vaikka oletkin ikävän äkäinen. ⚡
R a k a s 💝
📝
Minä rakastan Sinua
13
320
Vastaukset
- Anonyymi
Äkäisyys voi johtua turhautumisesta ja epätietoisuudesta jos juttu ei meinaa edetä. Oon monet kerrat saanut huomata että niin kutsutut soidinmenot ovat lähinnä kissa hiiri-leikkiä. Roolit vaihtuvat aina välillä. Silloin kun toinen osoittaa kiinnostusta niin toinen heittäytyy kylmäksi ja vaikeasti tavoiteltavaksi. Lopulta siihen koko kuvioon kyllästyy. Toisia ihmisiä pitäisi osata tulkita ja olla vieläpä rohkea. Rohkea rokan syö. Minulle vierasta hommaa kaiken kaikkiaan.
Sait miettimään ja pohtimaan, miksei asiat etene. Rakkaan lähellä on kuitenkin niin hyvä olla, ettei armastelu kaipaa negative-käytöstä. kummaltakaan tietty. Rohkeita pitää olla, kummankin. Ei parisuhteessa ole mitään vastuuta kantavaa kapteenia, vaan yhdessä siellä purjehditaan, millä tavalla se eteneminen, kommunikaatio sitten tapahtuukin.
- Anonyymi
Minulla on omat ongelmat, äkkiväärä olisi ehkä oikea ilmaisu. Sinä olet tasainen. Yritän hillitä itseäni mutta jostain syystä saat äkkivääryyttä minussa aikaan! En luota sinuun pohjimmiltaan ja luulen, että puijaat minua😳
Minusta on niin suloista sellaiset kiukuttelut, selänkäännöt ja äksyilyt. Tulee ihan mieleen lapsonen joka ei usko mitään eikä kuuntele mitään, ja vaikka jotain kuuliskin - ei varsinkaan ymmärrä mitään. Huijareiksi ja puijareiksi synnytään, mä synnyin ihan toisiin maailmoihin.
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Minusta on niin suloista sellaiset kiukuttelut, selänkäännöt ja äksyilyt. Tulee ihan mieleen lapsonen joka ei usko mitään eikä kuuntele mitään, ja vaikka jotain kuuliskin - ei varsinkaan ymmärrä mitään. Huijareiksi ja puijareiksi synnytään, mä synnyin ihan toisiin maailmoihin.
Toi laittoi miettimään. Mun vaan vaikea luottaa toiseen , varsinkin rakastuneen miehen sanoihin minulle. Mielummin otan vastaan negatiivisen kuin positiivisen. Oh my gosh
- Anonyymi
Pitäisi pyrkiä tasaisuuteen.
Niin pitäisi pyrkiä puhumaan nätisti, rauhallisesti ja viisain sanoin. Mutta aina ei jaksa. Ei edes joka kerta!
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Niin pitäisi pyrkiä puhumaan nätisti, rauhallisesti ja viisain sanoin. Mutta aina ei jaksa. Ei edes joka kerta!
En halua elämääni sellaista ihmistä, joka ei osaa puhua rauhallisesti! En voi sietää sellaisia ihmisiä! Pakit tulee heti jos yksikin tummatukkainen mies osoittaisi olevansa sellainen! Ja ketään sellaista ei voi elämääni koskaan tulla, joka on häiriköinyt vuosien ajan!
- Anonyymi
Joskus harvoin 😁 minäkin rakasta.. ❣️
- Anonyymi
Tämä ei liity minuun mitenkään mutta myös turhaantuminen aiheuttaa ainakin minussa äkäisyyttä. Itsellä on tilanne jossa suunnitelmat tulee menemään ihan uusiksi sairastumiseni vuoksi, koska enhän voi sairaana osallistua kyseiseen tapahtumaan kunnossa jossa hädintuskin kykenen seisomaan jaloillani. Olen viimeksi kaksi vuotta sitten ollut kipeänä, joten potuttaa ihan kunnolla.
en nyt muutamaan päivään ole kyennyt tekemään mitään kivaa ja mieltäylentävää, joka saa minut ärsyyntymään vielä enemmän, vaikka enemmän harmittaa tuo virallisempi meno, josta poisoleminen aiheuttaa kaiken muun lisäksi myös merkittävät taloudelliset tappiot. Ja milloinka se raha ei olisi tarpeeseen? Minulla tulee olemaan hirvittävän suuria rahamenoja joten täytyy sitten tehdä tämä tappio jossain vaiheessa takaisin..Hei, luin kirjoituksesi hyvin hyvin mietteliäänä. Tuli surullinen ja myötätuntoinen olo tilanteesi vuoksi. Hyvä kirjoitus miten kaikki vaikuttaa kaikkeen. Elämä tuo tullessaan tilanteita, joissa vain äkäilee ja tuskailee, itselleen ja lähipiirilleen, ja toivoo ettei kukaan asetu vastahankaan.
- Anonyymi
Itsekin kokenut tota. Sun annettava itsellesi lupa vaan olla ja lupa olla hyödytön. Levätä ja kerätä voimia. Mietit varmaan miksi sinun elämääsi on sallittu tuo kaikki. Aina ei saa vastausta. Itse rukoilen noissa tilanteissa koska rukous siirtää vaikka vuoria. Huokauksetkin voivat olla rukousta jos sanoja ei löydy. Jumala tietää rahatilanteesi. Hän tietää sinun tarpeesi ja siihenkin voit rukoilla hänen apuaan. Kaikki kääntyy vielä parhain päin. Yritä olla luottavainen ja älä menetä toivoasi. Oon hengessä mukana. Taivaan isän siunausta elämäsi ylle! ❤️🙏⚓
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039