Mulla on kauan ollut fantasia/haave saada ryhmäseksiä jossa ois mukana oma mies ja vieras tai useampi vieras mies. Oon 28 vuotias nainen. Mä en tiedä, miten uskallan ehdottaa tätä miehelleni ilman että hän suuttuu.
Miten ehdottaa miehelleni, että haluan vierasta!
12
248
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittakaa keskustelu seksiasioista ja vie vitsin varjolla asiasi haluttuun suuntaan ja kuulostele hänen reaktioitaan asiaan.
- Anonyymi
Minulla samanlaisia haaveita. Pelkään miten mieheni niihin suhtautuu, jos niistä hänelle puhun. Olemme katselleet yhdessä kolmenkimppa ja ryhmäseksi videoita ja mieheni kiihottuu niistä kyllä. Miten uskaltaisi ottaa asian puheeksi ?
N56- Anonyymi
Käy salassa seksillä.
- AnonyymiUUSI
Voihan olla, että hänkään ei uskalla ottaa puheeksi vaikka haluaisikin kimppaa?
- Anonyymi
Kuinka yleinen fantasia tämä on miehillä? Onkohan mulla mitään toivoa siitä, et pääsisin monen miehen panopuuksi… Mieheni selän takana en halua vehdata, eli lupa oltava.
Ois tosi kiihottavaa, kun mua panis vieras mies pimppaan ja oma työntäisi kalua suuhun saman aikaisesti. Kolmekin miestä voisin ottaa! Oi että.
Onkohan täällä Pohjois-Savossa kiinnostuneita lähtemään tällaiseen mukaan JOS miehen suostuu?- Anonyymi
Minkä ikäisiä.olet Pohjois-savon pari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäisiä.olet Pohjois-savon pari?
N28 ja M32
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
N28 ja M32
Kävisikö sinulle vanhempi mies 60v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävisikö sinulle vanhempi mies 60v
Itselleni käy vanhempi mies, koska pidän ageplay jutuista mut miehestäni en ole varma… Täytyy ottaa asia varovasti puheeksi.
- Anonyymi
Pelkosi siitä, et miehesi suuttuu, kuvastaa sitä, että niin siinä tulee käymään... Tietty rakastelun yhteydessä sanoessa huomaa, kiihottaako se vai ei... Ehkä ujuttaisin miehelle sen niin päin et kysyisit häneltä kiihottaisko häntä olla sun ja jonkun muun naisen kans rakastelemassa... Jos kiihottaa, sit sulla on paremmat saumat kertoa omat toiveet.
Ite en olis 30v miehenä suostunut, jos vaimo olis ehdottanut kimppaa useamman miehen kans. 40v olisin jo suostunut, jos liitos olis ollut tarpeeksi seksiä muuten, mut kylmässä liitossa ei ollut...
No erohan tuli joka tapauksessa ja nyt eronneena 50v miehenä kyllä suostuisin kolmen tai neljän kimppaan, missä nainen sais varmasti tarpeeksi 😉 - Anonyymi
Mene sala vieraisiin jos joku ilmoittaa niin vastaa tai laita oma ilmoitus jos sinua kiinnostaa vanhempi mies niin voit ottaa yhteyttä olen etelä suomessa
- Anonyymi
Mä en halua pettää mun kumppania, et menisin luvatta vieraisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988