täristen entistä enemmän, levitti reisiä merkiksi että nuolen kiimasta pillua. Suuni kun painoin vakoon, yllätyin miten märkä ja limainen olikaan. T. Reijo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tääkin rouva kun menin ekaa kertaa mökille aivan kiihottunut, kahvi pöydässä jopa henkitys äänet kuului keskustellessa. Miehen sanottua vaimo viikon rakastajani yksin minulle, huomasin miten nännit paisuivat topin alla. Aitassa kun riisuin hitaasti rouvan alastomaksi, nähnyt koskaan miten naisen keho tärisi kiimasta. Hyväilin ja suutelin kaunista kehoa rouvan täristen entistä enemmän, levitti reisiä merkiksi että nuolen kiimasta pillua. Suuni kun painoin vakoon, yllätyin miten märkä ja limainen olikaan. T. Reijo

Pitääköhän aisuri mies vaimon puutteessa kun tollanen kiima mitä kerroit. Voin kuvitella miten kyrpäsi tykkäsi kun jyystit rouvaa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7086
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      108
      6157
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3380
    Aihe