Okei, sekavat ajatukset ja epäselvä edellinen suhde. Sanoin ihastusta narsistiksi ja päätin että yritän vielä exän kanssa.
No, ei siitä tietenkään mitään tullut exän kanssa. Voinko nyt miten palata tuohon ihastukseen, en selkeästi itse tiennyt mitä haluan!? 🙈🙈🙈♥️
Annoin pakit ja sanoin narsistiksi
18
331
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän sä voit yrittää, mutta ehkä kannattaa rauhassa pohtia, mitä oikein haluaa, ettei satuta toisia tarpeettomasti.
- Anonyymi
Hei,
ei kannata selvittää näitä asioita toisen ihmisen kautta. Käännä katse sisään.
Taidat olla nuori ja nainen? - Anonyymi
Ihan vinkkinä. Älä sano ihmistä narsistiksi jos et tunne häntä tai hän on kerran niin käyttäytynyt. Se loukkaa ihmistä syvästi. Sano vaikka kusipääksi tai mulkuksi.
- Anonyymi
Hyvä vinkki. Ja jospa muutenkin säästettäisiin diagnoosit vain ja ainoastaan tositilanteisiin.
Oikeitakin narsisteja nimittäin on olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vinkki. Ja jospa muutenkin säästettäisiin diagnoosit vain ja ainoastaan tositilanteisiin.
Oikeitakin narsisteja nimittäin on olemassa.Niin on. Sen takia ärsyttää kun porukka viljelee jokaisesta exästään narsisti sanaa 🤣🤣
- Anonyymi
Ja varmista kysymyksillä kuka on hän takana että on oikea sinulle
- Anonyymi
Kuten joku tuolla epäilikin, taidat olla nuori tyttö vielä, mutta mietipä asiaa hänen kannaltaan:
Lähtisitkö itse lähentymään jonkun kanssa, joka on torjunut sinut ja vielä kaupan päälle haukkunut narsistiksi ja lähtenyt jonkun muun matkaan? Voisitko luottaa tuollaiseen ihmiseen?
Miksi itse haluat edes yrittää jonkun kanssa, joka on mielestäsi narsisti?- Anonyymi
AP Oo yksin äläkä leiki ihmisillä
Vain sen takia et oot tottunut seuraa ja huomioon !
Se narsistiksi haukuttu ei tasan halua olla mikään sun laastari kun et tiedä mitä haluat !
Oo ensin yksin ja selvitä pääsi
Sen jälkeen etsit uuden ihmisen josta tykätä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP Oo yksin äläkä leiki ihmisillä
Vain sen takia et oot tottunut seuraa ja huomioon !
Se narsistiksi haukuttu ei tasan halua olla mikään sun laastari kun et tiedä mitä haluat !
Oo ensin yksin ja selvitä pääsi
Sen jälkeen etsit uuden ihmisen josta tykätä!Jokainen kuitenkin tekee itse omat päätöksensä. Eikä toi sun puuttuminen, ohje ylhäällä päivän lauottuna ollut kuin agrea täynnä kun ehkä itse käyt tota turhaumaa just elämässäsi läpi
- Anonyymi
Tuskimpa kun menit tätä narsistiksi sanomaan mu ehkä hän on epätoivoinen
- Anonyymi
Jos olet mies ja sanoit naista narsistiksi. Voit pyytää ihan lyhyesti "anteeksi että loukkasin, mutta olin itse ihan sekaisin silloin. Voidaanko tavata ja jutella? "
- Anonyymi
Ehkä tarvitaan nykyaikaan sellainen deittailusanakirja?
Olet narsisti = Olen loukkaantunut ja itsevarmuutesi koen uhkaavana
Meillä on kommunikointiongelma = Et tee kuten vaadin
Toksinen = Epämukava
Red flag = En pidä tuosta mitä teit
Olen polyamorinen = Olen katastrofaalisen huono parisuhteissa enkä jaksa tsempata
Ehkä joskus selkeä suomen kieli tekee paluun?
Hyvää yötä.- Anonyymi
Voi kyllä minä olen ymmärtänyt kaiken tuon ilman sanakirjaakin ja siksi en ole koskaan edes ajatellut että voisin olla edes ystävä sellaiselle ihmiselle, joka on yrittänyt saada minut auttamaan häntä hänen ongelmissaan! Ei ole ollut minkäänlaista kiinnotusta ruveta terapioimaan ihmistä josta en pidä millään tavalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyllä minä olen ymmärtänyt kaiken tuon ilman sanakirjaakin ja siksi en ole koskaan edes ajatellut että voisin olla edes ystävä sellaiselle ihmiselle, joka on yrittänyt saada minut auttamaan häntä hänen ongelmissaan! Ei ole ollut minkäänlaista kiinnotusta ruveta terapioimaan ihmistä josta en pidä millään tavalla!
Hän ei ole koskaan tuntunut ymmärtävän sitä, kuinka rasittavia kaikki rankat vuodet olivat! Menetin työkykyni ja tilalle sain ahdistusta, pelkoa ja stressiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole koskaan tuntunut ymmärtävän sitä, kuinka rasittavia kaikki rankat vuodet olivat! Menetin työkykyni ja tilalle sain ahdistusta, pelkoa ja stressiä!
En halua nähdä häntä enää koskaan missään. Jos näen haukun hänet!
- Anonyymi
Kiitos, tämä oli hyödyllinen. AP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, tämä oli hyödyllinen. AP
Samat sanat. Lisäksi naisilla varsinkin tuo tutkitusti tuo hormonikierto omat haasteensa kommunikaatioon. PMS oireet häiritsee välillä kommunikaatiota ja ihan ok mieskin muuttuu narsistiksi.
- Anonyymi
Tämä narsisti sana on punainen vaate minulle kun oon ikäni saanut kärsiä narsistin käytöksestä. Enkä ole saanut käsitellä asiaa niin että siitä ois ollu apua mulle. Ko narsisti vaikutti mun itsetunnon kehitykseen niin kielteisesti että kaikki sen jälkeen on ollut vain selviytymistä päivästä päivään. Ns elämätön elämä. Oon välttänyt suuria päätöksiä ja yrittänyt päästä elämästä mahdollisimman "helpolla". Sitä tämä on ollut. Mutta vaikka tämä on totta niin elämäni kaikesta huolimatta on ollut elämisen arvoista. Tunnen jopa sääliä tätä narsistia kohtaan ja jotenkin ymmärrän sen että hänen niin kuin kaikkien muidenkin perusluonnetta on lähes mahdotonta muuttaa. Ja asiat, tapahtumat ja ympäristöt jotka vaikuttivat häneen kai kielteisesti ja kuinka ylpeys otti vallan hänestä ja kuinka hän alkoi käyttää ihmisiä hyväkseen tunteettomasti ja armotta. Ja kuinka kateus, valta ja oma epätodellinen käsitys, harhaluulot itsestään jotenkin maailman napana alkoi kasvaa hänessä. Kuinka hän pystyy näyttelemään ja huijaamaan hoitohenkilökuntaa. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Mutta oon antanut anteeksi vaikka joskus katkeruus ottaakin vallan niissä tilanteissa jos ihmiset vähättelevät kokemaani. Mutta uskon myös karmaan. Toisaalta vaikka hän saisi oikeudennmukaisen kohtelun, en tiedä mitä se enää auttaisi minua. 🤍💫
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388