minkälaista elämää elät, mutta et ole koskaan ymmärtänyt sitä, etten halua olla koskaan missään tekemisissä kanssani, vaikka haluatkin minusta vain ystävän! Pakkomielteisyys on sellainen asia, mitä en voi koskaan hyväksyä keneltäkään! Se pilasi elämääni aivan liian kauan!
Tiedän sen kyllä
13
247
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vakituisen työpaikan menetys aikoinaan!
- Anonyymi
Sinussa ei ole mitään sellaista miksi pitäisin sinusta. Olen kokenut sinut kiusaajana ja oman edun tavoittelijana! Miltä sinusta itsestäsi olisi tuntunut, jos joku olisi tehnyt sinulle samoin kuin sinä teit minulle!
- Anonyymi
Ei tää nyt osu yhtään. Lähinnä säälittää?
- Anonyymi
Niin olet sinnikkäästi spinnaillut ihan raivona tätä palstaäijän tekstiä, kullä se myötähäpeää herättää varmasti muissakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet sinnikkäästi spinnaillut ihan raivona tätä palstaäijän tekstiä, kullä se myötähäpeää herättää varmasti muissakin
Ja sinun kyynisen kuivapillun rattoisa sunnuntai menee taas kerran kritisoidessa kaikkea paitsi itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinun kyynisen kuivapillun rattoisa sunnuntai menee taas kerran kritisoidessa kaikkea paitsi itseäsi.
Eli sinä siis myönnät sen, että elämäntehtäväsi on synnyttää vääriä mielikuvia ja färittää netin kautta asioita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko läheskään niin paljon tällaista mainitsemaasi kritisoitavaa? T
- Anonyymi
Tulehan käymään niin saat nähdä jota ei unohda...
- Anonyymi
Yksityiset keskustelumme pysyvät yksityisinä.
- Anonyymi
Et ole yksin
- Anonyymi
Eipä olekaan oman lapseni ikäinen, se on ollut tiedossa kyllä! Mutta hän ei ole millään tavalla myöskään sellainen ihminen muutenkaan johon haluaisin tutustua! Siksi olen ihmetellyt jo kauan, miksi häntä mainostettiin jatkuvasti! Ihan kuin maailmassa ei olisi mukavampia ihmisiä!
- Anonyymi
Olet tyttöystävä se on jo sovittu.
- Anonyymi
Mitä vaikuttaa syytellä täällä ilman nimitietoja. Ihan hukkaan heitettyä aikaa. Miten typeriä ihmisiä täällä onkaan?! Menkää ulos tuulettumaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222110- 1381992
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81212Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61950
- 67931
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831