ohan tässä 19 tuntia aikaa

Anonyymi-ap

ohan tässä 19 tuntia aikaa

10

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole, aika loppui sinulta noin kolme vuotta sitten, tai oikeastaan jo heti silloin kun prpjekti aloitettiin ilman lupaani!

• Anonyymi

Olisko palstasetä juuri tämä aloitus hyvä kohta avata, että vttu mikä on projekti

• Anonyymi

Että mitä vaan voi vielä tapahtua keskustelu_palstalla? Onko kaikki munat tässä samassa korissa? Heh

• Anonyymi

Spämmätä vihjailla ja laitella niitä hienostuneita pisteitä lauseiden perään mitä olennaisimmissa lillukanvarsissa roikkuen

• Anonyymi

Myös ne wiccat ja tummaihoiset noidat, ja Lontoon böönät ja koko teidän porukan :) saatte juuri takaisin ja oikein sitä mitä ootte tehnyt ja hakannut.

Tohmolat ja ritarit teitä metsästetään :)

jokainen joka oli mukana ja jolle teitte, ja joka tilasi :) ja hakkasi :)

• Anonyymi

Ei mitään noitia ole olemassakaan, älä iso mies höpise. ”Nastit” muuten oli kovia salatieteiden perään aikoinaan

• Anonyymi

ja Mirka ja Marko, saatte työhönne yhtä paljon hakkaamista ja elämiinne, toisetkin voi ostaa ja alistaa ja järjestää kaikkea, ja perivät rahaa, ja on jo alkanut :) sitä saatte itse mitä ootte tehnyt ja järjestänyt :)

• Anonyymi

Et oo gubbe koskaan kokeillut, että hoitaisko valtio nämä sinun ajojahdit? Heh

• Anonyymi

nyt voitte itse ottaa sitä hakkaamista työnönne, perheeseenne, kotiinne, elämäänne. tulevaosuuteen, rahaan ja ihan kaikkeen.

Paljon tsemppiä!

ja näin suoraan ja suomeksi, HAISTAKAA PASKA JA OTTAKAA KUNNOLLA TURPAAN!!!

• Anonyymi

Sinullakin on palstasetä hyvä pöhinä päällä, stormaa stormaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2082
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1919
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      247
      1394
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      81
      1041
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      808
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      724
    Aihe