Tarjolla olis. Kuka haluaa?
Pohjanmaa hoi
20
535
Vastaukset
Siis olis paljasta pillua.
- Anonyymi
Ei kukaan haluu sulta mitään feikki!
- Anonyymi
Täällä olis siisti terve ukm. Laita kik
- Anonyymi
Vois kiinnostaa jos aito olet..m49 kyselee
- Anonyymi
Kokkolasta eteläänpäin. Tänään vapaapäivä!
- Anonyymi
Mimosalla kik? Sp? Puh?
- Anonyymi
Erittäin aikuismaisia kommentteja.
- Anonyymi
natsa
- Anonyymi
Ei vastaa kik kiin näköjään.
- Anonyymi
Mimosa, oon laittanu sulle spostia. Onko tullut perille?
- Anonyymi
Valehteleva feikki. Lupaa paljon viestitse ja pistää ajelemaan ympäri kuntia ja sit kattoo auton rekkarit ja häipyy kun pieru saharaan. Älkää menkö lankaan veljet!
- Anonyymi
Juu ei vastaa, feikki on
- Anonyymi
Varoitus! Tällä feikillä pahat mielessä. Kalastaa rek numeroita ja käyttää tietoja kiristykseen.
- Anonyymi
Tuli mies hopeanvärisellä focuksella ja napsi kuvia
- Anonyymi
Tuli hieman "erilainen nainen" tapaamispaikalle ja tarkisteli auotoani jä lähti nauraen pois. Mikä v...u tämä oikeen oli?? En suosittele! Mitähän sen päässä liikkui? Pelottava tapaus
- Anonyymi
Laita yhteystiedot
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011