Jos nainen menisimme heinäkuussa

Anonyymi-ap

Vaikka taidenäyttelyyn, sitten voisimme sivistyneesti keskustella taidehistoriasta konjakki-lasin äärellä

19

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

joo käy,vedän muutaman alle ja tuun siihe

• Anonyymi
      UUSI

Oikein sivistynyttä 😁

• Anonyymi
        UUSI

..ja mennään vaan, heti kun ehdotat.

• Anonyymi
        UUSI

Sivistykseen kuuluu myös oikeinkirjoitus. Väliviiva tulee silloin, kun sana loppuu samaan vokaaliin, kuin millä seuraava alkaa, esim. linja-auto.

• Anonyymi
      UUSI

Voin kyllä lähteä taidenäyttelyyn, mutta en mä sen jälkeen sitä taiteesta keskustele, vaan siellä näyttelyssä. Enkä juo konjakkia, että joo ehkä jätetään väliin.

• Anonyymi
      UUSI

En tunne hyvin taidehistoriaa mutta konjakki kyllä käy

• Anonyymi
      UUSI

Olen menossa pariinkin taidenäyttelyyn heinäkuussa, mutta ihan itsekseni vain. Ja ehkä viinilasi sen jälkeen.

• Anonyymi
      UUSI

Jos on oikeasti taiteesta kiinnostunut voi juoda vaikka appelsiinimehua. Alkoholistit keksivät tekosyitä ryypäämiselle.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä minä ainakin juon cocktailin tai pari loman aikana, ja lomalla tulee käytyä myös museoissa. Deal with it.

• Anonyymi
      UUSI

No vaiks. Tai sit valkkaria. Syy katella toista

• Anonyymi
      UUSI

En tarvitse alkoholia, voin juoda kivennäisvettä. En myöskään tarvitse seuraa taidenäyttelyyn.

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa upeilta treffeiltä! Nyt kyllä innostuin

• Anonyymi
      UUSI

No mikä ettei. Alkot jätän väliin.

• Anonyymi
      UUSI

Jotain tuollaista.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kiitos, jos et ole lyhyt tummatukkainen mies!

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa ihanalta

• Anonyymi
      UUSI

ei minulle, kumpikaan ei innosta. Jos mielenkiintoinen tyyppi voisi lähteä, mutta semmoista ei ole itselle joka näin ajattelee. Toisen tyyppinen kulttuuri ja juomat 🙂

• Anonyymi
      UUSI

itse en kuulu näihin että jos mukisematta ottaa huonoa niin saa sitten vuorostaan itse jotain. olen enemmän ihminen oma elämää pysyy ja sivussa voi auttaa muita, menettämättä itselle tärkeää tai ajautumatta huonoon. eikä teiltä ole kyllä tullut tilalle mitään hyvää, itse tehty muutoksia ja, hetkittäin muuta, ja olette hakanneet nekin. ei mitään hyvää sanottavaa, se mikä teistä on hyvää, ei täällä tunnu siltä ja hakkaatte sitäkin vain muille. eikä elämä mitä tarjoatte sovi itselle. eikä kannata missään asiassa koska tuhoaa sitä mistä haluan pitää kiinni.

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa hyvälle kokonaisuutena sun ehdotus. 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe