Raastava ikävä hellitti otteensa ja ilo tuli tilalle. Luulin että emme tapaa enää ja olin jo alistunut siihen. Kiitos että olit niin kiltti ja lämmin. Olen hyvin kiitollinen että minulle annettiin uni sinusta jossa olin hyvin onnellinen.
Oli ihana nähdä taas
16
522
Vastaukset
- Anonyymi
Unet voi muuttua todeksi ja maailmasta parempi paikka😘
- Anonyymi
Niin ei tule koskaan tapahtumaan yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Maailma on parempi paikka heti, kun löydän juuri minulle sopivan lyhyen tummatukkaisen suunnilleen ikäiseni miehen elämääni!
- Anonyymi
🙏🥰❤️🔥
- Anonyymi
Näin myös tänään parikin kertaa ❤️
Anteeksi että rakastan sua jos sä et halua sen niin olevan😔- Anonyymi
Sen kun pyydät anteeksi, mutta totuus on todellakin, se etten halua koskaan tutustua yhteenkään oman lapseni ikäiseen mieheen. Se on vain hänen pakkomielteensä ei minun!
- Anonyymi
Minä en onneksi nähnyt tiettyä paljon nuorempaa!
- Anonyymi
Mitä täällä tapahtuu?.. 😀
- Anonyymi
Minä näin myös hänestä unta tuossa keväällä, ei pitkä aika. Se uni antoi minulle toivoa ja voimaa. Silloin. Nyt on nyt.
- Anonyymi
Niinpä uniin ei kannata uskoa, eivät ne kerro totuutta! Totuus on ollut se jo kauan etten halua elämääni sellaista ihmistä, joka roikkuu minussa pakkomielteenomaisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä uniin ei kannata uskoa, eivät ne kerro totuutta! Totuus on ollut se jo kauan etten halua elämääni sellaista ihmistä, joka roikkuu minussa pakkomielteenomaisesti!
Se on saanut minut ahdistumaan totaalisesti ja ovesta ulos lähteminen on aina vaikeaa, kun pelkään, että hän tulee jossain minua vastaan!
- Anonyymi
En suunnittele mitään uneni pohjalta se oli vain uni. Joskus sitä näkee hyvääkin unta.
- Anonyymi
Ihan en ymmärrä miten näin kiivaita vastauksia tähän ketjuun tulee...
- Anonyymi
Täällä on muutamia aktiivisia kirjoittajia, joilla ei ole kaikki muumit tapulissa. Jokin sana tai sattuma vaan triggeröi yhden heistä, eikä siitä kannata välittää.
- Anonyymi
Unelmissa pää hötössä on hyvä elää ankeaa arkea.
- Anonyymi
Tämä selittää minun uneni jossa minun vanhat kaverit yrittivät saada KIRJALLISTA SOPIMUSTA AIKAAN jonka avulla he olisivat päässeet meille kylään.
Minä sanoin heille unessa, että: En ole tähänkään asti nähnyt teitä minun luona kylässä joten EI TARVI KYLLÄ NYTKÄÄN TULLA.
En päästänyt ketään jostain syystä vaan riitelin heidän kanssa tuosta asiasta.- Anonyymi
Minusta tuntuu, että sinussa on jotain vikaa koska minä olen alkanut riitelemään unissanikin.
Ihmiset vaativat vielä kunnioittamaan heitä ja sitten minä näen unta jossa minä riitelen vanhojen kavereiden kanssa aiheesta pääsevätkö he kylään ja minä haukun heidät ovella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724