Ei ehdi muista paskaa jauhaa tai kyylätä. Voi valita minne menee viettämään aikaa. Huomenna satamaan. Tänään tuli käytyä kauniita Pirtin alueita katsomassa. Myös Valkeisenlammelle tulevalla viikolla. Voi on vaikka ja mitä. Petosella turkkilainen kauppa. Keskustassa etnisiä puoteja.
Kuopiossa on niin paljon mukavaa tekemistä
19
310
Vastaukset
- Anonyymi
Minä oon kerrostalokyttääjä. Se on kyllä mielenkiintoinen harrastus.
Asunto i on läpi talon joten on kiirettä varsinkin pe-la iltoina.
Olenkin hankkinut avuksi kunnon videokameran joka kuvaa makuuhuoneen ikkunasta parkkipaikkaa ja keittiössä mulla on kiikarit apuna sekä sellainen kuuntelulaite jolla kuulee selvästi puheen yli sadan metrin päästä ja sitten on sellainen stetoskooppi mitä autokorjaajat käyttää. Oven läpi kuulee rappukäytävän keskustelut ja myös seinän läpi naapureiden puheet. - Anonyymi
Nythän tulj alottajalle kirjutusvirhe, keskustassa nimittäen on vuan entisiä puoteja!
- Anonyymi
Kuopiossa on paljo tekemistä, voes esmerkiksi männä baariin kaljalle, ja sitte voes kävellä viereiseen baariin kaljalle, lisäks voes männä kavun toesella puolella olevaan baariin kaljalle. Näen monipuolista on tarjonta Kuopijossa!!
- Anonyymi
Ja minä kysytään ikkunasta, ruutuvihkoon merkitsen tuntomerkit ja kellonajan laitan myös vihkoon jäsen mitä teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä kysytään ikkunasta, ruutuvihkoon merkitsen tuntomerkit ja kellonajan laitan myös vihkoon jäsen mitä teki.
Senkun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkun?
Videot laitan YouTubeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videot laitan YouTubeen.
Minä laitan sinut tubeen ähäkutti katti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä laitan sinut tubeen ähäkutti katti.
Laitoin numeroita jakoon.
- Anonyymi
Tunteita ja Tuoksuja Kuopiolaiseen tapaan, eli piereskelyä ja naureskelua pieruille.
- Anonyymi
Kallis Car Show, moneltakohan lähtee taas ajokortti tänä iltana...
- Anonyymi
Kalis se on eikä kallis. Oli mukava taas käydä. Nyt me mennään anturaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalis se on eikä kallis. Oli mukava taas käydä. Nyt me mennään anturaan.
Kyllä se on taas kalliiksi käynyt:
"Kuopiossa kaahailtiin törkeästi lauantai-iltana – kolmelle kuskille ajokielto"
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/8609168 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on taas kalliiksi käynyt:
"Kuopiossa kaahailtiin törkeästi lauantai-iltana – kolmelle kuskille ajokielto"
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/8609168Ei liity kyseiseen kalis tapahtumaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity kyseiseen kalis tapahtumaan.
Kirjoitat varmaan lahjatoiveesikin joulupukille.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 515932
- 515404
- 533768
- 143715
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1013552- 313156
- 592904
- 592786
- 572456
- 451893