Julkisen liikenteen palvelut surkeita

Anonyymi-ap

Hamina on julkisen liikenteen palveluiltaan varsinainen peräkylä. Vaikka vihreää siietymää kailotetaan, Suomessa yleensäkin kaikki pyörii yksityisautoilun ympärillä, monet linja-autoasemat on hävitetty ja syrjäisemmille paikoille ei pääse enää muuta kuin taksilla, jos silläkään, kun kuskitkin näyttävät ajavan vain jos sattuu huvittamaan. Saadakseen esim. bussikyydin Haminasta Helsinkiin, on monesti jyrättävä paikallisbussilla ensin tunti Kotkaan ja jatkettava sieltä.

17

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä ei kiinnosta tiktokpäöttäjiä, koska tärkein asia on nyt palvella kiinalaisia rosvoja.

• Anonyymi

Taksikuskit sattuu ajamaan jos huvittaa.
      Jos viisi tuntia odotat hiljaiseen aikaan kyytiä ja ajat vaikka 20e kyydin josta jää 6e bruttopalkkaa, voit laskea ihan itse kuinka kannattavaa se on.
      Mitkäs muut ammattiryhmät päivystää 24/7 ilmaiseksi?
      Entinen puoliso ajoi taksia kuskina melkein ilmaiseksi.

• Anonyymi

Yhdellä taksiyrittäjällä voi olla monta taksia. rengeille ei makseta ylitöitä eikä pyhäkorvauksia, vaikka laki ja kuljetussopimukset kela, yms velvoittaakin ne maksamaan.
      Tämä mahdollistaa taksien ylitarjonnan eikä mitään valvontaa ei ole.

• Anonyymi

Kävin eilen Helsingissä, siellä on ihanan paljon kaikenkarvaisia " takseja "!

• Anonyymi

Lomaraha ja loma-ajan palkka ovat myös kaksi eri asiaa ja kuuluvat molemmat vakituisentyöntekijälle.

https://procountor.fi/blogi/lomapalkan-laskeminen/

Näissä virallisissa julkisenliikenteen toimijoissa lakeja on noudatettava. Villit taksit eivät aja yhteiskunnan maksamia kilpailutettuja kuljetuksia. Koulu-kela-sote kyydit yms yms

• Anonyymi

Lakisääteisissä asioissa taksinkuljettajilta yritetään usein ohittaa sunnuntaikorvaukset.

– Usein lukee työsopimuksessa, että sunnuntaikorvaukset sisältyvät provisioprosenttiin, mutta niitä ei voi siihen sisällyttää.

• Anonyymi

Vieläkö teillä on se itseään amerikan alkuperäisväestöksi hahmottama yli-ikäinen ja amispoikien tasolle jäänyt pakinoitsija? Ukolla on toinen jalka haudassa mutta vielä autot ovat pienimunaisella aatoksissa ensimmäinen, miete myös viimeinen.

• Anonyymi

Kuinka pystyt autottamana edes kävelemään? Kuljetatko jättimunaasi kottikärryillä?

• Anonyymi

Kyllähän autot ovat perinteisesti miehiä kiinnostaneet, moottoripyörien lisäksi.
        Mut jatka sä sitä virkkaamista ja koitas päästä yli jos oot joskus kakkoseksi jäänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän autot ovat perinteisesti miehiä kiinnostaneet, moottoripyörien lisäksi.
        Mut jatka sä sitä virkkaamista ja koitas päästä yli jos oot joskus kakkoseksi jäänyt.

Osaatko voileipääsi edes itse tehdä, vai pitääkö hameväen sekin sinulle tehdä? Mutta onhan se kieltämättä miehekästä kun osaa Toyotastaan vaihtaa vaihteet IHA ITE!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko voileipääsi edes itse tehdä, vai pitääkö hameväen sekin sinulle tehdä? Mutta onhan se kieltämättä miehekästä kun osaa Toyotastaan vaihtaa vaihteet IHA ITE!

Ei tule leipää oikein syötyä. Pääasiassa lihaa ja kasviksia. Ja Mercedeksen yhdeksän lovinen momentinmuuninta hyödyntävä vaihteisto toimii automaattisesti.

Iha ite! Ja hameväki mainittu. Toyotakin on loukkaukseksi tarkoitettu ilmeisesti.
        Tulee mi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule leipää oikein syötyä. Pääasiassa lihaa ja kasviksia. Ja Mercedeksen yhdeksän lovinen momentinmuuninta hyödyntävä vaihteisto toimii automaattisesti.

Iha ite! Ja hameväki mainittu. Toyotakin on loukkaukseksi tarkoitettu ilmeisesti.
        Tulee mi

eleen kerran ku oltiin raveissa..
        Vai oliko se reiveissä. Mut ossain joltiin ei koulussa eikä töissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee mi

Yhdeksän lovea mesessä, ohhoh! Entä moniko paikkainen se on?

• Anonyymi

Degeneraatio etenee, ihminen poistuu pian kuvasta, joten julkinen liikennekään ei ole tarpeen. Mutta ensin tuhoutuu löysin, eli yksityisautoilu ja muu kerskakulutus.

• Anonyymi

Rattimiehet eivät Erikoisjoukoissa pärjäisi sekuntiakaan, kun eivät jaksa viedä ihraista persettään metriäkään ilman MIEHEKÄSTÄ autoaan.

• Anonyymi

Tosimiehet ovat heti rytistelleet Juhannusliikentessä kotteroineen. Menisivät tumpulat bussilla tai junalla jos eivät osaa kolaroimatta ajaa.

• Anonyymi

Ilmeisesti edellä ajavat ovat taas " yllättäen" jarruttaneet kun ketjukolareita on sattunut. Kakki sattuu rattimiehille " yllättäen ", kuten Liisalle Ihmemaassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe