Sohvi ja Oras vauhdissa!

Anonyymi-ap

Oli TAAS eilen naurussa pitelemistä, kun Sohvi Virta oli yhdessä Oras "monkey" Tynkkysen kanssa telkkarissa, ja ihan vakavana selosti, että NYT Vihreät ovat huolissaan Suomen velkaantumisesta, varusteluun ei saa laittaa lisää rahaa!!! Eivät rassukat muistaneet olleensa hallituksessa, joka ajoi suomen Naton jäseneksi ja vieläpä VIHREIDEN Pekka Haavisto allekirjoitti liittymisasiakirjan!!!!!! Olisi nyt luullut HEIDÄN, jos kenenkä tietävän MIHIN SUOMEN SITOUTTIVAT!!!! Nyt on suorastaan NAURETTAVAA syyttää tuostakin Orpon hallitusta.

12

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja Niinistön ville juoksi pitkin käytäviä eu:ssa hiki päässä että saisi Suomelle lisää ilmastomaksuja. Vihreiden virheiden puheisiin pitäisi aina lisätä äänitettyä yleisönaurua.

• Anonyymi

Kyllä moni suomalainen vielä hieraisee silmiään, kun näkee/kokee, mihin jamaan äärivasudemuvihreiden KUNNIANHIMOINEN ILMASTOTAVOITE maamme saa, miksi teollisuus pakenee yhä kiihtyvään tahtiin, kun tulee ekat päästömaksut, sekä laskuja ennallistamisesta sekä korkolaskuja 50miljardin valtio velasta 2019-2023 kaudelta.

• Anonyymi

Kiitos vkl moktar gubta.
      Tule ma klo 10 omalla nim

• Anonyymi

Pitää muistaa että he ovat poliitikkoja ja niiden puheisiin pitää suhtautua sillä että ne puhuu täyttä palturia.

• Anonyymi

Tarkoitatko. Että roisto on roisto?

• Anonyymi

Tuli kyllä revettyä ihan ääneen pitkästä aikaa kun kuulin vihreiden kehuvan itseään talousosaamisella , siis puolue joka ottaa elättejä ja haluaa maasta kokomaailman sosiaaliviraston , haluaa pitää rajoja auki joka suuntaan ja vaikka valloittajille yms yms ., jotain rajaa hei juttuihin , menee sinne puran luokkaan jo nämä .

• Anonyymi

Eihän tyhmä ajattelekaan nokkaansa pitemmälle. Ei heille tule
        mieleenkään mihin heidän toimensa pitemmällä aikavälillä johtavat.
        Tai sitten eivät yksinkertaisesti edes välitä.

• Anonyymi

Loistavaa! Kun noi on vallassa niin kannatus"nousee"🤣

• Anonyymi

kaksi aivovammaista, pitäähän heitä ymmärtää.

• Anonyymi

Ei mikään pakko.

Ymmärrättömyyttä vain lisää, niin saadaan kunnon sota tänne onnelaan.

Tasapuolisuutta tappamiseen!

• Anonyymi

kaksi vajakkia.

• Anonyymi

Sohvi ei tällä kertaa itse muistanut lukea läksyjään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7227
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3373
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1816
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      892
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      853
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe