Olen kokematon 57.Hoikka terve mies.Haluisin imeä tissiä nänniä tutkia äitin salaisia paikkoja äiti neuvoisi samalla mikä tekee hyvää.Olen hyvin poikamainen kikulin ympäristö on ajettu paljaaksi.Ei ikä koko rajoituksia kunhan on halua opettaa poikaa halu on kova opetella nuolemaan niin että saat orgasmin.Onkohan naista toivottavasti halut on kovat.
Etsin äitiä opettamaan.Varsinaissuomi
9
129
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Harvinaista että 57v on vielä kokematon. Vaan millane kalu sinulla? Itse 60v leski f kupin tisseillä.
- AnonyymiUUSI
Kalu 15-16cm.Olisi hienoa saada oppia aikuiselta naiselta haluttaisiko sinua opettaa.Onhan se varmaan aika harvinaista tässä iässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kalu 15-16cm.Olisi hienoa saada oppia aikuiselta naiselta haluttaisiko sinua opettaa.Onhan se varmaan aika harvinaista tässä iässä.
Ok. Voisin opettaakkin kunnolla seksi saloihin. Missäpäin v-s olet? Olen kyllä sit kovassa puutteessa. 60v leski.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Voisin opettaakkin kunnolla seksi saloihin. Missäpäin v-s olet? Olen kyllä sit kovassa puutteessa. 60v leski.
Olen Pöytyän kyröstä.Voisin ehkä auttaa sinua siinä oppimisen yhteydessä teen kyllä niin kuin haluat jospa saisin suuremmat kiimat poistettua.Missä päin sinä asustelet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen Pöytyän kyröstä.Voisin ehkä auttaa sinua siinä oppimisen yhteydessä teen kyllä niin kuin haluat jospa saisin suuremmat kiimat poistettua.Missä päin sinä asustelet.
Kalannin alueelta olen. Jos nähdään niin en tykkäisi pahaa jos toisit kavereitasi mukana? 60v leski.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kalannin alueelta olen. Jos nähdään niin en tykkäisi pahaa jos toisit kavereitasi mukana? 60v leski.
Ei mulla oikein ole sellasia kavereita ketä suostuis tulemaan ovat kaikki niin perheissään kiinni en viitsi edes kysyä. Toivoisin kovin tapaamista olisi mukava oppia uutta aikusen opettaja haluisin naisen kanssa.Niin kuin sanoin halu on kova.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla oikein ole sellasia kavereita ketä suostuis tulemaan ovat kaikki niin perheissään kiinni en viitsi edes kysyä. Toivoisin kovin tapaamista olisi mukava oppia uutta aikusen opettaja haluisin naisen kanssa.Niin kuin sanoin halu on kova.
Oliskos sulla kik tai jokin muu millä voitas kirjotella.Täällä on taas tota hörhö porukkaa liikkeellä. Oppimis haluinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Voi kun toivoin että olisit opettanut.Olis niin mukava ollut oppia Mistä nainen pitää.Mies pöytyä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu332906- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti162134Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151873- 161386
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061304
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21939