Sohvi ja Oras vauhdissa!

Anonyymi-ap

Oli TAAS eilen naurussa pitelemistä, kun Sohvi Virta oli yhdessä Oras "monkey" Tynkkysen kanssa telkkarissa, ja ihan vakavana selosti, että NYT Vihreät ovat huolissaan Suomen velkaantumisesta, varusteluun ei saa laittaa lisää rahaa!!! Eivät rassukat muistaneet olleensa hallituksessa, joka ajoi suomen Naton jäseneksi ja vieläpä VIHREIDEN Pekka Haavisto allekirjoitti liittymisasiakirjan!!!!!! Olisi nyt luullut HEIDÄN, jos kenenkä tietävän MIHIN SUOMEN SITOUTTIVAT!!!! Nyt on suorastaan NAURETTAVAA syyttää tuostakin Orpon hallitusta.

13

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja Niinistön ville juoksi pitkin käytäviä eu:ssa hiki päässä että saisi Suomelle lisää ilmastomaksuja. Vihreiden virheiden puheisiin pitäisi aina lisätä äänitettyä yleisönaurua.

• Anonyymi

Kyllä moni suomalainen vielä hieraisee silmiään, kun näkee/kokee, mihin jamaan äärivasudemuvihreiden KUNNIANHIMOINEN ILMASTOTAVOITE maamme saa, miksi teollisuus pakenee yhä kiihtyvään tahtiin, kun tulee ekat päästömaksut, sekä laskuja ennallistamisesta sekä korkolaskuja 50miljardin valtio velasta 2019-2023 kaudelta.

• Anonyymi

Kiitos vkl moktar gubta.
      Tule ma klo 10 omalla nim

• Anonyymi

Pitää muistaa että he ovat poliitikkoja ja niiden puheisiin pitää suhtautua sillä että ne puhuu täyttä palturia.

• Anonyymi

Tarkoitatko. Että roisto on roisto?

• Anonyymi

Tuli kyllä revettyä ihan ääneen pitkästä aikaa kun kuulin vihreiden kehuvan itseään talousosaamisella , siis puolue joka ottaa elättejä ja haluaa maasta kokomaailman sosiaaliviraston , haluaa pitää rajoja auki joka suuntaan ja vaikka valloittajille yms yms ., jotain rajaa hei juttuihin , menee sinne puran luokkaan jo nämä .

• Anonyymi

Eihän tyhmä ajattelekaan nokkaansa pitemmälle. Ei heille tule
        mieleenkään mihin heidän toimensa pitemmällä aikavälillä johtavat.
        Tai sitten eivät yksinkertaisesti edes välitä.

• Anonyymi

Loistavaa! Kun noi on vallassa niin kannatus"nousee"🤣

• Anonyymi

kaksi aivovammaista, pitäähän heitä ymmärtää.

• Anonyymi

Ei mikään pakko.

Ymmärrättömyyttä vain lisää, niin saadaan kunnon sota tänne onnelaan.

Tasapuolisuutta tappamiseen!

• Anonyymi

kaksi vajakkia.

• Anonyymi

Sohvi ei tällä kertaa itse muistanut lukea läksyjään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2162
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      86
      1546
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe