Vaikka taidenäyttelyyn, sitten voisimme sivistyneesti keskustella taidehistoriasta konjakki-lasin äärellä
Jos nainen menisimme heinäkuussa
19
333
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
joo käy,vedän muutaman alle ja tuun siihe
- AnonyymiUUSI
Oikein sivistynyttä 😁
- AnonyymiUUSI
..ja mennään vaan, heti kun ehdotat.
- AnonyymiUUSI
Sivistykseen kuuluu myös oikeinkirjoitus. Väliviiva tulee silloin, kun sana loppuu samaan vokaaliin, kuin millä seuraava alkaa, esim. linja-auto.
- AnonyymiUUSI
Voin kyllä lähteä taidenäyttelyyn, mutta en mä sen jälkeen sitä taiteesta keskustele, vaan siellä näyttelyssä. Enkä juo konjakkia, että joo ehkä jätetään väliin.
- AnonyymiUUSI
En tunne hyvin taidehistoriaa mutta konjakki kyllä käy
- AnonyymiUUSI
Olen menossa pariinkin taidenäyttelyyn heinäkuussa, mutta ihan itsekseni vain. Ja ehkä viinilasi sen jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Jos on oikeasti taiteesta kiinnostunut voi juoda vaikka appelsiinimehua. Alkoholistit keksivät tekosyitä ryypäämiselle.
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä ainakin juon cocktailin tai pari loman aikana, ja lomalla tulee käytyä myös museoissa. Deal with it.
- AnonyymiUUSI
No vaiks. Tai sit valkkaria. Syy katella toista
- AnonyymiUUSI
En tarvitse alkoholia, voin juoda kivennäisvettä. En myöskään tarvitse seuraa taidenäyttelyyn.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa upeilta treffeiltä! Nyt kyllä innostuin
- AnonyymiUUSI
No mikä ettei. Alkot jätän väliin.
- AnonyymiUUSI
Jotain tuollaista.
- AnonyymiUUSI
Ei kiitos, jos et ole lyhyt tummatukkainen mies!
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa ihanalta
- AnonyymiUUSI
ei minulle, kumpikaan ei innosta. Jos mielenkiintoinen tyyppi voisi lähteä, mutta semmoista ei ole itselle joka näin ajattelee. Toisen tyyppinen kulttuuri ja juomat 🙂
- AnonyymiUUSI
itse en kuulu näihin että jos mukisematta ottaa huonoa niin saa sitten vuorostaan itse jotain. olen enemmän ihminen oma elämää pysyy ja sivussa voi auttaa muita, menettämättä itselle tärkeää tai ajautumatta huonoon. eikä teiltä ole kyllä tullut tilalle mitään hyvää, itse tehty muutoksia ja, hetkittäin muuta, ja olette hakanneet nekin. ei mitään hyvää sanottavaa, se mikä teistä on hyvää, ei täällä tunnu siltä ja hakkaatte sitäkin vain muille. eikä elämä mitä tarjoatte sovi itselle. eikä kannata missään asiassa koska tuhoaa sitä mistä haluan pitää kiinni.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa hyvälle kokonaisuutena sun ehdotus. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822