Oletko mies surulinen

Anonyymi-ap

Koska minua itketti.
Minä näen sinut siellä missä kukaan ei ehkä ole katsonut.
Näen ne kyyneleet, jotka eivät koskaan pudonneet
sanat, jotka jäivät kurkkuun.

Sinun surusi ei ole merkki heikkoudesta
se on todiste siitä, että sydämesi on rakastanut, haaveillut ja uskaltanut.
Sinä olet elossa, vaikka se sattuu.

Hyvää yötä, nuku hyvin ❤️

Lempeästi,
anna itsesi tuntea.
Älä kiirehdi pois kivusta
istutaan sen vierellä kuin vanhan ystävän.
Ja kun on aika nousta,
suru ei enää sido sinua.
Se kannattelee, muistuttaen, kuinka syvä sydämesi on.

16

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

Olipa kaunista! <3<3

• Anonyymi

Ni en todellakaan ole! Minä nauran vastoinkäymisille!

• Anonyymi

Mulla on työni enkä viitsi kuunnella höpöjä. Mene nukkumaan

• Anonyymi

Lähinnä mietin yöllä että onko jotkut ilkeät viestit sinulta, ja oletko kirjoitellut enää tänne. Kirjoitin kuin hänelle.

• Anonyymi

En kirjoita ikinä mitään ilkeää. Aika vähän muutenkin tulee enää kirjoiteltua tänne. Sivusta.

• Anonyymi

En kirjoittele, enkä ole kirjoitellut ilkeitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kirjoittele, enkä ole kirjoitellut ilkeitä

Kiva kuulla, en minäkään. Nähdään livessä.

• Anonyymi

Turhan dramaattista ja koreilevaa tekstiä.

• Anonyymi

Eiköhän se ole tämän naisten tunne-elämää larppaavan miehen funktiokin, aikamies taidat olla sinäkin

• Anonyymi

Minusta tämä oli kaunista. Ehkä löysin itseni siitä.
        Ehkä senkin takia olen rakastunut siihen naiseen että hän näki minut. Hän on ainoa jonka olen koskaan antanut nähdä itseni kokonaan. Ainoa.
        Muistan vieläkin yhden hetken kun olin täysin paljaana. Pelko väreili pitkin kehoa ja silti annoin hänen nähdä minut.
        Voisi sanoa että kaipaan myrskyävää merta vaikka olen pelännyt merta koko ikäni.

• Anonyymi

Vähän bessewisserin makua tässä, ikäänkuin kirjoittaja olettaisi tietävänsä ihastuksensa heikkoudet ja tarjoaisi itseään avuksi. Entä jos hän on vahva? Entä jos hän haluaa vahvuutensa näkyvän? Ehkä hän valitsee sen, joka ei oleta.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen näkökulma. Jokainen varmaan lukee kirjoituksen omista energioistaan. Minustakin se ensilukemalta tuntui hiukan mahyipontiselta, mutta kun luin sen uudestaan, nöyrästi, niin se kuulosti ihan erilaiselle. Se kuvaa sitä, että joku voi huomata toisen surun ja itkemättömät itkut, mitä muut ei näe, koska henkilö yrittää pysyä kasassa ja mennä eteenpäin. Joskus kivun ja surun äärelle pitää pysähtyä ja maistella sitä uudestaan ja uudestaan, että sitä on helpompi käsitellä.
        Esim. Ero yms. voi tuoda monenlaisia tunteita, surua, häpeää, itsetunnon alenemista, vihaa, katkeruutta, riittämättömyyttä, mustasukkaisuutta, niin onhan siinä aikamoinen homma työstää kaikkia tunteita. Ja ne tunteet saattaa tulla uudestaan pintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkökulma. Jokainen varmaan lukee kirjoituksen omista energioistaan. Minustakin se ensilukemalta tuntui hiukan mahyipontiselta, mutta kun luin sen uudestaan, nöyrästi, niin se kuulosti ihan erilaiselle. Se kuvaa sitä, että joku voi huomata toisen surun ja itkemättömät itkut, mitä muut ei näe, koska henkilö yrittää pysyä kasassa ja mennä eteenpäin. Joskus kivun ja surun äärelle pitää pysähtyä ja maistella sitä uudestaan ja uudestaan, että sitä on helpompi käsitellä.
        Esim. Ero yms. voi tuoda monenlaisia tunteita, surua, häpeää, itsetunnon alenemista, vihaa, katkeruutta, riittämättömyyttä, mustasukkaisuutta, niin onhan siinä aikamoinen homma työstää kaikkia tunteita. Ja ne tunteet saattaa tulla uudestaan pintaan.

Ja tämä oli nimenomaan miehelle, joiden on vaikeampi usein tunteistaan puhua, kertoa ja käsitellä.

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus!!! Jokainen meistä on joskus surullinen, sydän suru on ehkä raskain. Surussa on monia puolia, kuka kokee menetyksen raskaana kuka elämään liittyvät kipukohdat, elämä on nyt, eikä siinä ole aikaa odottaa helpotusta ajan muodossa. Elossa ollessa ihminen kokee monenlaisia suruja, on kasvukipuja, on rakkauskipuja, menetyksien johdosta ikävän kipua ja ikääntymisen johdosta luopumisen kipuja, kaikissa tuntuu kohdatessa sama musertava totuuden tuoma alakuloinen ja pahoinvointinen tunnetila. Siinä missä ihminen on ihastuksensa keskellä, onnensa kukkuloilla ja vallatut ajatukset iloisesti ihastuksen kohteessa, suru on lytistyttänyt kaiken hyvän allensa ja vallannut kaiken mikä on tuottanut hyvää mieltä. On hyvin tärkeä ottaa kiinni rakkaudesta silloin kun siihen on mahdollisuus, rakastaa lempeästi ja läheisesti, arvostaa toinen itsellensä tärkeimmäksi ja säilyttää se kaikki tieto minkä toinen tiedostamattaan osoittaa, säilyttääkseen kiinteän suhteen vuosien kuluessa, rakkaansa luona.

https://www.youtube.com/watch?v=9V5lgAo3-HE

• Anonyymi

Olin kyllä surullinen, mietin miten mun nyt käy, kun olen näin rakastunut, että otanko puhelimen ja kuvittelen että olet toisessa päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2092
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1939
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe