Suomi-raivo leviää Kiinassa

Anonyymi-ap

Monitoimimies Peter Vesterbackan kiinalaisia lukiolaisia Suomeen tuova yritys Finest Future on suututtanut kiinalaiset vanhemmat katteettomilla lupauksilla. Nyt moni heistä harkitsee oikeustoimia.

Kuvion mukaan lapset opiskelevat ensin suomea kaksi kuukautta netissä, jonka jälkeen heidät lähetetään Suomeen leirikeskuksiin pikkupaikkakunnille neljän kuukauden kielikurssille.

Amy kertoi, että pojalle luvattiin paikka Suomen lukiossa kuuden kuukauden suomen kielikurssin jälkeen. Kielikurssi maksoi Amyn perheelle 25 000 euroa.

Tuolloin 14-vuotias poika matkusti yksin Suomeen Kaustisiin leirikoulutyyliselle neljän kuukauden suomen kielen intensiivikurssille. Matka Suomeen huolestutti, koska poika ei ollut ikinä matkustanut yksin edes toiseen kaupunkiin Kiinassa.

15

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Xi on hyvin, hyvin vihainen!

• Anonyymi

Meidän ankkalammikkomme on niin pieni, ettei se riitä edes Pekingin ankkaan

• Anonyymi

Vestmania täytyy jonkun aikuisen valvoa. Sehän säheltää kuin rusakko pitkin peltoa.

• Anonyymi

Porvari = sika

• Anonyymi

Sossu = ei edes sitä

• Anonyymi

Mitähän sanaa tämänkin kirjoittanut toimittaja käyttäisi jos olisikin kyseessä se oikea "raivo"?? Nämä eivät osaa enää asiakirjoitusta vaan pelkkää provosointia!

• Anonyymi

amyn lähdettävä elokapinaan

• Anonyymi

se ei tule olemaan kaikki paha mitä peter vesterbacka meinaa saada aikaiseksi ennen kuin havahdutaan mieheen

• Anonyymi

jollekin jumala on antanut pahan lahjat enemmän kuin muille

• Anonyymi

Kiinassa ei tiedetä Suomiraivosta mitään.

Kiinalainen media ei kerro siitä eikä asiasta löydy mitään tietoja.
      Taitaa olla taas joku YLE:n provo.

• Anonyymi

Onko joku oikeasti niin tollo, että kuvittelee Suomella olevan mitään väliä, kun USA on estämässä kiinalaisten opiskelun siellä?

Kumpi on uutisissa, joku veterbakka vai Trump?

Hiukan suhteellisuudentajua, pliis 😂😜

• Anonyymi

And this guy wants people to call him an eagle
      or was it mighty eagle, something like that?!
      And HE LOOKS LIKE A SPARROW!!

• Anonyymi
      UUSI

Naurettava wannabe mies.

• Anonyymi
      UUSI

Suomen on lopetettava näiden aasialaisten kouluttaminen ja työllistäminen. Meidän kotimaamme ei ole olemassa tätä toimintaa varten. Ja näistä (en tiedä Suomesta mitään mutta silti tungen "opiskelemaan" kylmään pohjoiseen) kiinalaisista aiheutuu maksettavaa suomalaisille ja osa aivan varmasti haaveilee sosiaalituille pääsystä(nämä etsivät netistä tietoa niin kuin muutkin ulkkikset). Kiina on tosissaan alkanut hivuttaa itseään Suomeen. Tajuatteko ollenkaan miten vakava asia tämä on?

• Anonyymi
      UUSI

Suomen tärkeää verokantaa käytetään röyhkeästi hyväksi monesta suunnasta, erikoisesti EU'sta ja
      EU'n sallimista maahanmuuttajista kymmenittäin tuhansin! Ja kyllä opiskelijat kanssa joista melkein kukaan ei jää Suomeen suurien verojenkaan takia, siis verojen joita tarvitaan yhä enemmän juuri tämän kaiken järjettömyyden takia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5264
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      50
      3038
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2822
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2651
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      2039
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1827
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1475
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1448
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1417
    Aihe